To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, jaj, pieczywa, ryb, produktów z przemiału ziarna, makaronu bezglutenowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 612652-N-2020
Numer ogłoszenia: 540232073-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 297602280
faks: 297602285
e-mail: sekretariat@dps-ostroleka.pl
www: www.dps-ostroleka.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, jaj, pieczywa, ryb, produktów z przemiału ziarna, makaronu bezglutenowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS.DGO.26.2.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, jaj, pieczywa, ryb, produktów z przemiału ziarna, makaronu bezglutenowego w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części i obejmuje w szczególności dostawę: różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, jaj, pieczywa, ryb, produktów z przemiału ziarna, makaronu bezglutenowego.
3. Formularz cenowy zawiera szacowaną ilość asortymentu na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał u wykonawcy zamówień towarów według swoich realnych potrzeb.
4. Oznaczenie CPV:15800000-6 Różne produkty spożywcze, 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty, 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane, 15610000-7 produkty z przemiału ziarna.
5. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być pełnowartościowe, produkowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP.
6. Zamawiający wymaga aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych. Na opakowaniu powinny znajdować się: termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta.
7. Dostawy jednostkowych zamówień towaru będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie na podstawie zgłoszeń zapotrzebowania. Dostawy będą się odbywały zgodnie z zapisami umowy w godzinach od 700 do 1400.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub wielu części zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem, aby artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w formularzu. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
14. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
15. Planowany termin rozpoczęcia realizacji umowy 01.01.2021 r.
16. Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – stanowią integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30826.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28933.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29064.50
Waluta: PLN
NAZWA: Warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 91774.97 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 86389.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 86770.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pieczarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2255 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2226.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2730.00
Waluta: PLN
NAZWA: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11992.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12285.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13513.50
Waluta: PLN
NAZWA: Makaron bezglutenowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 512.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 525.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1117.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53568.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59936.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 63380.28
Waluta: PLN
NAZWA: Produkty z przemiału ziarna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9085.09 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9306.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9703.16
Waluta: PLN
NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18670.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18527.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18926.25
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa lodów, ryb, warzyw i owoców mrożonych
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej na drogach powiatowych Powiatu Ostrołęckiego
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa mrożonek, warzyw i owoców świeżych, kiszonek oraz pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r. - art. sypkie ,przyprawy, słodycze
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.