To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców I gatunku na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 608706-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 769 950
faks: 713 769 905
e-mail: mzdps@mzdps.wroclaw.pl
www: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców I gatunku na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MCUS.DZP.373-65/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców I gatunku na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
2.Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 03212100-1 Ziemniaki, 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste, 03221200-8 Warzywa owocowe, 03221300-9 Warzywa liściaste, 03221400-4 Warzywa kapustne, 03222110-7 Owoce tropikalne, 03222200-5 Owoce cytrusowe, 03222300-6 Owoce inne niż tropikalne, 15331110-1 Przetworzone warzywa korzeniowe, 15331120-4 Przetworzone warzywa bulwiaste, 03110000-5 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część.
4.Towar będzie dostarczany do magazynu żywnościowego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
6.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 03.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220754.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ewa Muzyk "SWEET" P.P.U.H.
Email wykonawcy: sweet@sweet.com.pl
Adres pocztowy: ul. Stoczniowa 6E/7
Kod pocztowy: 51-225
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 163636.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 230084.19
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej na podstawie umowy ramowej
- WM/SZP/TP/1/2024/G Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów)przy ul. Opolskiej 55/3, ul. Opolskiej 55/11, ul. Komuny Paryskiej 82/5-6, ul. Parnickiego 21/9 we Wrocławiu
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- SZP/242-090/2024, Remont Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki)
- dostarczenie ziemniaków jadalnych późnych; warzyw świerzych gr I; ziemniaków, warzyw i owoców gr II, owoców tropikalnych; owoców świeżych innych niż tropikalne do jednostek wojskowych i poligonów.
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.