Ogłoszenie z dnia 2020-01-02
Ogłoszenie nr 510323674-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie: "Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Drawno w 2020r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625525-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096700100000,
ul. ul. Kościelna
3,
73-220
Drawno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957 682 031, e-mail
gwisniowski@drawno.pl, faks
957 682 031.
Adres strony internetowej (url): www.drawno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Drawno w 2020r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIOŚ.271.19.2019.MP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia stanowią usługi w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2010 ze zm.) polegające na oczyszczaniu, sprzątaniu i odśnieżaniu ulic, chodników, placów, parkingów oraz utrzymaniu zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Drawno w granicach miasta Drawna w 2020 roku. 2.Zakres usługi obejmuje: 2.1 Codzienne oczyszczanie ulic, chodników, placów, parku w tym mechaniczne lub ręczne omiatanie. 2.2 Usuwanie na bieżąco wyrastających chwastów i traw oraz śmieci z rowków przy krawężnikach ulic, tam gdzie one występują, kiedy nie zalega na ulicach pokrywa śnieżno-lodowa. 2.3 Pielęgnacja, utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych i podlewanie (ogrodów, kwietników, żywopłotów), grabienie wiosenne i jesienne trawników oraz liści, koszenie trawy z grabieniem lub mulczowaniem na wolnych placach, promenadzie, oraz poboczach dróg do granic miasta, zgodnie z załączonymi wykazami w okresie maj - październik: Pierwsze koszenie należy wykonać przed 1 maja: - centrum miasta: pl. Wolności i fontanna, ul. Pomorska, ul. Kolejowa przy pomniku, - promenada do hangaru z placem zabaw przy ul. Kolejowej, - wokół spichlerza, - ul. Żeromskiego, - plac zabaw i tereny zielone przy blokach przy ul. Kolejowej i Kaliskiej, Leśników, - promenada od hangaru do boiska, - ruiny zamku Wedlów, - ul. Ogrodowa przy kościele, - ul. Łąkowa, - ul. Poprzeczna, - ul. Szkolna, - ul. Choszczeńska, - róg ul. Kaliska i Kolejowa, - promenada nad jeziorem Grażyna. 3. Częstotliwość koszenia trawy należy dostosować do czynników atmosferycznych (uzależniona będzie od pogody oraz intensywności wzrostu trawy - w okresie deszczowym wzmożona częstotliwość), w taki sposób aby utrzymywać wysokość trawy max do 15 cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. 4. Utrzymanie ulic, chodników, przystanków komunikacyjnych w mieście w okresie zimowym zgodnie z ustawą z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: a) odśnieżanie ulic, chodników, przystanków komunikacyjnych, b) zwalczanie śliskości i gołoledzi, c) sypanie piaskiem ulic i chodników (zakup piasku we własnym zakresie). 5. W okresie roztopów usuwanie zalegającej na chodnikach i jezdniach warstwy śnieżnej, usuwanie na bieżąco, w sposób ciągły, pozostałego na jezdni piasku służącego do likwidacji śliskości pośniegowej, w celu uniemożliwienia jego spływu do kanalizacji deszczowej. 6. Bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz wywóz zmiotek zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Drawno. 7. Konserwacja i naprawa koszy ulicznych. 8. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina oraz które są położone na terenie miasta Drawno przy drogach publicznych bez względu na kategorię tych dróg. 9. Sprzątanie miasta oraz parku po imprezach masowych organizowanych przez gminę. 10. Awaryjne uprzątanie nieczystości i innych zanieczyszczeń z chodników, ulic lub skrzyżowań powstałych w wyniku nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych, wymagających jak najszybszego uprzątnięcia. 11. Wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia. 12. Zamiatanie ręczne w przypadku braku możliwości dojazdu sprzętu mechanicznego i inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 13. Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty zapoznać się z przedmiotem zamówienia w terenie. 14. Wykaz prac stanowiący przedmiot zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175925.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna "Nad Drawą"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
229998.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DRAWNO
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup przyczep ze sprzętem przeciwpożarowym i modułem gaśniczym.
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2024 r.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.