eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie deficytu budżetowego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510323402-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Gmina Pabianice: Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie deficytu budżetowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620415-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pabianice, Krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 2139660, 2139676, e-mail gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl, faks 422 139 660.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pabianice.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie deficytu budżetowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FIN.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie deficytu budżetowego w kwocie 6.088.875,10 zł, (słownie: sześć milionów osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt pięć 10/100). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Kwota kredytu: na potrzeby przygotowania oferty należy przyjąć łączną kwotę kredytu tj. 6 088 875,10 zł. 2. Okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do dnia 31.12.2022 r. 3. Karencja w spłacie odsetek od kredytu do dnia 31.12.2019 r. 4. Karencja w spłacie kapitału kredytu do dnia 31.12.2019 r. 5. Spłata rat kapitałowych - początek spłaty: 31.01.2019 r., ostatnia rata: 31.12.2022 r., raty płatne miesięcznie w ostatnim dniu miesiąca. 6. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 7. Oprocentowanie kredytu naliczane miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Spłata oprocentowania będzie następowała w terminie do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Do obliczenia kwoty oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Pierwsza płatność oprocentowania powinna nastąpić do dnia 15.01.2020 r. (oprocentowanie na dzień 31.12.2019 r.). Cena ofertowa, którą stanowią: - koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M z dnia 04.11.2019 r. w wysokości 1,63 %, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, - prowizja przygotowawcza Pp (jeżeli występuje) - prowizję kalkuluje Wykonawca. Prowizja przygotowawcza będzie naliczana od kwoty uruchomionego kredytu. 8. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: - prowizja przygotowawcza (jeżeli występuje), - oprocentowanie kredytu: według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBIR 1 M + stała marża Wykonawcy określona w ofercie, wyrażona w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku) niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 9. Zamawiający ma możliwość dokonania wcześniejszej spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed dn. 31.12.2022 r., w tej sytuacji oprocentowanie zostanie naliczone do dnia spłaty kredytu. Z tytułu wcześniejszej spłaty nie będą pobierane opłaty, prowizje i oprocentowania jak również inne dodatkowe koszty. 10. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat, prowizji, oprocentowania jak również opłat dodatkowych od niewykorzystanej części kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu - bez ponoszenia opłat, prowizji i oprocentowania z części niewykorzystanej kredytu jak również innych dodatkowych kosztów. 12. Wypłata transz kredytu na wniosek zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od złożenia wniosku, po podpisaniu stosownej umowy, 13. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie poręczenie Gminy Pabianice w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Gminy Pabianice nr 86 1560 0013 2721 5751 7000 0001 15. Prognozowane terminy uruchomienia transz kredytu: I transza do dn. 30.11.2019 r. do wys. 3 000 000,00 zł II transza do dn. 15.12.2019 r. do wys. 2.000 000,00 zł III transza do dn. 31.12 2019 r. do wys. 1 088 875,10 zł 16. Prognozowany termin uruchomienia całości kredytu: do dnia 31.12 2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 750000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie
Email wykonawcy: rbslututow@pro.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowska 2
Kod pocztowy: 98-360
Miejscowość: Lututów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172302.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172302.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360842.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.