Ogłoszenie nr 510323017-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Wójt Gminy Słopnice: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Słopnice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631590-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Słopnice, Krajowy numer identyfikacyjny 49073206000000,
ul. Słopnice
911,
34-615
Słopnice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
183 326 200, e-mail
gmina@slopnice.pl, faks
183 326 018.
Adres strony internetowej (url): www.slopnice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg w gminie Słopnice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGK.271.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg wewnętrznych i gminnych, posypywanie materiałami szorstkimi oraz pozimowe sprzątanie dróg gminnych (przy chodnikach) i chodników na terenie gminy Słopnice w sezonie zimowym 2019/2020. Szczegółowy zakres określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Słopnice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165258.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGBUD S.C. Stanisław Staśko, Teresa Staśko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
140940.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Słopnice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15240.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sroka Transport Adam Sroka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14505.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Słopnice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie dwóch z czterech części zamówienia tj. w zakresie Zadania nr 2 i 4 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania w tych częściach zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Słopnice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie dwóch z czterech części zamówienia tj. w zakresie Zadania nr 2 i 4 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania w tych częściach zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SŁOPNICE
więcej: przetargi SŁOPNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.