eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, promujących usługi świadczone przez Urząd na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Słubice: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, promujących usługi świadczone przez Urząd na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców.
Numer ogłoszenia: 510312 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 472012 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach, ul. Piłsudskiego 19, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 758 3608, faks 0-95 758 3609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, promujących usługi świadczone przez Urząd na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, promujących usługi świadczone przez Urząd na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców, w tym: 1.Kalendarze ścienne trójdzielne na 2014 rok - 50 sztuk, papier offset 80 g, druk dwukolorowy (szaro-czerwony), język polski, numeracja tygodni, polskie imieniny, wymiary: wys. 138 mm, szer. 290 mm, trzy odrębne kalendaria po 12 kartek, łączone na spirale, co zapobiega odpadaniu kalendarium Główka kalendarza: Karton ALASKA 350 g, pełen kolor (CMYK) z projektem indywidualnym klienta wymiary: wys. max 230 mm, szer. 320 mm, folia błyszcząca, opcja płaska, na główce mają zostać umieszczone dwie fotografie (udostępnione przez Zamawiającego) oraz dane urzędu, adres i dane kontaktowe, godziny otwarcia Wykończenie kalendarza: wymiar całkowity: szer. 320 mm, dł. 830 mm, druk na podkładzie pełen kolor, trzy miejsca na reklamę pod kalendarium o wymiarach szer. 320 mm, wys. 60 mm, całość pokryta folią błyszczącą , opaska z przesuwnym okienkiem, trzy zdjęcia na kalendarzu. Na kalendarzu ma być także umieszczony tekst: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. Zapraszamy !!!. 2. Długopisy- 200 sztuk - metalowy z nadrukiem z niebieskim wkładem cienko piszącym . Mechanizm automatyczny wciskany Połączenie tworzywa transparentnego z krytym. Powierzchnia matowa, gumowy uchwyt, kolor biało-zielony. Nadruk na długopisie: nazwa urzędu, adres, adres strony internetowej, dane kontaktowe. 3. Blok do flipchartów - 20 sztuk, służący do zawieszania na tablicy typu flipchart, koloru białego, czysty, 50 kartkowy, gramatura papieru 70g/m2 blok formatu 1000x650 mm, na bloku w górnej części nadruk loga urzędu, dane teleadresowe oraz zakres świadczonych usług. 4. Maty - podkładka na biurko z kalendarzem na 2014 rok - 20 sztuk, format 60x40 cm, podkładka wykonana z czarnego PVC, pokryta od spodu antypoślizgową gąbką syntetyczną, zawierająca 25 kart z uniwersalnym kalendarium, dolne rogi podkładki muszą umożliwiać włożenie kart, zapobiegając ich zaginaniu. Pierwsza strona logo urzędu, dane adresowe i nazwa urzędu i dane kontaktowe. Na wewnętrznych stronach informacja o usługach urzędu o następującej treści: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi:- pośrednictwo pracy,- poradnictwo zawodowe,- organizacja szkoleń,- metody aktywnego poszukiwania pracy (klub pracy ),- udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy,- udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą,- organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych wiele innych. 5. Koperty z nadrukiem 6000 sztuk, DL ( 220x110 ) bez okienka, samoklejąca, CMYK 4 na 4, na kopercie nadruk loga urzędu, dane adresowe, na odwrocie informacja o świadczonych usługach. 6. Notesy - 100 sztuk, formatu A5 (148x210mm), 50 kartkowe, z obu stron kratkowany z papieru ofsetowego o gramaturze 80 gramów zadrukowanych jednostronnie w pełnym kolorze. Nagłówek logo firmy i dane firmy, na dole świadczone usługi. 7. Segregatory - 50 sztuk, formatu A4, grzbiet o wymiarach 80 mm, zielone, nadruk, mechanizm 2 ringowy typu D, tektura o grubości 2,5 mm, okleina zewnętrzna: druk offsetowy w pełnym kolorze, laminowana folią błyszczącą. Wyklejka: biała kreda, laminowana folią błyszczącą; 4 przez 0 CMYK, docisk metalowy, okucia owalne, kółko grzbietowe, kieszonka grzbietowa tekturką, przód - logo urzędu, tył: nazwa urzędu, adres i dane kontaktowe, świadczone usługi. 8. Segregatory - 50 sztuk, formatu A4, grzbiet o wymiarach 40 mm, zielone, nadruk, mechanizm 2 ringowy typu D, tektura o grubości 2,5 mm, okleina zewnętrzna: druk offsetowy w pełnym kolorze, laminowana folią błyszczącą. Wyklejka: biała kreda, laminowana folią błyszczącą; 4 przez 0 CMYK, docisk metalowy, okucia owalne, kółko grzbietowe, kieszonka grzbietowa tekturką, przód - logo urzędu, tył: nazwa urzędu, adres i dane kontaktowe, świadczone usługi. 9. Mocna torba plażowo - zakupowa - 50 sztuk, składana i wytrzymała, z grubego poliestru, z szerokimi wygodnymi uchwytami, usztywnianym dnem, wymiary co najmniej 280 x 310 x 220 mm, Nadruk (w kolorze 4+0) zawierający logo urzędu, dane adresowe i nazwa urzędu i dane kontaktowe., a także informację o usługach urzędu o następującej treści: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy (klub pracy), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. 10. Ołówek - 250 sztuk, drewniany, temperowany okrągły z gumką, lakierowany długość: ok. 190 mm - twardość HB, nadruk: nazwa urzędu, adres, adres strony internetowej, dane kontaktowe, kolor zielony. 11. Kostka kartek samoprzylepnych - 100 sztuk: o wymiarze 76x76 mm. W bloczku znajduje się 400 kartek w białym kolorze z nadrukiem: nagłówek logo firmy i dane firmy, na dole świadczone usługi. 12. Teczki - 300 sztuk, format A4 , wykonane z mocnej tektury oblewanej folią PVC (twarda oprawa), grzbiet szerokości minimum 2,5 cm, teczka wyposażona w kieszonkę na grzbiecie oraz na przedniej stronie w lewym dolnym rogu o wymiarach 10 cm na 8 cm wraz z tekturką, wewnątrz zapięcie ringowe, umożliwiające wpięcie dokumentów; konstrukcja teczki umożliwiająca pionową i pozioma archiwizację półkową; Na wewnętrznej stronie mają być umieszczone dane teleadresowe i logo, a także umieszczony tekst: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy (klub pracy), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. Zapraszamy !!!. 13. Kalendarze książkowe na 2014 rok - 50 sztuk format A5, układ kalendarza tydzień na dwóch stronach. Kalendarz musi posiadać numerację tygodni, notes teleadresowy, kalendarium w języku polskim, angielskim i niemieckim, a także plener przed każdym miesiącem, na wewnętrznych stronach (przekładkach) musza znajdować się informacje o świadczonych usługach, a także dane teleadresowe do urzędu i poszczególnych pracowników (minimum na 5 stronach w druku dwustronnym). Kalendarz musi być oprawiony w okleinę skóropodobną o eleganckiej, półmatowej powierzchni. 14. Kalendarze książkowe na 2014 rok - 10 sztuk, format A4, układ kalendarza 1 dzień na jednej stronie. Kalendarz musi posiadać numerację tygodni, notes teleadresowy, kalendarium w języku polskim, angielskim i niemieckim, a także plener przed każdym miesiącem, na wewnętrznych stronach (przekładkach) musza znajdować się informację o świadczonych usługach, a także dane teleadresowe do urzędu i poszczególnych pracowników. Kalendarz musi być oprawiony w okleinę skóropodobną o eleganckiej, półmatowej powierzchni. 15. Teczka konferencyjna - 10 sztuk, (340x260 mm) zapinana na zamek błyskawiczny, wykonana z materiału ekoskóra, posiadająca w wyposażeniu kalkulator, długopis, notatnik, miejsce na wizytówki oraz zamykaną kieszeń na zamek. Na zewnętrznej-przedniej stronie teczki powinno zostać wygrawerowane logo Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach wraz z danymi teleadresowymi oraz godzinami otwarcia a na zewnętrznej-tylnej zakres świadczonych usług tj. Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy (klub pracy), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. 16. Teczka ofertowa -700 sztuk- format A4, grzbiet 3 mm, Karton 350g, druk 4+0, folia błyszcząca, miejsce na wizytówkę. Na zewnętrznej-przedniej stronie teczki powinno zostać zamieszczone logo Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach wraz z danymi teleadresowymi oraz godzinami otwarcia a na zewnętrznej-tylnej zakres świadczonych usług tj. Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy (klub pracy), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. 17. Linijka 30 cm, -50 sztuk, Rozmiar 310x40 mm, wykonana z plastiku, Na przedniej stronie linijki powinno zostać zamieszczone logo Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach wraz z danymi teleadresowymi oraz godzinami otwarcia a na tylnej zakres świadczonych usług tj. Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy (klub pracy), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. 18. Brelok, sztuk 50 wykonany z metalu (stopu cynku) kolor - srebrny, wymiary produktu: 3,2x3,2x0,3 cm. Na przedniej stronie breloka powinno zostać wygrawerowane logo Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, na tylnej dane teleadresowe. 19. Kołozeszyt - sztuk 50, kratka obustronna, Format A4, w polipropylenowej okładce, kołozeszyt z mikroperforacją umożliwiającą wyrwanie dowolnej kartki bez strzępienia się strony, 120 kartek w kratkę, gramatura papieru 80g/m2, jest to bardzo gruby papier zapobiegający przebijaniu notatek na drugą stronę kartki, 3 przekładki oraz kieszonka na drobne notatki. Wewnątrz mapa Europy, odległości między stolicami europejskimi, strefy czasowe świata, międzynarodowe numery kierunkowe. Na zewnętrznej-przedniej stronie kołozeszytu powinno zostać zamieszczone logo Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach wraz z danymi teleadresowymi oraz godzinami otwarcia a na zewnętrznej-tylnej zakres świadczonych usług tj. Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi: - pośrednictwo pracy, - poradnictwo zawodowe, - organizacja szkoleń, - metody aktywnego poszukiwania pracy (klub pracy), - udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy, - udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą, - organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych, i wiele innych. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów, układu treści i wizualizacji, grafiki, ich wydruku oraz dostawy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przed drukiem uzyskać akceptację Zamawiającego układu, treści i wizualizacji na zamawianych materiałach. Realizacja przedmiotu zamówienia może nastąpić dopiero po zgodzie Zamawiającego i ustaleniu wizualizacji materiałów promocyjnych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach, ul. Piłsudskiego 19, 69 - 100 Słubice. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy do siedziby zamawiającego na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACME Agencja Reklamowa Karolina Osierda, ul. Łąkowa 18, 43-332 Pisarzowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20086,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20761,50

  • Oferta z najniższą ceną: 20761,50 / Oferta z najwyższą ceną: 27742,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.