eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbuczyn › Kredyt długoterminowy w wysokości 1100000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-31

Ogłoszenie nr 510284221-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.

Wójt Gminy Zbuczyn: Kredyt długoterminowy w wysokości 1100000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632937-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Zbuczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 57115826700000, ul. ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 416 390, e-mail ug@zbuczyn.pl, faks 256 416 390.
Adres strony internetowej (url): www.zbuczyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy w wysokości 1100000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.31.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zbuczyn na rok 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.: - kwota kredytu: 1 100.000,00 zł; z terminem realizacji od dnia 24.12.2019 r., - przy wyliczaniu wartości zamówienia należy przyjąć, że kredyt zostanie w całości uruchomiony od dnia 24.12.2019 r. z okresem spłaty kwoty kredytu od 01.01.2021 do 31.12.2026 roku, - rok 2020 karencja w spłacie, - Spłata: - 2021 - 4 x 25 000,00 (100 000,00), - 2022 - 4 x 25 000,00 (100 000,00), - 2023 - 4 x 75 000,00 (300 000,00), - 2024 - 4 x 75 000,00 (300 000,00), - 2025 - 4 x 75 000,00 (300 000,00). - odsetki płatne na koniec miesiąca następującego po miesiącu po miesiącu uruchomienia kredytu, - raty kwoty płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, - zmiana wysokości odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna w przypadku zmiany WIBOR 3M, -oferent określa w ofercie stopę procentową odsetek na dzień otwarcia ofert składającą się z ogłoszonej przez Prezesa NBP średniej stawki WIBOR 3M (za miesiąc poprzedzający składanie ofert) oraz stałej, w całym okresie kredytowania marży banku, - odsetki miesięczne w okresie spłaty składać się będą ze średniej stawki WIBOR 3M za miesiąc poprzedzający miesiąc spłaty oraz stałej, w całym okresie kredytowania marży banku, - nie przewiduje się prowizji i innych opłat, na rzecz Wykonawcy, od udzielenia kredytu. -prowizja od niewykorzystanej kwoty kredytu: niedopuszczalna, - odsetki od zadłużenia przeterminowanego nie mogą być wyższe niż odsetki podstawowe + 3 punkty procentowe, - żądanie wcześniejszej spłaty kredytu dopuszczalne tylko w przypadku podziału lub likwidacji Kredytobiorcy, - prowizja lub inne koszty w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu niedopuszczalna

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136764.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Halinowie
Email wykonawcy: bank@bshalinow.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 36
Kod pocztowy: 05-074
Miejscowość: Halinów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 112923.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112923.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126974.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.