eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-31

Ogłoszenie nr 510284101-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie: Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628164-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie, Krajowy numer identyfikacyjny 36311886100000, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63 240 24 50, e-mail zamowienia@zdm-konin.pl, awrzesinska@zdm-konin.pl, faks 63 240 24 51.
Adres strony internetowej (url): www.zdm-konin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM.IV.ZP.221.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina". Określenie przedmiotu zamówienia. Część I "Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina" obejmuje: A. Utrzymanie i konserwacja sieci kanalizacji deszczowej obejmujące: czyszczenie wpustów ściekowych, przykanalików, studni rewizyjnych, kanałów deszczowych oraz utrzymanie i konserwacja obiektów kanalizacji deszczowej B. Remonty bieżące sieci kanalizacji deszczowej obejmujące: remonty urządzeń kanalizacji deszczowej (wymiana armatury kanalizacyjnej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: Załączniku nr 1 do SIWZ (Część I) - Opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 2 do SIWZ (Część I) - Formularz cenowy Załączniku nr 3 do SIWZ (Część I) - Przedmiar robót Załączniku nr 4 do SIWZ (Część I) - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Część II "Utrzymanie i konserwacja przepompowni wód deszczowych ,,POWA-TOPIEC" przy ul. Nadrzecznej, ,,PSIII" przy ul. Wyspiańskiego oraz ,,WYSPA" przy ul. Pociejewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: Załączniku nr 1 do SIWZ (Część II) - Opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 2 do SIWZ (Część II) - Formularz cenowy Warunki rozliczenia Wykonawcy: CZĘŚĆ I W zakresie obejmującym bieżącą obsługę i konserwację oraz remonty sieci kanalizacji deszczowej Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie rozliczane miesięcznie na podstawie protokołu odbioru prac. a) Wynagrodzenie za elementy zamówienia dotyczące utrzymania i konserwacji sieci kanalizacji deszczowej rozliczone zostaną w następujący sposób: o prace związane z utrzymaniem i konserwacją obiektów: przepompowni, osadników tzn. pozycje oznaczone w formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ od A5 do A10 - rozliczone zostaną ryczałtowo, proporcjonalnie do liczby dni przypadających w danym miesiącu rozliczeniowym. o pozostałe prace związane z utrzymaniem i konserwacją sieci kanalizacji deszczowej - rozliczone zostaną obmiarowo wg faktycznie wykonanych ilości i rodzaju prac, w oparciu o ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawcy. b) Wynagrodzenie za elementy zamówienia dotyczące remontów bieżących sieci kanalizacji deszczowej rozliczone zostaną obmiarowo wg faktycznie wykonanych ilości i rodzaju prac, w oparciu o ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Zakres ilościowy robót określony w formularzu cenowym oraz kosztorysie ofertowym jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji lub zmiany ilościowej poszczególnych elementów zamówienia w okresie obowiązywania umowy do wyczerpania środków w danej części zamówienia (odrębnie w ramach części A i B), przy jednoczesnym zachowaniu ogólnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie związane z dokonaniem zmian oraz z tytułu niewykonania przedmiotu umowy w ilościach podanych w formularzu cenowym oraz kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Wynagrodzenie obejmować będzie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. CZĘŚĆ II W zakresie obejmującym bieżącą obsługą i konserwacją przepompowni wód deszczowych Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie rozliczane miesięcznie na podstawie protokołu odbioru prac. Wynagrodzenie rozliczane będzie ryczałtowo, proporcjonalnie do liczby dni przypadających w danym miesiącu rozliczeniowym. Wynagrodzenie obejmować będzie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonane prace i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje dotyczące realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym: Załącznik nr 9 do SIWZ (Część I) - Projekt umowy Załącznik nr 6 do SIWZ (Część II) - Projekt umowy Wymagana gwarancja: Gwarancja na wykonane prace powinna wynosić (CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II) co najmniej 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru prac. Zamawiający przewiduje zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla Części I zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SIWZ). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do posiadania i utrzymania przez cały czas trwania umowy ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię aktualnej polisy w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy, a w przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie realizacji niniejszego zamówienia przekaże kolejną kopię aktualnej polisy w ciągu 10 dni od daty wygaśnięcia poprzedniej (Dotyczy Części I i Części II). Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. zostały określone w Rozdziale II ust. 9 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90480000-5


Dodatkowe kody CPV: 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 488750
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalacje Wod-Kan. i C.O. Zbigniew Marzol
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolska 7
Kod pocztowy: 62-710
Miejscowość: Władysławów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 385342.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 385342.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389608.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utrzymanie i konserwacja przepompowni wód deszczowych ,,POWA-TOPIEC" przy ul. Nadrzecznej, ,,PSIII" przy ul. Wyspiańskiego oraz ,,WYSPA" przy ul. Pociejewo."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117486.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 49
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128628.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128628.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128628.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.