To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282802-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625033-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, Krajowy numer identyfikacyjny 85001915100000,
ul. Kolejowa
14,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 615 39 10, e-mail
mops@mopsbochnia.pl, faks
14 615 39 20.
Adres strony internetowej (url): www.mopsbochnia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPS 271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni. 2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. 3. Maksymalna szacowana liczba godzin wynosi - 18 000h. Rzeczywista ilość wykonywanych usług (ilość godzin) będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa liczba godzin może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługami ponieważ brak jest możliwości jej dokładnego określenia ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy. W przypadku zmiany liczby godzin w czasie trwania umowy ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian. 4. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w miejscu zamieszkania osób wymagających opieki lub pomocy, w dni robocze od poniedziałku do soboty. 5. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym trudności w poruszaniu się, z samoobsługą i kontaktami z otoczeniem społecznym oraz funkcjonowaniem w środowisku, przede wszystkim ze względu na wiek, schorzenia i/lub niepełnosprawność. 6. Zakres usług opiekuńczych wykonywanych przez opiekunkę nie posiadającą kwalifikacji medycznych obejmuje w szczególności: 1) pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznego w tym: robienie niezbędnych zakupów, przygotowanie posiłku lub jego dostarczenie z punktu gastronomicznego, karmienie podopiecznego jeżeli tego wymaga i samodzielnie połyka, bieżące prace porządkowe w mieszkaniu podopiecznego lub części mieszkania użytkowanej przez podopiecznego, mycie naczyń, pranie ubrań i bielizny podopiecznego, palenie w piecu itp. 2) opiekę higieniczną w tym: pomoc w utrzymywaniu higieny osobistej podopiecznego (mycie), zmiana bielizny osobistej i pościelowej, ubieranie chorego itp. 3) pielęgnację podopiecznego: pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmiana opatrunków po instruktarzu pielęgniarki lub lekarza, zapobieganie powstawaniu odleżyn, pomoc w ułożeniu chorego w łóżku, zmianie pozycji chorego w łóżku, pomoc w poruszaniu się chorego po mieszkaniu, zamawianie wizyt lekarza, pielęgniarki itp. 4) zapewnienie w miarę możliwości kontaktu z otoczeniem: zamawianie wizyt duchownych u podopiecznego, wysyłanie korespondencji, załatwienie drobnych spraw urzędowych, wyjście z podopiecznym na spacer, dostarczenie prasy i książek itp. Wymienione wyżej czynności wykonywane będą w zależności od potrzeb chorego i zgodnie z limitem godzin wskazanych przez Zamawiającego. Opiekunka będzie zobowiązania do dokumentowania wszelkich rozliczeń finansowych z podopiecznym z powierzonych przez podopiecznego pieniędzy w sposób nie budzący żadnych wątpliwości. Udowodnienie prawidłowości tych rozliczeń leży po stronie Wykonawcy (opiekunki). Zamawiane usługi opiekuńcze nie obejmują: 1) zabiegów wymagających kwalifikacji medycznych, 2) czynności związanych z rehabilitacją medyczną chorego, 3) prac remontowych w domu podopiecznego np. malowanie, 4) ciężkich prac związanych z generalnymi porządkami w tym. np. przesuwanie mebli, noszenie ciężkich przedmiotów, 5) przygotowania posiłków dla innych niż podopieczny osób wspólnie bądź oddzielnie zamieszkałych, 6) zakupów dla osób innych niż podopieczny, 7) prania bielizny i ubrań należących do innych osób niż podopieczny, 8) przenoszenia i magazynowania zakupionego węgla. 7. Zamówienie winno być koordynowane przez osobę, która będzie kontrolowała i nadzorowała proces realizacji usług opiekuńczych oraz instruowała opiekunki. Do obowiązków Wykonawca należy również ścisła współpraca z Zamawiającym na zasadach określonych poniżej. 8. Zasady współpracy Wykonawcy z Zamawiającym: 1) Usługi opiekuńcze świadczone będą dla klientów Zamawiającego na terenie Gminy Miasta Bochnia w dni robocze od poniedziałku do soboty; 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie pisemnej (dopuszcza się przesłanie faksem lub mailem) szczegółową informację o osobach objętych usługami, która zawiera: imię i nazwisko, adres zamieszkania podopiecznego i nr telefonu (jeżeli posiada), liczbę godzin usług opiekuńczych do realizacji w tygodniu z wyszczególnieniem ilości godzin dziennie - oraz okres na jaki przyznane są usługi; 3) Osoby skierowane przez Wykonawcę do świadczenia usług powinny być sprawne fizycznie i intelektualnie, posiadające wymagane prawem badania medyczne. Wykonawca nie będzie kierował do podopiecznych osób spokrewnionych, powinowatych lub wspólnie z nimi zamieszkałych; 4) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu regularny kontakt z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze oraz stały kontakt telefoniczny z koordynatorem usług. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do: ? zapewnienia opiekunkom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (tj. rękawiczki, maseczki, fartuchy itp.); ? przedstawienia na żądanie Zamawiającego harmonogramu pracy na dany miesiąc zawierający daty, godziny realizacji usług u poszczególnych podopiecznych; ? kontroli jakości świadczonych usług przez opiekunki i niezwłocznego reagowania na każdą zauważoną przez siebie lub zgłoszoną przez Zamawiającego bądź osobę korzystającą z usług, nieprawidłowość dotyczącej jakości świadczenia usług; ? dołożenia wszelkich starań aby usługi wykonywane były z największą starannością, zgodnie z wszelkimi przepisami prawa i poszanowaniem praw i godności osoby, na której rzecz są świadczone; ? informowania Zamawiającego w formie najpierw ustnej (telefonicznej) a następnie pisemnej, w możliwe jak najszybszym terminie, o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej z usług opiekuńczych mającej wpływ na ich realizację, jak i wszelkich sytuacjach mogących zagrażać w szczególności zdrowiu lub życiu osoby korzystającej z usług; 6) Do obowiązków Wykonawcy należy również przekazywanie Zamawiającemu do dnia 5-tego każdego miesiąca karty pracy za każdy miesiąc świadczonych usług oraz rozliczenie realizacji zleconych usług. Karta pracy musi zawierać następujące informacje: a. imię i nazwisko osoby korzystającej z usług (podopiecznego), b. imię i nazwisko osoby świadczącej usługi (opiekunki), c. daty i godziny poszczególnych dyżurów, z potwierdzeniem osoby korzystającej z usług, że były one faktycznie wykonane 7) Zamawiający ma prawo do kontroli jakość świadczonych usług w miejscu ich wykonywania. 8) Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn stawki godzinowej brutto i ilości godzin faktycznie zrealizowanych usług. 9) Czas świadczenia usług nie obejmuje czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. Wykonawcy będą zwracane udokumentowane koszty przejazdu środkami komunikacji publicznej po terenie Gminy Miasta Bochnia wyłączenie między podopiecznymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85311100-3
Dodatkowe kody CPV: 85312100-0, 85311200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
396000.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Opiekuńcze Magda Magdalena Wolak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
374400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Park rekreacyjny - strefa aktywności i zieleni przy BSAG
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
- Wykonanie placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Bochni
- Budowa strefy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług montażu i dostosowania technologii wspomagających dla osób niepełnosprawnych oraz szkolenie użytkowników sprzętu
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.