To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282357-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska:
"Przebudowa pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku,
ul. Polanki 121 - etap II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620222-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000000,
ul. ul. Żaglowa
11,
80-560
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 205 100, e-mail
drmg@gdansk.gda.pl, faks
583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Polanki 121 - etap II"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):I/PN/202/2019/KW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Społecznej w Gdańsku, ul. Polanki 121 - w osiach 0 - 5 etap II i I wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia. Zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne związane z: a) wykonaniem przebudowy pomieszczeń zgodnie z projektem i uwagami podanymi poniżej, b) wykonaniem szybu windowego towarowego wewnętrznego wraz z dokumentacją warsztatową i odbiorową Urzędu Dozoru Technicznego, c) dostawą i montażem dźwigu towarowego wraz z dokumentacją warsztatową i odbiorową Urzędu Dozoru Technicznego; d) dostawą i montażem okien oddymiających w osiach 5-6 o powierzchni oddymiania 105x105cm - 1 szt. oraz 120x120cm - 1szt. wraz z siłownikami i podłączeniem do systemu oddymiania i SSP; e) wykonaniem instalacji elektrycznych m. innymi: oświetlenia podstawowego, awaryjnego; gniazd wtykowych, przebudowa rozdzielnic, zasilania urządzeń technologicznych, instalacji piorunochronnej -odgromowej; f) wykonaniem instalacji teletechnicznych w tym: sygnalizacji pożarowej; sterowania oddymianiem; przyzywowej; telefonicznej; internetowej; telewizyjnej; telewizji przemysłowej; antywłamaniowej. g) wykonaniem, montażem i uruchomieniem kontroli dostępu wraz z podłączeniem do SSP, drzwi zamykających klatki schodowe oraz wszystkie prowadzące na zewnątrz budynku, h) przebudową wewnętrznej instalacji wod-kan., gazowej, centralnego ogrzewania, i) wykonaniem instalacji hydrantowej, j) wykonaniem odwodnienia liniowego na długości ok. 55mb wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz rozebraniem i naprawą nawierzchni z kostki betonowej, k) wykonaniem i montażem wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i grawitacyjnej, l) wykonaniem wentylacji mechanicznej wyciągowej za pomocą wentylatorów dwubiegowych z klapą zwrotną z instalacją elektryczną i niezbędnym sterowaniem we wszystkich pomieszczeniach mieszkalnych i przyległych sanitariatach oraz pozostałych pomieszczeniach nie objętych wentylacją mechaniczną. Zastosować wentylatory o cichej pracy zakres głośności max 40 dBa, m) wykonaniem wszystkich niezbędnych robót i instalacji umożliwiających właściwe funkcjonowanie wszystkich systemów i instalacji w całym budynku, n) ociepleniem ścian zewnętrznych budynku z kolorystyką elewacji, o) nasadzeniem zieleni zgodnie z projektem gospodarki zielenią, p) budową wewnętrznej drogi pożarowej na terenie DPS; q) wymianą zadaszenia wiaty śmietnikowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45232460-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4455147.04
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECOZET Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4433787.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.