eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bisztynek › Dostawa paliwa płynnego na potrzeby Gminy Bisztynek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-27

Ogłoszenie nr 510281541-N-2019 z dnia 27-12-2019 r.

Gmina Bisztynek: Dostawa paliwa płynnego na potrzeby Gminy Bisztynek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627682-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bisztynek, Krajowy numer identyfikacyjny 51074359700000, ul. ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 521 64 00, e-mail zamowienia.publiczne@bisztynek.pl, faks 897 188 603.
Adres strony internetowej (url): bip.bisztynek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliwa płynnego na potrzeby Gminy Bisztynek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GMP.271.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w zależności od potrzeb Zamawiającego, dostawa paliwa płynnego poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego na stacji paliw w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza dostawę paliwa na potrzeby kosiarek, zagęszczarek i motopomp Zamawiającego poprzez tankowanie paliwa do kanistrów dostarczonych na stację paliw Wykonawcy przez kierowców wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik do umowy. 3. Szacunkowa ilość paliw płynnych będących przedmiotem zamówienia: 1) Olej napędowy - 13 250 litrów 2) Benzyna bezołowiowa - Pb 95 - 5 000 litrów Powyższe ilości dotyczą potrzeb w skali roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego zakresu zamówienia z uwagi na faktyczne zużycie. 4. W okresie zimowym tj. od 16 listopada do 1 marca Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy oleju napędowego przystosowanego do niskich temperatur o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom aktualnie obowiązujących norm: PN - EN 228 dla benzyny Pb 95, PN - Pn-En 590 dla oleju napędowego oraz spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu ministra gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wykonawca zobowiązany będzie, na każde wezwanie Zamawiającego, do przeprowadzenia badań jakościowych dostarczanego paliwa, nie częściej niż 1 raz na miesiąc. 6. Wykonawca zapewni bezgotówkowy miesięczny sposób rozliczania transakcji. 7. Wykonawca wystawi zbiorczą fakturę VAT za dany miesiąc regulującą należności za faktycznie zakupione paliwo. Do każdej faktury Wykonawca dołączy poniższe informacje: 1) datę zakupu. 2) rodzaj pobranego paliwa, 3) ilość pobranego paliwa, 4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, 5) cenę w dniu tankowania, 6) świadectwa jakości paliwa. 8. Wykaz zawierający marki i numery rejestracyjne pojazdów, o których mowa w pkt 7 ppkt 4 oraz nazwiska uprawnionych do tankowania kierowców Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy w załączniku do umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty i podpisaniu umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania określonego pojazdu umieszczonego w wykazie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144740
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Dariusz Romanowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wozławki 91
Kod pocztowy: 11-230
Miejscowość: Bisztynek
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178026.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178026.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179305.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.