eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SĘPOPOL › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją systemu ogrzewania w budynku Domu Kultury w Sępopolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280452-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją systemu ogrzewania w budynku Domu Kultury w Sępopolu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinasowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, osi Priorytetowej: Efektywność energetyczna, Działanie: Wspieranie wytwaraznia i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617686-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540242077-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY, Krajowy numer identyfikacyjny 00124077500000, ul. MOSTOWA 3, 11-210 SĘPOPOL, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 761-32-04, e-mail dyrektor.sepopol@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją systemu ogrzewania w budynku Domu Kultury w Sępopolu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Postępowanie PZP 4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją systemu ogrzewania W budynku Domu Kultury w Sępopolu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na działce nr 46/3 obręb 02 Sępopol, gm. Sępopol przy ul. Mostowej 3. Dom Kultury jest budynkiem wolnostojącym, oddanym do użytku w 1982 roku i ie jest wpisany do rejestru zabytków. Powierzchnia całkowita obiektu wynosi 2 774,63 m2, kubatura - ok. 7 934,70 m3. 2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 5 SIWZ. Zamawiający zaleca wykonywanie prac etapami. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych na zewnątrz przeprowadzanie prac tak aby umożliwić funkcjonowanie placówki. 3) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie projektu budowlanego, projektu budowlanego branży elektrycznej, Specyfikacji technicznej, SST Instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ należy traktować pomocniczo. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu - także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne ("lub równoważne" - art. 29 ust 3 PZP). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak Wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 38 ust. 1 PZP zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SIWZ, zamawiający wspólnie z autorem dokumentacji projektowej sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie. 5) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP. 6) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie. 7) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SIWZ i w postępowaniu. 8) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienie okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. 9) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 10) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.): 2 osób wykonujących pracę fizyczną, - z wyjątkiem przypadków, gdy nie zachodzą przesłanki z art. 22 § 1 kodeksu pracy i wykonanie prac nie będzie oparte na stosunku świadczenia pracy a świadczone na podstawie twz. "samozatrudnienia" z uwzględnieniem dysponowania bezpośredniego, wówczas Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego, wraz ze wskazaniem podwykonawstwa. Weryfikacja zatrudnienia prowadzona będzie w oparciu o zapisy umowy określone w załączniku nr 5 do SIWZ. 11) W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. 12) Zamawiający wymaga, by rękojmia na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 13) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018r poz. 1202 ze zm.);Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: - montażu 2 kotłów na biomasę (paliwo główne: pelet) o mocy 100 kW każdy, moc całkowita 200 kW; - wyposażenia kotłowni: zasobniki dobowe do kotłów, akumulacyjny zbiornik ciepła o pojemność V= 1000 dm3, rurociągi w kotłowni z rur stalowych czarnych, pompa kotłowa 1 szt., pompy i zawory do instalacji c.o. oraz wentylacji - 4 obiegi, moduł internetowy/ GPS przy kotle, instalacja wentylacji nawiewnej i wywiewnej i inne urządzenia pomocnicze; - adaptacji pomieszczenia starej kotłowni na nową; - wykonania instalacji elektrycznej kotłowni; - przystosowania pomieszczenia sąsiadującego z kotłownią na skład opału w postaci biomasy - peletu (43m2); - montażu nowych grzejników z zaworami termostatycznymi, pionów i poziomów w całym budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331100-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45262600-7, 45332000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 497945.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DECO Clean Energy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pellet@pellet.pl
Adres pocztowy: ul. Parkowa 11
Kod pocztowy: 55-095
Miejscowość: Siedlec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 612472.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 561377.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 623475.26
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.