eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2020"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280408-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Zarząd Powiatu w Limanowej: "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622456-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Limanowej, Krajowy numer identyfikacyjny 49189332200000, ul. ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 33 37 800, e-mail zamowienia@powiat.limanowski.pl, faks 18 33 37 880.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.limanowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.272.34.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, samochodowych, motocyklowych, do przyczep oraz motorowerowych oraz ich wtórników dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w/w wydziału w Mszanie Dolnej. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania zgodnie z: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 z późn.zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1751) 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r. poz. 546), 4) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn.zm.). Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem w następujący sposób: 1) Samochodowe jednorzędowe zwyczajne - 11 000 kpl., 2) Samochodowe jednorzędowe indywidualne - 35 kpl., 3) Samorządowe jednorzędowe zabytkowe - 5 kpl., 4) Samorządowe jednorzędowe tymczasowe - 150 kpl., 5) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 50 kpl., 6) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone tymczasowe - 5 kpl., 7) Samochodowe dwurzędowe zwyczajne - 50 kpl., 8) Samochodowe dwurzędowe indywidualne - 2 kpl., 9) Samochodowe dwurzędowe zabytkowe - 2 kpl., 10) Samochodowe jednorzędowe zwyczajne (przyczepy) - 600 szt., 11) Motocyklowe zwyczajne - 1 100 szt., 12) Motocyklowe indywidualne - 3 szt., 13) Motocyklowe zabytkowe - 3 szt., 14) Motocyklowe tymczasowe - 1 szt., 15) Motorowerowe zwyczajne - 220 szt., 16) Motorowerowe tymczasowe - 1 szt., 17) Wtórnik tablicy motorowerowej - 10 szt., 18) Wtórnik tablicy motocyklowej - 10 szt., 19) Wtórnik tablicy samochodowej (1szt.) - 100 szt., 20) Wtórnik tablic samochodowych (1 kpl) - 150 kpl., 21) Samochodowe profesjonalne - 1 kpl., 22) Motocyklowe profesjonalne - 1 szt., 23) Motorowerowe profesjonalne - 1 szt. Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic. Wskazane ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian. Złożone zamówienia nie muszą obejmować wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych powyżej. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostawy tablic według nowych przepisów. Dostawy nowych tablic rejestracyjnych będą realizowane partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesyłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty - pkt 3 (Kryterium oceny ofert) od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych na następny dzień. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy, w tym koszty produkcji tablic, transportu, załadunku i rozładunku, a także inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca oświadcza, iż użyte do realizacji umowy materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz są zgodne z polskimi normami. Na okoliczność odbioru jakościowego i ilościowego każdej partii tablic rejestracyjnych sporządzony zostanie protokół podpisany przez każdą ze stron umowy. W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wartości zamówienia dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zmniejszenia wartości przedmiotu umowy. Natomiast w przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny tablic pozostaną bez zmian. Wykonawca w umowie zobowiązany jest do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych na własny koszt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szacowana ilość wycofanych tablic w okresie trwania umowy to około 750 sztuk miesięcznie. Szacuje się, że w styczniu wycofanych tablic będzie ok. 5000 kpl. Warunki odbioru określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne w wysokości 60 miesięcy, liczonych od dnia zapłaty faktury dołączonej do danej partii tablic rejestracyjnych dostarczonych zgodnie ze złożonym zamówieniem. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 34928470-3, 44423400-5, 31523200-0, 45262670-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208175.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo "NIKO" Krzysztof Ciapała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Pola 6
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 281287.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 281287.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309702.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.