eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › "Wykonanie usługi polegającej na dowożeniu uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Borek Wlkp. oraz odwożeniu po zakończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w roku 2020"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280341-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Gmina Borek Wlkp.: "Wykonanie usługi polegającej na dowożeniu uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Borek Wlkp. oraz odwożeniu po zakończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w roku 2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627369-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Borek Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 52801400000000, ul. Rynek 1, 63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 716 120, e-mail zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl, faks 655 715 893.
Adres strony internetowej (url): www.borekwlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie usługi polegającej na dowożeniu uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Borek Wlkp. oraz odwożeniu po zakończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w roku 2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Borek Wlkp. oraz odwożeniu po zakończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w roku 2020 na następujących trasach: 1) Trasa Nr 1 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. 2) Trasa Nr 2 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. 3) Trasa Nr 3 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. 4) Trasa Nr 4 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. 2. Zamówienie składa się z następujących części: CZĘŚĆ Nr: 1 1) Trasa Nr 1 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. Szacowana liczba km dziennie: 175 km. Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8 3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 50+1. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Trasa Nr 2 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. Szacowana liczba km dziennie: 165 km. Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8 3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 50+1. CZEŚĆ Nr: 3 1) Trasa Nr 3 Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. Szacowana liczba km dziennie: 160 km. Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8 3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 41+1. CZEŚĆ Nr: 4 1) Trasa Nr 4 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu. Szacowana liczba km dziennie: 160 km. Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8 3) Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 20+1. Przewozy odbywać się będą według harmonogramu dowozu uczniów stanowiącego załącznik do właściwej umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający przewiduje zmiany w tym zakresie przed każdym semestrem danego roku szkolnego, objętego dowozami. 4. Zmiany w rozkładzie jazdy skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości przejechanych km do 10% nie wpływają na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itd. 7. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania, a w przypadku uczniów niepełnosprawnych dowożenie i odwożenie z i do miejsca zamieszkania. 8. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu, Przewoźnik podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 9. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów oraz w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. 10. Pojazdy do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów. 11. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Stosowane do przewozu pojazdy nie mogą stwarzać zagrożenia dla przewożonych nim osób oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). 12. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego, dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw. 13. Wykonawca zapewni w okresie jesienno-zimowym przewóz dzieci autobusami z ogrzewaniem. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Ponadto, musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie pojazdu i przewożonych osób na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem zamówienia. 15. Zamawiający zapewnia ze swej strony opiekę wychowawczą w czasie dowozu uczniów do szkół. 16. Kierowcy wykonujący przedmiot zamówienia muszą posiadać stosowne uprawnienia określone w przepisach ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r. poz. 341 ze zm.) oraz z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.). 17. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą przewoziły autobusami dzieci na wyznaczonych trasach. 2) dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób do realizacji przedmiotu zamówienia do dnia podpisania umowy - dokument wymagany od wykonawcy, którego oferta oceniona została jako najkorzystniejsza. Na etapie składania oferty - Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie przez Wykonawcę kopią umowy o pracę lub umową obejmującą okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie i w każdym czasie przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (kopie umów) potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy. 18. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. oferty na całość przedmiotu zamówienia lub na poszczególne jego części. 19. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 20. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży dokumentów, o których mowa w pkt. 12., Zamawiający uzna ten fakt, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace i zastosuje sankcje z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymagań poprzez naliczenie kar umownych w wysokości, o których mowa we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Nazwa: Trasa Nr 1 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146238.43
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UTH Przemysław Grzegorz Ludwiczak,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powst. Wlkp. 41/1,
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: 63-800 Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157937.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157937.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179550.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trasa Nr 2 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137301.39
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Piotr Radwan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 74a
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: 63-800 Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148285.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148285.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158317.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trasa Nr 3 Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123851.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Borku Wlkp., ul. Jeżewska 5, 63-810 Borek Wlkp.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jeżewska 5
Kod pocztowy: 63-810
Miejscowość: Borek WLkp.
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164160.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Trasa Nr 4 - Dowożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borku Wlkp., Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zimnowodzie, Przedszkola Samorządowego w Karolewie, Przedszkola Samorządowego w Wycisłowie i Przedszkola Samorządowego w Zalesiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94296.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Piotr Radwan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 74a
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: 63-800 Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 106704.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.