eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › "Budowa kładki dla pieszych wraz z zabezpieczeniem brzegu rzeki Bug w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280226-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Gmina Drohiczyn: "Budowa kładki dla pieszych wraz z zabezpieczeniem brzegu rzeki Bug w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu "Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem" poprzez Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611863-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540222783-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Drohiczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 50659059000000, ul. ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 557 135, e-mail burmistrz@drohiczyn.pl, faks 085 655 70 80.
Adres strony internetowej (url): www.drohiczyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa kładki dla pieszych wraz z zabezpieczeniem brzegu rzeki Bug w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.14.2019.AŻ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zadania: Budowa kładki dla pieszych wraz z zabezpieczeniem brzegu rzeki Bug. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej tj.: Projektu wykonawczego i budowlanego, Przedmiaru robót, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych w zakresie remontu i budowy infrastruktury drogowej, wykonanie robót budowlanych, Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonywać roboty budowlane aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w razie nałożenia takiego obowiązku), opracowanie kosztorysu inwestorskiego, sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie: a) opracowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę - 3 egz., b) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego obejmującego branżę mostową i hydrotechniczną - 5 egz., c) opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż - po 1 egz., d) opracowanie przedmiaru robót dla każdej z branż - po 2egz., e) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej na płycie CD - 1 szt. 2) Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż - po 1 egz., 3) Wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie wszelakich dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przed ich skierowaniem do realizacji, w celu ustalenia ich zgodności z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego. Dodatkowo Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) harmonogram realizacji inwestycji, b) projekt zagospodarowania terenu budowy, c) projekt organizacji robót, d) kosztorys inwestorski e) informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), wszystkie ww. dokumenty muszą uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowania na wszystkich polach eksploatacji - w tym określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Podstawowe roboty związane z budową kładki: - wykonanie podpór i fundamentów pośrednich w postaci pali, - wykonanie konstrukcji kładki z elementów prefabrykowanych żelbetowych, - wykonanie ścian czołowych i skrzydeł w formie ścian oporowych wzmacnianych geosyntetykami zbrojącymi grunt; - zasypanie nowej konstrukcji wraz z zagęszczeniem; - wykonanie nawierzchni; - wykonanie elementów wyposażenia: - wykonanie elementów oświetlenia obiektu; - wykonanie umocnień skarp. W obrębie zadania przewiduje się realizację: - wykonanie kładki dla pieszych o całkowitej długości do 30m o konstrukcji łukowej żelbetowej z nawierzchnią wyniesioną nie mniej jak 2m ponad teren przyległy, - wykonanie zabezpieczenia brzegu rzeki Bug z umożliwieniem ograniczonego przepływu przez starorzecze. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby konstrukcja kładki dla pieszych miała zapewnioną trwałość międzyremontową na okres co najmniej 20 lat. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zawarł we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednie umowy ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi wyłącznie na potrzeby niniejszego zamówienia oraz był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł na cały okres obowiązywania umowy. 2. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz "lub równoważne". 3. Program Funkcjonalno-Użytkowy określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Odwołanie się w nim do nazw wyrobów czy producentów materiałów i urządzeń nie jest obowiązujące dla Wykonawcy, a jedynie przykładowe i ma na celu opisanie odpowiednich standardów w zakresie poszczególnych materiałów. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, jednak o parametrach równoważnych do tych opisanych w niniejszym dokumencie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnąć założenia funkcjonalne dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów zagospodarowania terenu. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriami oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 5. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenia o parametrach lepszych niż wskazane. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, operatorów sprzętu (jeżeli nie wykonują oni pracy na zasadzie samozatrudnienia). Obowiązek, o którym mowa w zdaniach poprzednich nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierujących budową), wykonujących obsługę geodezyjną, operatorów sprzętu budowlanego wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia, dostawców materiałów budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45233200-1, 45220000-5, 45221111-3, 71322000-1, 71322300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1485580.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Domost Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 30
Kod pocztowy: 07-320
Miejscowość: Małkinia Górna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1872035.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1872035.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2324700.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.