To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280117-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku
na terenie nieruchomości WSSE w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619892-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000,
ul. ul. Żelazna
79,
00-875
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 620 90 01 wew. 668, 669, e-mail
zp@wsse.waw.pl, faks
22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości WSSE w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-24/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w budynkach, mycia okien i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości użytkowanych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie w zakresie: 1) Sprzątanie pomieszczeń, mycie okien w budynku przy ul. Żelaznej 79 oraz utrzymanie porządku na terenie tej nieruchomości i na przyległych chodnikach ulicznych, Szczegółowy zakres czynności i ich częstotliwości podane są w załącznikach nr 2A i 2B do wzoru Istotnych postanowień umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, tj. : Załącznik Nr 2A - Wykaz czynności ul. Żelazna 79 - część biurowa, magazynowa i teren, Załącznik Nr 2B - Wykaz czynności ul. Żelazna 79 - część laboratoryjna. 2) Sprzątanie pomieszczeń, mycie okien w budynku przy ul. Nowogrodzkiej 82, oraz utrzymanie porządku na terenie tej nieruchomości i na przyległych chodnikach ulicznych. Szczegółowy zakres czynności i ich częstotliwości podane są w załącznikach 2C i 2D do wzoru Istotnych postanowień umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ tj. : Załącznik Nr 2C - Wykaz czynności ul. Nowogrodzka 82- część biurowa i teren, Załącznik Nr 2D - Wykaz czynności ul. Nowogrodzka 82- część laboratoryjna. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze Istotnych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 8. Wykonawca ponadto zobowiązany jest w zakresie realizacji zamówienia: 1) wykonywać dodatkowe czynności porządkowe po przeprowadzonych remontach, usuniętych awariach itp. Zamawiający w trybie roboczym będzie informował Wykonawcę o zakresie, czasie remontów i ewentualnych awariach; 2) wykonywać inne czynności konieczne do utrzymania czystości w budynkach i na terenach posesji w przypadkach losowo-awaryjnych, trudnych lub niemożliwych do zaplanowania; 3) pobierać z posterunku ochrony kluczy do sprzątanych pomieszczeń i zwracać je po zakończeniu sprzątania (należy przestrzegać zamykania okien w sprzątniętych pomieszczeniach). 4) Zamawiający informuje, że: 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie prac, zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i p. poż., 1) WSSE w Warszawie nie jest zakładem pracy chronionej; 2) zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia socjalno-magazynowego tj. na szatnię oraz na sprzęt i środki czystości, po jednym w każdej lokalizacji, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia te spełniają wymagania dla przeznaczonych im funkcji (zalecamy wizję lokalną). Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń na biuro i pralnię, jak również oddzielnie pomieszczeń na szatnię damską i męską; 3) powierzchnie terenu na działkach i powierzchnie przyległych chodników określone są w załącznikach 2A i 2C do istotnych postanowień umowy (Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej, Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć, muszą złożyć zgłoszenie stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, termin wizji w dniu 15.11.2019 r. godz. 10.00 ); 4) na ul. Żelaznej 79 jest ogółem: - powierzchni biurowej - 2 973,06 m2 ; - powierzchni sanitariatów - 140 m2 ; - powierzchni laboratoryjnych - 2214,94 m2 - okien otwieranych 258 szt. o pow. 3000 m2, - okien nieotwieranych o pow. 300 m2. - średnio w pomieszczeniach biurowych są dwa kosze z workami o pojemności 35 litrów, a w pomieszczeniach laboratoryjnych średnio po dwa kosze z workami o pojemności 60 litrów. 5) na ul. Nowogrodzkiej 82 jest ogółem: - powierzchni biurowej -1 935,80 m2 ; - powierzchni sanitariatów i natrysków 78,06 m2; - powierzchni laboratoryjnych-242,46 m2; - okien otwieranych 153 szt. o pow. 668 m2; - okien nieotwieranych o pow. 74 m2. - średnio w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych jest jeden kosz z workiem o pojemności 35 litrów. Powyższe dane uwzględniają niszczarki. Należy również uwzględnić kosze w sanitariatach. Zamawiający nie wymaga kolorowych worków na śmieci do koszy, mogą być w kolorze czarnym; 6) z artykułów higieny korzystać będzie, razem z interesantami, na ul. Żelaznej 79 średnio 250 osób, a na ul. Nowogrodzkiej 82 średnio 150 osób. Okazjonalnie na ul. Żelaznej liczba osób może zwiększyć się o ok. 100 osób, szacunkowo 30 razy w roku; 7) pojemniki do zbiórki odpadów zapewnia Gmina, z którą Zamawiający ma zawartą umowę. Zamawiający posiada pojemniki na mieszane odpady komunalne oraz pojemnik na odpady segregowane suche; 8) nie wymaga się od osób zatrudnionych przez Wykonawcę mycia sprzętu szklanego w laboratoriach typu próbówki itp. oraz rozmrażania i mycia lodówek. 10. Zamawiający zaleca, przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu sprawdzenia, warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia , w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie przeprowadzi wizji lokalnej, a zostanie wybrany do realizacji zamówienia nie będzie mógł zgłaszać żadnych roszczeń wynikających z ewentualnego niewłaściwego określenia zakresu prac i ceny oferty. 11. Zamawiający wymaga: 1) zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 12 osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 § 1 KP. Z tytułu niespełnienia wymagania zatrudnienia w czasie trwania umowy, będą naliczane kary umowne zgodnie ze wzorem Istotnych postanowień umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ . 2) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 zł przez cały okres realizacji zamówienia 3) Certyfikatu Jakości ISO 9001 lub innego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, według § 13 ust.1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016, poz.1126) 4) przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z przepisami sanitarnymi tak, aby użyte w celach czyszczących substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska, tzn. w szczególności odpowiadały wymogom Rozporządzenia (WE) nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. z późn. zm. w sprawie detergentów. Niezależnie od powyższego, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo żądać zmiany zastosowanego środka czystości. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany przedstawić produkt alternatywny, bez prawa odszkodowania z tego tytułu; 12. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca: 1) dostarczy Zamawiającemu listę osób skierowanych do świadczenia usługi sprzątania dla WSSE w Warszawie wraz z informacją o podstawie do dysponowania zatrudnionymi osobami, potwierdzoną kopiami umów o pracę, 2) wskaże osobę wyznaczoną do nadzoru i koordynacji prac oraz kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego z podaniem jej nr telefonu kontaktowego, 13. Wykonawca w trakcie trwania umowy na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest wykonywany przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 14. W szczególności posiadanych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych (bez imion, nazwisk, adresów, PESELu pracowników); zaświadczeń właściwego oddziału ZUS, potwierdzających opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy oraz poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń (również zanonimizowanych)/. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnianiem na podstawie umowy o pracę. 15. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób, nie mniej niż 12 zatrudnionych na pełen etat, do świadczenia usługi: 1) sprzątania pomieszczeń w części biurowej oraz części magazynowej, sprzątania holi, schodów, sanitariatów w części biurowej, na bieżąco w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od godz. 7.30 do 15.05; 2) sprzątania sali konferencyjnych oraz części laboratoryjnej wraz z sanitariatami po godzinach pracy Zamawiającego, czyli od godz. 1505 do godz. 2200 najpóźniej. (z wyłączeniem pomieszczeń, gdzie należy wykonać sprzątanie w godzinach pracy Zamawiającego), 3) utrzymania porządku na terenie nieruchomości przy ul. Żelaznej 79 i Nowogrodzkiej 82, 16. Zamawiający wymaga, aby minimum 12 osób (nie dotyczy osoby nadzorującej usługę sprzątania) wykonujące czynności sprzątania były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Jeżeli osoby wykonujące czynności sprzątania zostaną zatrudnione na umowę o pracę w mniejszym wymiarze czasu pracy np. 3/4, 1/2 wymaga się zatrudnienia co najmniej takiej liczby osób, aby łącznie było 12 pełnych etatów. 17. Wykonawca na swój koszt zapewni: 1) środki ochrony osobistej i odzież ochronną tak, aby osoby wykonujące usługę sprzątania były jednolicie ubrane w estetyczne i czyste firmowe ubrania ochronne oraz posiadały imienne identyfikatory. UWAGA: Informujemy, że zmiana rodzaju ubrań przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia, będzie każdorazowo wymagała pisemnej zgody Zamawiającego; 2) środki techniczne i sprzęt czyszczący, dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni, w tym profesjonalną maszynę czyszczącą (1 szt), przeznaczoną do czyszczenia wszystkich rodzajów posadzek z możliwością codziennego użytkowania w obiekcie przy ul. Żelaznej 79; 3) na powierzchnie do pokrywania powłoką antypoślizgową preparaty antypoślizgowe dostępne na rynku, zwiększające stałe bezpieczeństwo ruchu pieszego wewnątrz budynku, dobrze przylegające do podłogi, dostosowane do rodzaju nawierzchni; 4) wszelkie materiały i środki czystości, środki higieniczne oraz środki chemiczne do zimowego utrzymania terenu tj. piasek, sól i inne środki przeciwślizgowe, w miarę potrzeby przez cały okres obowiązywania umowy, dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni; 5) środki do mycia rąk ogólnego użytku i uzupełnianie środków higieniczno-sanitarnych w sanitariatach tj.: a) mydło w płynie, o dobrych właściwościach myjąco- pielęgnujących , zapobiegające nadmiernemu wysuszaniu skóry, przebadane dermatologicznie, neutralne PH 5,5 i posiadające atest PZH lub atest równoważny, b) papier toaletowy w dużych rolkach, biały, miękki, nie pylący się, posiadający atest PZH lub atest równoważny, dostosowany rozmiarami do zainstalowanych pojemników firmy Merida (wizja lokalna), c) ręczniki papierowe składane "Z-Z", białe, nie pylące, 1-warstwowe gofrowane, wodoutrwalone, posiadające atest PZH lub atest równoważny, dostosowane rozmiarami do zainstalowanych pojemników firmy Merida (wizja lokalna), d) kostki lub zawieszki do wc i pisuarów o właściwościach czyszczących, odświeżających i zapobiegających powstawaniu osadu, e) odświeżacz powietrza zapachowy w żelu, pozostawiający świeży przyjemny zapach, f) odświeżacz powietrza w sprayu o przyjemnym zapachu , skutecznie zwalczający nieprzyjemny zapach. 6) usuwanie śniegu z nieruchomości, środki chemiczne do zimowego utrzymania terenu takie jak np. piasek, sól i inne środki przeciwślizgowe oraz pojemniki na te materiały. Środki używane do zimowego utrzymania terenu powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 nr 230 poz 1960); 7) środki dezynfekcyjne, myjąco-dezynfekujące niezbędne do wykonania zamówienia, a środki do dezynfekcji rąk zapewnia Zamawiający, jako część procedury laboratoryjnej. Zamawiający dopuszcza preparaty o właściwościach dezynfekcyjnych wykorzystywanych do: a) szybkiej dezynfekcji powierzchni i miejsc trudnodostępnych, b) dezynfekcji przez zanurzenie oraz miejscowego usuwania z powierzchni zanieczyszczeń ludzkiego materiału biologicznego. 18. W celu zapewnienia nadzoru nad należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca powołał osobę pełniącą funkcję koordynatora prac osób sprzątających. Obecność koordynatora, podczas realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić ma prawidłową organizację pracy oraz codzienny nadzór nad jakością wykonywanych prac. Zamawiający wymaga, aby koordynator, w każdy roboczy dzień tygodnia w godzinach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dokonywał szczegółowej kontroli jakości wykonywanych usług sprzątania. Wymaga się, aby ww. osoba zgłosiła swoją obecność do Kierownika Sekcji Administracji (budynek przy ul. Żelaznej 79), dokona obchodu całego obiektu oraz w razie konieczności, także terenów zewnętrznych. W tym czasie koordynator zobowiązany jest do bezpośredniego podejmowania prac/działań naprawczych w przypadku, gdy zostaną zgłoszone przez pracowników WSSE uwagi, co do jakości i sposobu sprzątania. a) w poniedziałek, wtorek, środę w budynku przy ul. Żelaznej 79, b) w czwartek, piątek w budynku przy ul. Nowogrodzkiej 82. Czas pracy koordynatora stanowi kryterium oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
573554.92
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Clar System S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
642145.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.