eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi w Łupawie w roku szkolnym 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280082-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Gmina Potęgowo: dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi w Łupawie w roku szkolnym 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625710-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Potęgowo, Krajowy numer identyfikacyjny 77097984900000, ul. ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 115 072, e-mail ue@potegowo.pl, faks 598 115 072.
Adres strony internetowej (url): www.potegowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi w Łupawie w roku szkolnym 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi w Łupawie w roku szkolnym 2019/2020. 1) Zakres: - prognozowana ilość uczniów - 175 (w tym: Malczkowo - 30, Malczkówko - 2, Wieliszewo - 16, Nowa Dąbrowa - 6, Karżnica - 9, Rębowo - 10, Żochowo - 20, Poganice - 12, Dąbrówno - 22, Grąbkowo - 21, Grąbkowo pod Darżynkiem - 5, Grąbkowo pod Dąbrównem - 5, Grąbkowo pod Łupawą - 11, Wargowo - 6); - ilość dni nauki szkolnej w okresie realizacji usługi - 110 dni; - planowany zakres zamówienia w okresie realizacji - ok. 31.988 km (dziennie od pon. do czw. ok. 302 km; w pt. ok. 246 km); Określona przez Zamawiającego ilość km jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu wykonania usług. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu do pierwszego przystanku wyznaczonej trasy oraz powrotu autobusu do bazy przed kolejnym kursem, a także przejazdu do bazy po zakończonym dowożeniu. 2) Opis: Dowóz dzieci będzie realizowany w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku, również w dni wyznaczone przez dyrektora szkoły związane z organizacją pracy szkoły (w tym: w soboty, ferie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), na pierwszą godzinę lekcyjną (autobus nr 1 i nr 2), tj. najpóźniej do godz. 7.50 i na drugą godzinę lekcyjną (autobus nr 1), tj. do godz. 8.45 oraz odwóz od godziny 12.30 (po 5, 6, 7 i 8 lekcji - autobus nr 1 i nr 2). Czas odjazdu z miejscowości zaczynającej poranny kurs - nie wcześniej niż 6.30. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Orientacyjny rozkład jazdy z wykazem miejscowości oraz godzinami porannych przywozów i popołudniowych odwozów - załączony do SIWZ (załącznik nr 8). Dzieci powinny być zabierane i wysadzane na wyznaczonych przystankach (wyznaczone punkty zbiórek - załącznik nr 9). Wykonawca przed złożeniem oferty winien na własny koszt dokonać wizji w terenie oraz uzyskać wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148092.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowoej z oddziałami przedszkolnymi w Łupawie w roku szkolnym 2019/2020
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biernackiego 20
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146186.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146185.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146185.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.