eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn."Termomodernizacja budynku filii DPS Strzelce Opolskie w Szymiszowie wraz z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, w ramach zadania pn."Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko - Strzeleckiego"".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510279637-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Powiat Strzelecki: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: "Termomodernizacja budynku filii DPS Strzelce Opolskie w Szymiszowie wraz z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, w ramach zadania pn.: "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko - Strzeleckiego"".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020, w ramach osi priorytetowej III Gospodarka niskoemisyjna, w ramach działania 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, , Nazwa projektu: "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko-Strzeleckiego". Nr projektu: RPOP.03.02.01-16-0014/17, umowa o dofinansowanie nr RPOP.03.02.01-16-0014/17-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608080-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000, ul. ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4401700;4401755, e-mail przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks 77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: "Termomodernizacja budynku filii DPS Strzelce Opolskie w Szymiszowie wraz z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, w ramach zadania pn.: "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko - Strzeleckiego"".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.39.2019.AG1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020, w ramach osi priorytetowej III Gospodarka niskoemisyjna, w ramach działania 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, nr projektu: RPOP.03.02.01-16-0014/17, umowa o dofinansowanie nr RPOP.03.02.01-16-0014/17-00. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: "Termomodernizacja budynku filii DPS Strzelce Opolskie w Szymiszowie wraz z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii". Nadzór inwestorski będzie obejmował roboty budowlane zlokalizowane w miejscowości Szymiszów, w granicach administracyjnych gminy Strzelce Opolskie, na terenie powiatu strzeleckiego, w województwie opolskim. Przedmiotem inwestycji jest głęboka termomodernizacja obejmująca montaż instalacji solarnej, docieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wymianą instalacji c.o. i c.w.u. i wentylacji mechanicznej, a także wymianę oświetlenia na LED i montaż pomp ciepła dla budynku filii Domu Pomocy Społecznej Strzelce Opolskie w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2, dz. nr: 844/3 obręb 0074_Szymiszów. Działka, na której projektowana jest inwestycja zlokalizowana jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków: zespół pałacowy nr rej.: 1047/65, park nr rej.: 185/88. Przedmiot zamówienia realizowany będzie do dnia 31.08.2020 r. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru określają: Przedmiary robót, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, decyzja pozwolenia na budowę, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. 2018 r., poz. 650) w ramach której do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy: - Kontrola prawidłowości lokalizacji robót w planie i przekrojach. - Kontrola realizacji robót zgodnie z wymaganiami i ustaleniami konserwatora zabytków. - Monitoring zaangażowania środków Zamawiającego oraz postępu robót. - Kontrola realizacji wymagań technologicznych. - Kontrola prawidłowości certyfikatów producenta dostarczanych przez Wykonawcę oraz prowadzenie zapisów z kontroli zmian, badań i spraw spornych. - Prowadzenie korespondencji z Zamawiającym. - Prowadzenie kontroli aktualnych i potencjalnych kompensat Wykonawcy. - Sprawdzanie stanu bezpieczeństwa na budowie. - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - Informowanie Zamawiającego o postępie robót, wypadkach i innych zagrożeniach. - Organizowanie i prowadzenie Rad Budowy. - Wstrzymanie robót realizowanych niezgodnie z pozwoleniem robót i dokumentacją przetargową. - Sprawdzanie robót i wykrywanie wad. - Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy przy pełnej współpracy z projektantem pełniącym nadzór autorski. - Dokonywanie zmian jakości i ilości robót za zgodą Zamawiającego (nie powodujących zwiększenia wartości robót Wykonawcy). - Ocena i sprawdzanie wycen. - Kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z wykonawcą robót. - Sprawdzanie zestawień i potwierdzanie kwot do wypłaty. - Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. Wszystkie prace należy wykonać szczegółowo z programem prac konserwatorskich oraz zgodnie z: - Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; - Kosztorysami ofertowymi; - Projektem Budowlanym; - Projektem Wykonawczym; - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; - obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami itp.; - decyzją pozwolenia na budowę; - decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Inspektor nadzoru inwestorskiego winien posiadać wiedzę i zdolności służące do właściwego sporządzania dokumentów niezbędnych do rozliczania projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, a w szczególności: harmonogramów rzeczowo - finansowych postępu prac w układzie zgodnym z umową o dofinansowanie oraz według zasad wynikających z umowy na roboty budowlane w zakresie częściowego rozliczenia robót. Inspektor nadzoru zapewni w osobie własnej bądź w postaci dodatkowego personelu: inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, inspektora nadzoru w branży architektonicznej bez ograniczeń, w specjalności w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającego kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2018 poz. 10). UWAGA. Roboty prowadzone będą na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, co powoduje konieczność prowadzenia i nadzorowania robót przez osoby posiadające uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowalnych przy obiektach zabytkowych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca; Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 2. Zamawiający wymaga by Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników biurowych i administracyjnych wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, z zakresu prac administracyjno - biurowych. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną powierzone do wykonania Podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy pracowników Podwykonawcy. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności i osób o których mowa w ust. 2 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), w szczególności inspektorów nadzoru, a także podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych równoważnych rejestrów wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca lub Podwykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia zawierającego wykaz osób, o których mowa w pkt 1, zatrudnionych na podstawie umowy o prace. Oświadczenie to powinno zawierać również: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymienione w pkt 2 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem usług, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spowodowania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. b) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy oświadczenie, ze zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, zgodnie z zapisem SIWZ. 7. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane § 5 w ust. 1 projektu umowy czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 6, lit. d projektu umowy. 8. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 5 ust. 1 projektu umowy czynność, za co Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 6, lit. e projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138213.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: M5 Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych Mateusz Sinicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Osiedle Piastów 28/3
Kod pocztowy: 49-100
Miejscowość: Niemodlin
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175521.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.