eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE DOBRA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510279619-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Wójt Gminy Dobra: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE DOBRA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622604-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540249892-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Dobra, Krajowy numer identyfikacyjny 49189218500000, ul. Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 330 020, e-mail sekretariat@gminadobra.pl, faks 18 3330020 wew. 200.
Adres strony internetowej (url): www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE DOBRA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.ZZ.271.64.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : a) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, na terenie Gminy Dobra oraz z nieruchomości będących własnością Gminy Dobra tj. - odpadów komunalnych z nieruchomości obok budynku Urzędu Gminy Dobra, - z nieruchomości w miejscowości Dobra przy oczyszczalni ścieków w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. b) zagospodarowanie odpadów komunalnych Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz: a) przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów zgodnie z obowiązującą ustawą o opadach. b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady w nieruchomościach zamieszkałych, będą gromadzone w pojemnikach 120 l oraz w workach. Do odbioru odpady niesegregowane oraz bioodpady będą wystawiane w pojemnikach lub workach. a) Odbiór odpadów będzie się odbywał : o jeden raz w miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości z drogą dojazdowa dostawcy odpadów. o raz na dwa tygodnie w miesiącach kwiecień, maj. czerwiec. lipiec, sierpień, wrzesień, październik. bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości z drogą dojazdową dostawcy odpadów. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych w ilości: 400 Mg odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01, 400 Mg odpadów selektywnie zebranych, 200 Mg odpadów selektywnie zebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Charakterystyka Gminy Dobra Powierzchnia Gminy Dobra 109 km2 Liczba mieszkańców zamieszkałych w Gminie Dobra wynosi około 8 000 osób w zabudowie jednorodzinnej - około 2400 gospodarstw domowych. W 2018 roku odebrano odpadów komunalnych z gospodarstw domowych: - niesegregowanych o kodzie 20 03 01 : 586 ,220 Mg - odpady segregowane nie ulegające biodegradacji : 518,281 Mg - odpadu ulegające biodegradacji : 31,790 Mg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny w SIWZ na stronie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90510000-5, 90513100-7, 90511000-2, 90512000-9, 90514000-3, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 940666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "TRASZKAN" S.J. SFZ Sroka
Email wykonawcy: traszkan@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Zegartowice 105
Kod pocztowy: 32-413
Miejscowość: Zegartowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 958400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 958400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 958400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.