To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510279587-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Wykonanie usługi okresowego przeglądu i konserwacji chromatografu jonowego firmy Dionex ICS -5000+
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616756-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000,
ul. ul. Żelazna
79,
00-875
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 620 90 01 wew. 668, 669, e-mail
zp@wsse.waw.pl, faks
22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi okresowego przeglądu i konserwacji chromatografu jonowego firmy Dionex ICS -5000+
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-20/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowegoprzeglądu i konserwacji, chromatografu jonowego firmy Dionex ICS - 5000 +polegającej na: 1)czyszczeniu i konserwacji pompy wraz z wymianą uszczelek głównych i tylnych tłoków pompy; 2)czyszczenie i konserwacja zaworu nastrzykowego wraz z wymianą wkładek zaworu nastrzykowego 6 portowego; 3)Wymiana przewodów prowadzących próbkę do zaworu nastrzykowego; 4)Sprawdzenie urządzenia po przeprowadzonym okresowym przeglądzie i konserwacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ 1.Jeżeli w trakcie wykonywania usługi okresowego przeglądu i konserwacji nastąpi konieczność naprawy urządzenia, usługa naprawy zostanie wykonana na podstawie odrębnego zlecenia udzielonego zgodnie z przepisami ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dokończyć rozpoczętą usługę okresowego przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu zostanie odpowiednio wydłużony uwzględniając czas konieczny do wykonania ww. naprawy. 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie z ofertą jednak w nieprzekraczalnym terminie 20 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia o gotowości Urządzenia do rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy na adres e-mail Wykonawcy. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 - do 14:55 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku przekroczenia terminu przystąpienia do wykonania przeglądu Urządzenia Zamawiający naliczy karę umowną, 3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia, w terminie wskazanym w ofercie. 4.Jeżeli przed planowanym terminem okresowego przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzenia kończącej się przeglądem serwisowym, usługa naprawy zostanie wykonana na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulegnie zmianie zgodnie z wpisem do protokołu przeglądu Urządzenia (Załącznik nr 3 do Umowy). 5.Zamawiający zastrzega sobie,iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ, oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy, oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 6.Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 7.Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 8.Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały eksploatacyjne i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz realizacji został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu umowy zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy Załącznik nr 7 do SIWZ .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38.43.22.00 - Chromatografy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A.G.A Analytical Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10136.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.