eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Zamość › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510278921-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Wójt Gminy Stary Zamość: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629615-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Stary Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036858100010, ul. Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 164 231, e-mail staryzamosc@mikrobit.pl, faks 846 163 224.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IT.2710.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość". 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy. 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość, takich jak: szkoły, jednostki OSP, mieszkania komunalne, urząd gminy, świetlice wiejskie, obiekt sportowy, budynek wielorodzinny w miejscowości Wierzba w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Odpady komunalne stałe (zwane dalej "odpady") będą odbierane z około 1400 gospodarstw domowych (z tolerancja do ±3%). Szacunkowa średnia ilość gospodarstw domowych, z których będzie odbierany popiół, nie przekroczy liczby 200. Zamawiający szacuje, że łączna ilość odpadów biodegradowalnych do odebrania z terenu gminy Stary Zamość w okresie 12 miesięcy w 2020 roku nie przekroczy 5 Mg. Odpady biodegradowalne będą stanowiły głównie zgrabione liście drzew oraz skoszona trawa pochodzące z niektórych gospodarstw domowych. Odpady komunalne stałe odbierane będą w następujących miejscowościach: Borowina, Chomęciska Duże, Chomęciska Małe, Krasne, Majdan Sitaniecki, Nowa Wieś, Podkrasne, Podstary Zamość, Stary Zamość, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola, Udrycze-Kolonia, Wierzba, Wisłowiec. 2) Informacja o odpadach odebranych w ciągu 12 miesięcy 2018 roku (bez PSZOK) zawarta jest w poniższej tabeli: Tabela 1. Odpady odebrane w ciągu 12 miesięcy 2018 roku (bez PSZOK). Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów w MG 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 365,120 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 9,140 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 31,961 15 01 04 Opakowania z metali 1,661 15 01 07 Opakowania ze szkła 64,010 17 04 02 Aluminium 0,043 17 04 05 Żelazo i stal 0,149 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20,680 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 2,280 SUMA 495,044 3) Informacja o odpadach odebranych w ciągu 12 miesięcy 2018 roku z PSZOK zawarta jest w poniższej tabeli: Tabela 2. Odpady odebrane w ciągu 12 miesięcy 2018 roku z PSZOK. Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów w MG 16 01 03 Zużyte opony 1,340 17 09 04 Odpady z budowy, remontów i demontażu 2,410 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 0,160 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 1,543 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 i 20 01 35 0,347 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 1,000 SUMA 6,800 4) Szacunkowa waga odpadów do odebrania i zagospodarowania w 2020 roku określona w oparciu o dane o ilościach i rodzajach odpadów komunalnych stałych odebranych do zagospodarowania od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 505 Mg. 5) Pojazdy odbierające odpady zobowiązane są do zabierania wszystkich odpadów wystawionych przy wszystkich drogach gminy Stary Zamość wskazanych na mapie trasy odbioru odpadów stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ. Łączna długość wskazanych dróg wynosi około 105 km. 6) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych i od instytucji, w tym: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych b) z metalu, c) z tworzyw sztucznych, plastiku, d) ze szkła, e) ulegających biodegradacji, f) chemikaliów powstających w gospodarstwach domowych, g) papieru i tektury, h) pieluch i) popiołu j) odpadów zebranych w PSZOK takich jak: materiały budowlane i rozbiórkowe, odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, akumulatory i baterie, przeterminowane leki, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektroniczny, RTV, AGD, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, 7) Odpady niesegregowane (zmieszane) będą gromadzone w trwałych pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, o pojemności nie mniejszej niż 110 l, a odpady segregowane w pojemnikach lub workach o pojemności od 80 do 160 litrów o różnej kolorystyce wynikającej z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2028) z odpowiednimi napisami - dla gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej. 8) Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych odpadów. 9) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 10) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 11) Wykonawca wskaże w ofercie instalacje, do których będzie przekazywał odpady. 12) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 13) Zamawiający przed dniem 01 stycznia 2020 roku przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości, z których będą zabierane odpady oraz popiół. 14) Wykonawca dostarczy przed dniem 01 stycznia 2020 r. właścicielom nieruchomości zamieszkanych i instytucjom pojemniki i worki na odpady. Worki (pojemniki) do selektywnej zbiórki odpadów będą oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone, oraz kolorami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2028). Dla gospodarstw domowych z liczbą osób większą niż 5, dostarczone będą co najmniej 2 pojemniki na odpady niesegregowane o poj. minimum 110 l lub jeden o poj. min. 240 l. Na potrzeby odbioru popiołu dostarczone będą pojemniki lub worki odpowiednio wzmocnione i oznakowane. 15) Na potrzeby mieszkańców budynku wielomieszkaniowego położonego Wierzba 22 dostarczone będą trwałe pojemniki o pojemności nie mniejszej niż: 4000 l na odpady niesegregowane (zmieszane), 2000 l na odpady z papieru, 3000 l na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 500 l na odpady ze szkła, 2000 l na odpady ulegające biodegradacji. Wykonawca odpowiednio oznakuje pojemniki umieszczając stosowne napisy. 16) Na potrzeby 10 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych położonych w: Krasnem, Majdanie Sitanieckim, Wierzbie, Wisłowcu, Udryczach-Koniec, Chomęciskach Dużych, Chomęciskach Małych, Starym Zamościu, Nowej Wsi, Podstarym Zamościu oraz na potrzeby Świetlicy Wiejskiej w Udryczach-Kolonii, Wiejskiego Domu Kultury w Udryczach-Woli, Domu Ludowego w Chomęciskach Dużych - Dębina, (razem z placówkami OSP 13 punktów) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 110 l i worki lub pojemniki na odpady segregowane jak dla gospodarstw domowych. 17) Na potrzeby budynku mieszkań komunalnych w Starym Zamościu i w Krasnem (2 punkty) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 1000 l i worki lub pojemniki na odpady segregowane. 18) Na potrzeby Szkoły Filialnej w Udryczach (1 punkt) dostarczone będzie pojemnik na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 240 l oraz worki lub pojemniki na odpady segregowane, 19) Na potrzeby Szkoły Podstawowej w Wierzbie (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 4000 l, pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l, pojemniki na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 2000 l. 20) Na potrzeby Obiektu Sportowego w Wierzbie (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l. pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady ze szkła o pojemności nie mniejszej niż 500 l. 21) Na potrzeby Urzędu Gminy Stary Zamość i GOK Stary Zamość (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l. 22) Na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dostarczone zostaną pojemniki: a) na materiały budowlane i rozbiórkowe o pojemności nie mniejszej niż 5 m³, b) na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 5 m³, c) na szkło o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, d) na chemikalia o pojemności nie mniejszej niż 500 l, e) na akumulatory, f) na papier, g) na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l. h) na przeterminowane leki (do ustawienia w holu urzędu gminy lub w aptece, konstrukcja pojemnika uniemożliwi łatwe wybieranie leków przez postronne osoby), i) na odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, 23) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu, który Wykonawca dostarczy wszystkim gospodarstwom domowym i instytucjom przed dniem 01 stycznia 2020 r. 24) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-21.00. 25) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia elektronicznie lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić elektronicznie lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 26) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zamość. 27) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenia pojemników do gromadzenia odpadów powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 28) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością opisaną w poniższej tabeli: Tabela 3. Częstotliwość odbierania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych. Teren całej gminy, oprócz budynku wielorodzinnego Wierzba 22 oraz oprócz budynku mieszkań komunalnych Stary Zamość 110 Budynek wielorodzinny Wierzba 22 oraz budynek mieszkań komunalnych Stary Zamość 110 (odległ. ok. 2 km pomiędzy w/w. lokalizacjami) Od kwietnia do października Od listopada do marca Od kwietnia do października Od listopada do marca Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, bioodpady Raz na dwa tygodnie Raz na miesiąc Raz na tydzień Raz na miesiąc Odpady segregowane Raz na miesiąc W grudniu i w lutym z zastrzeżeniem, że odpady segregowane zgromadzone przy budynku Urzędu Gminy Stary Zamość, przy Szkole Podstawowej w Wierzbie, przy Obiekcie Sportowym w Wierzbie, odbierane będą raz na miesiąc. Raz na miesiąc Raz na miesiąc 29) Popiół odbierany będzie w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj - jeden raz w miesiącu. Szacunkowa ilość gospodarstw domowych do odbioru popiołu nie przekroczy 200). 30) Odpady z PSZOK odbierane będą na telefoniczne zgłoszenia Urzędu Gminy Stary Zamość w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia o konieczności odbioru. Najpóźniej na dwa tygodnie przed końcem obowiązywania umowy Wykonawca odbierze wszystkie dotychczas nieodebrane odpady z PSZOK. 31) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: a) Wykonawca świadcząc usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych powinien przestrzegać zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ich aktów wykonawczych, a także z przepisów sanitarnych. b) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego przez niego odpadami wysypanymi z pojemników, worków, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. c) Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem, rozsypane przez użytkownika. d) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. e) Wykonawcę obowiązuje: - zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, - zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych f) Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności: - mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, - opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, - dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 32) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, w którym odebrano odpady. 33) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów (zwanych dalej Raporty) zawierających w szczególności informację o: a) Rodzajach odpadów (nazwa i kod) i ich ilości - odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. b) Sposobach zagospodarowania odebranych odpadów, wraz ze wskazaniem nazwy i adresu instalacji, do których zostały one przekazane. 34) Miesięczne raporty zawierają w szczególności kopie kart przekazania odpadów, sporządzonych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres informacji i wymaganych dokumentów do Raportu zostanie określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca sporządza Raport w formie pisemnej i elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca przesyła Raport do Zamawiającego w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje raport lub zgłasza uwagi. Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 35) Wykonawca sporządza sprawozdanie roczne, o którym mowa art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2019, poz. 2010), za rok kalendarzowy 2020 i przekazuje je Zamawiającemu wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w terminie do 31.01.2021 r. 36) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów komunalnych, z wyłączeniem innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości określonej w obowiązujących przepisach. 37) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości określonej w obowiązujących przepisach. 38) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w obowiązujących przepisach. 39) Ustalenie, czy Wykonawca osiągnął wymagane poziomy recyklingu i ograniczenia składowania nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami. 40) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne (art. 6ka ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) i niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego - pisemnie w ciągu 7 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty. 41) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są prze Wykonawcę niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 42) Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości a w szczególności: posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy Stary Zamość lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary Zamość, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: a) teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy - Prawo wodne. e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, f) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków. g) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, 43) Wykonawca powinien posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych stałych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości około 3,0 mb i o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 ton. 44) Pojazdy muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, b) być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, c) być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, d) wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, e) konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 265766.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-KRAS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Konopnickiej 27D,
Kod pocztowy: 23-204
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 583796.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 583796.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 734397.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.