eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › realizacja dostawy fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w PCKZiU, w Pucku z podziałem na 3 Części w ramach projektu"Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego". Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.1. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.04.01.00-22-0014/16-00.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510278590-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Powiat Puck: realizacja dostawy fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w PCKZiU, w Pucku z podziałem na 3 Części w ramach projektu: "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego". Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.1. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.04.01.00-22-0014/16-00.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego". Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.1. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.04.01.00-22-0014/16-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612194-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 19168639000000, ul. ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 734 202, e-mail org@starostwo.puck.pl, faks 586 734 191.
Adres strony internetowej (url): www.bip.starostwo.puck.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

realizacja dostawy fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w PCKZiU, w Pucku z podziałem na 3 Części w ramach projektu: "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego". Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.1. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.04.01.00-22-0014/16-00.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZ.272.2.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w PCKZiU, w Pucku z podziałem na 3 Części, w ramach projektu: "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego". Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.1. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.04.01.00-22-0014/16-00 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części. Wykonawca może złożyć oferty na jedną, dwie , lub wszystkie trzy części zamówienia: 2. W ramach wykonania każdej z Części zamówienia, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ oraz umowy zawartej na wykonanie tej Części zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać: 1) transportu, rozładunku, wniesienia maszyn i urządzeń do siedziby Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), przy ul. Kolejowej 7, 84-100 Puck; 2) ubezpieczenia maszyn i urządzeń na czas transportu i dostawy do PCKZiU; 3) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych maszyn i urządzeń na wyznaczonych stanowiskach w siedzibie PCKZiU; 4) instalacji i konfiguracji oprogramowania na dostarczanych urządzeniach, które tego wymagają; 5) uruchomienia i przetestowania dostarczonych maszyn i urządzeń w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego; 6) instruktażu do 3 pracowników PCKZiU w Pucku w użytkowaniu, obsłudze i konserwacji dostarczonych maszyn i urządzeń. 3. Wymagania odnośnie przedmiotu dostawy objętej zamówieniem: 1) zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę: a) maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich oraz wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), Załączniki odpowiednio od nr 6.1 do 6.3 dla Części Zamówienia od 1 do 3; b) maszyny i urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy /akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów; c) maszyny muszą spełniać zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dotyczące projektowania i wykonywania wprowadzanych do obrotu lub oddawanych do użytku maszyn, a także w zakresie procedury oceny zgodności, sposobu oznakowania maszyn oraz wzoru znaku CE, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1228 ze zm.) 2) dostarczone maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także ich akcesoria muszą być: a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, c) zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów i zaopatrzone w etykiety jednoznacznie identyfikujące dany produkt i producenta oraz liczbę wyrobów / artykułów w danym opakowaniu; 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia przez Wykonawcę maszyn, urządzeń, narzędzi, w tym ich akcesoriów oraz innych wyrobów lub artykułów stanowiących przedmiot zamówienia, będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi; 4) wszystkie zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę maszyny, urządzenia i narzędzia będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, które tego wymagają, muszą posiadać: instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno-rozruchowe, (DTR), aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu maszynach, urządzeniach i narzędziach, a także karty gwarancyjne; 5) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4 muszą być: a) dostarczone wraz z maszynami, urządzeniami i narzędziami, których dotyczą, b) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD, za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej / drukowanej; 6) gwarancje (karty gwarancyjne) na maszyny, urządzenia i narzędzia dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części zamówienia i nie mogą ulec zmianie; 4. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu minimum 2 - letniej gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia, a okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Stron. Bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy będzie potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi.; 2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), dla poszczególnych Części zamówienia określają odpowiednio: 1) Dla Części 1: "Pracownia obróbki skrawaniem- tokarki."- Załącznik nr 6.1 do SIWZ, 2) Dla Części 2: "Pracownia pomiarów warsztatowych i elektrotechniki." - Załącznik Nr 6.2 do SIWZ, 3) Dla Części 3: "Symulator spawania"- Załącznik Nr 6.3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42621000-5


Dodatkowe kody CPV: 38540000-2, 38296000-6, 38300000-8, 43800000-1, 38970000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pracownia obróbki skrawaniem- tokarki:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64533.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 43D/1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89544.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89544.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274585.20
Waluta: PlN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pracownia pomiarów warsztatowych i elektrotechniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Symulator spawania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146120.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Figel Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jesienna 23
Kod pocztowy: 80-298
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213589.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213589.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 213589.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.