eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłecko › Nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjnych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościachCzechy, Dziećmiarki, Polska Wieś, Charbowo i Ułanowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 510277942-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Gmina Kłecko: Nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjnych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Czechy, Dziećmiarki, Polska Wieś, Charbowo i Ułanowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Budowa, rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Kłecku wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kłecko: Czechy, Dziećmiarki, Charbowo i Ułanowo", w ramach poddziałania 4.3.1 Wielkopolskiego Regionalnego Porgramu Operacyjnego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589176-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłecko, Krajowy numer identyfikacyjny 63125946500000, ul. ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614270125, e-mail przetargi@klecko.pl, faks 614270221.
Adres strony internetowej (url): http://bip.klecko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjnych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Czechy, Dziećmiarki, Polska Wieś, Charbowo i Ułanowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.10.2019.BR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla czterech zadań inwestycyjnych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czechy, Dziećmiarki, Polska Wieś, Charbowo i Ułanowo w gminie Kłecko, obejmujące całość robót wynikających z umowy z wyłonionym Wykonawcą. 2) Długość budowanej sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 15,196 km, w tym 14 przepompowni ścieków. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi wykonywany będzie nadzór inwestorski, zawarty został w dokumentacji, która dostępna jest na stronie internetowej http://bip.klecko.pl w zakładce Przetargi 2019 w ramach następujących postępowań: o RIG.271.2.2019.BR o RIG.271.4.2019.BR o RIG.271.5.2019.BR o RIG.271.6.2019.BR. 3) Nadzór inwestorski będzie pełniony w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej. 4) W zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) zwanej dalej PB, osobiście lub za pośrednictwem zespołu inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, do zadań Inspektora należy: a) zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z prawem, w szczególności z ustawą PB oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266.); b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie, weryfikacja i akceptacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę, egzekwowanie zgodności opracowania dokumentów Wykonawcy z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej na roboty budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (protokolarnie), e) dokonywanie oceny zaawansowania robót budowlanych wykonanych przez Wykonawców, f) żądanie od Wykonawców robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne (w przypadkach istotnych za zgodą Zamawiającego); g) weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie ich zasadności, h) udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; i) wydawanie Wykonawcom, a w przypadkach określonych w Umowie za zgodą Zamawiającego, poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika robót, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; j) weryfikacja i akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót; sprawdzanie wszelkiej dokumentacji przekazywanej przez Wykonawcę pod kątem merytorycznym; k) udział w czynnościach odbiorowych robót budowlanych oraz kompletnych instalacji oraz uczestniczenie w przekazaniu ich do użytkowania; l) kontrola Wykonawcy w zakresie terminów realizacji obowiązków wynikających z umowy na roboty budowlane, aspektów technicznych realizacji umowy na roboty budowlane, jakości robót i stosowanych urządzeń i ich prawidłowego funkcjonowania, zgodności z umową realizacji umowy na roboty budowlane; m) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy przez inspektora branży instalacyjnej. Zamawiający określa minimalną ilość wizyt kontrolnych inspektora branży instalacyjnej na budowie: 4 wizyty w miesiącu na każdym z 4 odcinków budowanej sieci kanalizacji sanitarnej oraz Zamawiający wymaga, aby inspektor branży instalacyjnej był obecny na placu budowy co najmniej raz w tygodniu na każdym z 4 odcinków budowanej sieci kanalizacji sanitarnej. UWAGA: ilość wizyt kontrolnych inspektora branży instalacyjnej na budowie stanowi kryterium oceny ofert. n) sprawdzanie i zapewnianie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; o) sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowego obiektu budowlanego oraz udział w powołanych przez Zamawiającego komisjach odbiorowych; p) udział w naradach koordynacji budowy oraz wszelkich innych spotkaniach z Wykonawcą i Zamawiającym, odbywającymi się w czasie realizacji umowy; q) nadzorowanie przestrzegania zapisów dokumentacji projektowej przez wszystkich Wykonawców; r) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w postępie robót, sposobie ich wykonywania lub dostrzeżonych odstępstwach od zakładanej jakości robót lub błędach w dokumentacji projektowej; s) doradzanie Zamawiającemu w odniesieniu do identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych ujawnionych w czasie realizacji umowy oraz proponowanie środków zaradczych; t) opracowanie opinii dotyczącej ewentualnych wad uznanych za nie nadające się do usunięcia; u) ocenianie wszelkich roszczeń i problemów narastających podczas wykonywania robót budowlanych i zgłaszanych przez Wykonawcę; v) udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi; w) wykonywania dokumentacji fotograficznej z placów budowy, dokumentującej postępu prac, i przekazywanie Zamawiającemu jej w miesięcznych okresach. 5) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umowami zawartymi z wykonawcami, Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do zasadności ich zlecenia Wykonawcy. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych obowiązkiem Inspektora Nadzoru będzie ponadto sprawdzenie faktycznie wykonanych robót w oparciu o protokół konieczności i zatwierdzony kosztorys na te prace oraz sprawdzenie prawidłowości ich rozliczenia - bez odrębnego wynagrodzenia. 6) Inspektor nadzoru nie ma prawa: a) zwolnić Wykonawcy robót budowlanych z jakichkolwiek zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy o roboty budowlane, b) wyrażać zgody na ograniczenie zakresu robót budowlanych lub przekazania robót budowlanych wykonawcy innemu iż ten, który został wybrany w drodze zamówienia publicznego i z którym została podpisana umowa o roboty budowlane, c) zawierać w imieniu Zamawiającego umów z wykonawcami robót i innymi podmiotami. 7) Inspektor Nadzoru winien dysponować sprzętem i innymi środkami niezbędnymi do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: a) sprzętem komputerowym i drukarskim, który zagwarantuje sprawne przetwarzanie dokumentów papierowych na elektroniczne (i odwrotnie) oraz zapewni bieżącą bezpieczną archiwizację dokumentów i wszelkich treści w postaci elektronicznej, b) licencjonowanym oprogramowaniem, które zapewni współpracę oraz wymianę informacji i treści technicznych z wszystkim uczestnikami procesu budowlanego, c) sprzętem zapewniającym łączność z uczestnikami przedsięwzięcia tj.: telefonem komórkowym, Internet.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113008.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENVI KONSULTING Marek Gazda
Email wykonawcy: biuro@envi.com.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Brzechwy 3
Kod pocztowy: 49-305
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127305.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79827.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184485.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.