To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-19
Ogłoszenie nr 510277662-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Gmina Ozorków: Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w 2020 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622188-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205779600000,
ul. Wigury
14,
95-035
Ozorków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 771 444, e-mail
gmina@ug-ozorkow.pl, faks
422 771 449.
Adres strony internetowej (url): www.ug-ozorkow.pl; www.bip.ugozorkow.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w 2020 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RO.272.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu, Szkoły Podstawowej im. 17 Wielkopolskiej Dywizji Piechoty w Modlnej, Szkoły Podstawowej im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Solcy Wielkiej, Gminnego Przedszkola w Leśmierzu prowadzonych przez Gminę Ozorków oraz dla uczniów z terenu gminy Ozorków uczęszczających do Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie w roku 2020 w funkcjonującej komunikacji otwartej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. Dowóz i odwóz dzieci i uczniów uczęszczających do Szkół Podstawowych i Gminnego Przedszkola w oparciu o zakupione bilety miesięczne - 478 biletów w skali miesiąca, o łącznym dzienny przebiegu trzech (3) tras ok 499,90 km., obejmuje trasy: 1)Trasy przewozu dzieci i uczniów - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu, Gminne Przedszkole, Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie; 2)Trasy przewozu dzieci i uczniów - Szkoła Podstawowa im. 17 Wielkopolskiej Dywizji Piechoty w Modlnej, Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie; 3)Trasy przewozu dzieci i uczniów - Szkoła Podstawowa im Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Solcy Wielkiej, Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego 2019/2020 oraz 2020/2021 (np. zmiany planów lekcji, skrócenie lekcji czy zamkniecie szkoły itp.). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia przewozu dzieci i uczniów uczęszczających do Szkół Podstawowych i Gminnego Przedszkola wyłącznie w dni nauki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa i opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkół i przedszkola oraz w drodze powrotnej zgodnie z "Regulaminem dowożenia i odwożenia uczniów Szkoły Podstawowej im. 17 Wielkopolskiej Dywizji Piechoty w Modlnej, Szkoły Podstawowej im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu, Szkoły Podstawowej im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Solcy Wielkiej, Gminnego Przedszkola w Leśmierzu oraz uczniów z terenu Gminy Ozorków do Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie" stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Na podstawie imiennych list uczniów uprawnionych do przewozu (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym realizowana będzie usługa przewozu, Wykonawca wystawi bilety miesięczne dla dzieci przedszkolnych, uczniów szkół podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w taki sposób, aby jednorazowo, w jednym kursie mógł dowieźć taką liczbę uczniów, jaka jest wykazana w szczegółowych harmonogramach dowożenia dla poszczególnych tras stanowiących ww. załączniki oraz aby zapewnić miejsca dla wszystkich dzieci i opiekuna zgodnie z homologacją pojazdów, którymi będzie świadczył przewóz. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990, ze zm.).Minimalny czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego - 10 minut od wystąpienia awarii. Maksymalny czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego - 35 minut od wystąpienia awarii. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny brutto biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykupienia 50%-go biletu miesięcznego na dowóz lub odwóz dziecka/ucznia. Do ceny biletu należy doliczyć również koszty związane z odpowiednim oznakowaniem przez Wykonawcę przystanków znajdujących się na trasach objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy- Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku- Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) kierowców posiadających prawo jazdy kategorii D lub D1 wykonujących przedmiotową usługę, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcą na podstawie umowy o pracę osób lub osoby wykonującej czynności, o których mowa wyżej lub w terminie 3 dni każdorazowego wezwania Zamawiającego. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa wyżej, Zamawiający zawiadamia Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
455952
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Łęczyca Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
495600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- Rozwój infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Sokolniki-Las
- Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie - etap II
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.