eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu w okresie od01.01.2020 do 31.12.2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510276607-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu w okresie od01.01.2020 do 31.12.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616560-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

w imieniu i na rzecz Zamawiających działa, na podstawie pełnomocnictw, podmiot upoważniony do czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pn. "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 r." wraz z zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmiotem tym jest: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu siedziba: ul.Gajowa 10 60 - 959 Poznań tel. 61 668 44 11, fax 61 668 44 10 e-mail: sekretariat@poznan.lasy.gov.pl strona internetowa zamawiającego: http://www.poznan.lasy.gov.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy, ul. Wolności 4, 62-045Pniewy, tel. +48 61 29 10 559, pniewy@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gniezno, ul. Wrzesińska 83,62-200 Gniezno, tel. +48 61 426 46 11, gniezno@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki, Babki 1A, 61-160 Babki, tel. + 48 61 878 80 59, babki@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oborniki, Dąbrówka Leśna, ul.Gajowa 1, 64-600 Oborniki, tel.: +48 61 297 13 02, oborniki@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Piaski, ul. Drzęczewska 1,63-820 Piaski, tel. +48 65 573 90 80, piaski@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin, ul. Wrocławska 11,Antonin, 63-421 Przygodzice, Tel. +48 62 734 81 24, 62 734 81 47, antonin@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo O/Syców, ul. Kolejowa 14,56-500 Syców, tel. +48 62 785-21-27, sycow@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach, Lasówki 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, tel. +48 61 44 45 301, grodzisk@poznan.lasy.gov.pl
Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie, ul. Jana i Izabeli Działyńskich 2, 63-322 Gołuchów, tel. +48 627615045, okl@okl.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konin, ul. Gajowa 2, 62-510Konin, tel.+48 63 242 47 39, konin@poznan.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czerniejewo, Głożyna 5, 62-250Czerniejewo, tel. +48 61 427 30 41, czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, Krajowy numer identyfikacyjny 63001133200000, ul. Gajowa 10, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 684 441, e-mail joanna.skonieczna@poznan.lasy.gov.pl, faks 616 684 410.
Adres strony internetowej (url): http://www.poznan.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadające osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający wspólnie prowadzą postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie udzielonych pełnomocnictw na zadanie pn.: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 r. Z wyłonionym wykonawcą w drodze niniejszego postępowania została zawarta jedna umowa. Umowa została zawarta w imieniu wszystkich zamawiających przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Poznaniu. Faktury z tytułu realizacji powyższej umowy będą wystawiane na poszczególnych zamawiający, w takiej części, jakie będzie zużycie gazu ziemnego u poszczególnych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu w okresie od01.01.2020 do 31.12.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.270.02.05.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) - dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do obiektów Zamawiającego - wynosząca 3 321 442 kWh w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.1.2. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo - odbiorczych, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach za wyjątkiem sytuacji opisanych w ustawie Prawo energetyczne, IRIESD, taryfie i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw. 1.4. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z gazomierza. 1.5. Wielkość poboru gazu dla zamówienia podstawowego wynosi 3 321 442 kWh w ciągu 12miesięcy dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało na podstawie historycznego zużycia paliwa gazowego i może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego, bowiem nie można z góry ustalić ilości paliwa gazowego, które zostanie dostarczone Zamawiającemu. Ilość zamówienia nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 1.6. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji zakupionego paliwa gazowego w zakresie: zmniejszenia do 30% względem ilości (wartości) zamówienia podstawowego określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ i zwiększenie do 10% względem ilości (wartości) zamówienia podstawowego określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. W ramach niniejszego prawa Zamawiający może dodawać i odejmować punkty poboru gazu. W przypadku dodawania i odejmowania punktów poboru gazu oraz zmiany parametrów dystrybucji gazu Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z powyższego prawa w określonym przez niego zakresie. Zmiany grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w taryfach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nie wymagają złożenia przez Zamawiającego oświadczenia woli. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji zakupionego paliwa gazowego w powyższym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 1.7. Rozliczenia za sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego-rozliczeniowego przekazywanych przez operatora systemu dystrybucyjnego zwanego dalej "osd"), zgodnie z okresami rozliczeniowymi wynikającymi z bieżącej taryfy osd, przy czym dla taryf z liczbą odczytów w roku 1 i 2 jest możliwe rozliczenie na podstawie szacunkowego (prognozowanego) zużycia. W takim przypadku ostateczne rozlicznie za dany okres rozliczeniowy nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury rozliczeniowej po uzyskaniu danych pomiarowych od OSD, która będzie uwzględniać ilość faktycznie pobranego przez Odbiorcę paliwa gazowego. 1.8. Adresy punktów poboru, grupy taryfowe, dane o umowach, zużycie oraz inne niezbędne informacje zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej(IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego - dane o umowach zawarte sąw Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.10. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym oraz niektórych innych ustaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7


Dodatkowe kody CPV: 65210000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 548972.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargiod@pgnig.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 3
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 533898.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 533898.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 533898.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.