eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Świadczenie usług serwisowych, napraw, przeglądów i badań urządzeń transportu specjalnego do przewozu materiałów używanego na poziomie III"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510276467-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Świadczenie usług serwisowych, napraw, przeglądów i badań urządzeń transportu specjalnego do przewozu materiałów używanego na poziomie III"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613473-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna -Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług serwisowych, napraw, przeglądów i badań urządzeń transportu specjalnego do przewozu materiałów używanego na poziomie III"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy: KSW/2019/TEM/120

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisu, napraw, przeglądów oraz badań urządzeń transportu specjalnego do przewozu materiałów (zwanych dalej jako "UTS") używanych na poziomie III w podziemnej części zakładu Kopalnia Soli "Wieliczka", zwanych dalej "usługami serwisowymi". 3.2. Świadczenie usług serwisowych winno być realizowane zgodnie z: a) dokumentacją techniczno - ruchową UTS. Wyciąg z dokumentacji techniczno - ruchowej UTS stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. b) Harmonogramem przeglądów serwisowych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ c) Szczegółowym zakresem prac wykonywanych w ramach przeglądów serwisowych stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 3.3. Elementami wchodzącymi w skład UTS są w szczególności: 3.3.1. monitoring wizyjny na potrzeby UTS, 3.3.2. cyfrowy system łączności bezprzewodowej, 3.3.3. tamy wentylacyjne na trasie przejazdu urządzenia transportowego (śluzy wentylacyjne: TO-20 i TO-22), 3.3.4. lokomotywy akumulatorowe LGA-190 wraz z hydroakumulatorem - 3 sztuki. 3.4. Usługi serwisowe obejmują: 1) pełnienie gotowości serwisowej, 2) usuwanie wad eksploatacyjnych i awarii krytycznych, 3) przeglądy serwisowe UTS, 4) zapewnienie fabrycznie nowych części zamiennych i szybkozużywających się oraz wykwalifikowanych serwisantów, 5) prowadzenie książki serwisu oraz dokonywanie wpisów o zrealizowanych usługach w książkach przeglądów okresowych prowadzonych przez zamawiającego: a) "Przeglądy okresowe wyposażenia elektrycznego środków transportu układu -transportu specjalnego na poziomie III", b) "Książka okresowych przeglądów urządzeń łączności i sygnalizacji", c) "Książka bieżących i okresowych przeglądów i kontroli tam automatycznych zabudowanych na trasie przejazdu środków transportowych układu transportu specjalnego na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"", d) "Książka przeglądów i kontroli środków transportowych w zakresie mechanicznym, układu transportu specjalnego na poz. w Kopalni Soli "Wieliczka"". 3.5. Usługi polegające na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych UTS będą sprawowane na zlecenia Zamawiającego. Zamawiający zleci świadczenie usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych instalacji w zależności od potrzeb. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych UTS (prawo opcji). 3.6. Zamawiający może zlecić zakup przez Wykonawcę części zamiennych oraz podzespołów w trakcie trwania umowy maksymalnie do kwoty 280 000,00 złotych netto., przy zastosowaniu cen jednostkowych wykazanych w formularzu oferty. 3.7. Zamawiający może zlecić zakup przez Wykonawcę materiałów szybkozużywających się, w trakcie trwania umowy maksymalnie do kwoty 26 000,00 złotych netto, przy zastosowaniu cen jednostkowych wykazanych w formularzu oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43100000-4


Dodatkowe kody CPV: 50000000-5, 31700000-3, 31430000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 690000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Becker-Warkop Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 11
Kod pocztowy: 44-266
Miejscowość: Świerklany
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 733138.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 733138.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 733138.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.