To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-18
Ogłoszenie nr 510276448-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.
Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Lubaczowie: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni szkolnych dla Liceum Ogólnokształcącego im.T. Kościuszki w Lubaczowie w celu realizacji projektu " Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt.: "Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego" nr wniosku RPPK.09.02.00-18-0086/17 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 dla Działania 9.2 "Poprawa jakości kształcenia ogólnego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618762-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Lubaczowie, Krajowy numer identyfikacyjny 65153595500000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
26,
37-600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 321 153, e-mail
sekretariat@lo-lubaczow.pl, faks
166 321 153.
Adres strony internetowej (url): lo-lubaczow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni szkolnych dla Liceum Ogólnokształcącego im.T. Kościuszki w Lubaczowie w celu realizacji projektu " Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):LO.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: "Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni szkolnych dla Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Lubaczowie w celu realizacji projektu " Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego" - Zadania od 1 do 6".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 42962000-7, 32322000-6, 32000000-3, 38652100-1, 39164000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputer przenośny - laptop |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83333.33
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPEEDSERWIS Tomasz Wroński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100860.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na realizację Części nr 2 pn.: Urządzenie wielofunkcyjne" cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 5.500,00 zł. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 2 wynosiła: 3.000,00 zł. W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty unieważniono przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy w zakresie Części nr 2. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Tablica interaktywna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na realizację Części nr 3 pn.: "Tablica interakywtna" cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 30.750,00 zł. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 2 wynosiła: 20.000,00 zł. W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty unieważniono przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy w zakresie Części nr 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Telewizor |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7317.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AV MULTIMEDIA Małysz i Spółka Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7598.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Projektor |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6504.07
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pracownia mobilna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na realizację Części nr 6 pn.: "Pracownia mobilna" została złożona jedna oferta z ceną 68.159,48zł. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 6 wynosiła: 43.348,00 zł. W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty unieważniono przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy w zakresie Części nr 6. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Prace remontowo-konserwatorskie zespołu cerkiewnego w Opace
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Przeniesienie drewnianej stodoły z Lisich Jam wpisanej do rejestru zabytków na "Kresową Osadę" w Baszni Dolnej
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.