eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usług transportu rzeczy w ramach projektu"Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-17

Ogłoszenie nr 510275823-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.

Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych: Świadczenie usług transportu rzeczy w ramach projektu: "Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" nr RPMP.09.02.03-12-0455/16 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631627-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych, Krajowy numer identyfikacyjny 36998621600000, ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (014) 688 00 40, e-mail subregionalnecentrum@umt.tarnow.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/subregionalnecentrum

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportu rzeczy w ramach projektu: "Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług transportu rzeczy w ramach projektu: "Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020". Opis przedmiotu zamówienia - transport sprzętu Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu z wypożyczalni do miejsca użytkowania i z powrotem sprzętu rehabilitacyjnego i pielęgnacyjnego wypożyczanego w ramach projektu "Wsparcie Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" nr RPMP.09.02.03-12-0455/16 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020. Na zakres usługi składa się: Załadunek sprzętu z wypożyczalni lub z miejsca użytkowania sprzętu oraz odpowiednie zabezpieczenie go przed uszkodzeniem podczas transportu. Za wszelkie uszkodzenia powstałe w trakcie transportu odpowiada Wykonawca. Transport z wypożyczalni do miejsca użytkowania sprzętu oraz z powrotem. Poza transportem usługa obejmuje również wniesienie sprzętu do mieszkania i wyniesienie z mieszkania gdzie będzie użytkowany, pomoc w rozłożeniu przewożonego sprzętu oraz udzielenie nieodpłatnego instruktażu w zakresie bezpiecznego korzystania z niego. Zamawiający przeszkoli Wykonawcę w tym zakresie. W przypadku transportu łóżka rehabilitacyjnego wymagane jest aby w transporcie uczestniczyły co najmniej dwie osoby, które oprócz wniesienia łóżka, rozłożenia i postawienia go w miejscu docelowym dodatkowo przeszkolą opiekuna z zasad jego użytkowania a po okresie na jaki łóżko zostało wypożyczone złożą je i dopilnują aby wszystkie elementy zostały zwrócone. Zamawiający przeszkoli Wykonawcę w tym zakresie. Sprzęt przewidziany do transportu to: łóżka rehabilitacyjne, materace zwykłe, materace przeciwodleżynowe, balkoniki, drabinki przyłóżkowe, stoliki przyłóżkowe, koncentratory tlenu, rotory do ćwiczeń wolnostojące, rotory elektryczne, rotory zespolone, wieszaki na kroplówki, łatwoślizgi medyczne, podnośniki transportowo-kąpielowe, podnośniki wannowe. Zakłada się, iż w trakcie realizacji projektu transport organizowany będzie w zależności od zidentyfikowanych potrzeb i rozliczany po kosztach rzeczywistych wynikających z rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów. Wysokość wynagrodzenia będzie zależna od ilości przejechanych kilometrów i stanowić będzie iloczyn kilometrów i stawki brutto za kilometr (zgodnie z treścią złożonej oferty). Realizacja przewozów będzie odbywała się na podstawie zleceń Zamawiającego, określających miejsce dowozu i/lub odbioru sprzętu. Usługa obejmuje zapewnienie gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00, przy czym w sytuacji rozpoczęcia przewozu przed godz. 16:00 i planowanego zakończenia po godz. 16:00 strony uznają przewóz jako mieszczący się w zakresie przedmiotu umowy Wysokość wynagrodzenia będzie zależna od ilości przejechanych kilometrów. Przewozy będą odbywały się na podstawie zleceń Zamawiającego, określających miejsce dowozu i/lub odbioru sprzętu rehabilitacyjnego oraz rodzaj transportowanego sprzętu. Usługa dowozu oraz zwrotu sprzętu rehabilitacyjnego i pielęgnacyjnego będzie realizowana w okresie od 01.01.2020 do dnia 31.12.2020 r. Zamawiający przewiduje miesięczny uśredniony limit w wysokości około 1.000 kilometrów na cały okres zamówienia. Ilość kilometrów może być mniejsza lub większa niż powyższy limit w zależności od zidentyfikowanych potrzeb. Usługa będzie realizowana na terenie subregionu tarnowskiego, w skład którego wchodzi Miasto Tarnów oraz powiaty: brzeski, dąbrowski, tarnowski. Zobowiązania Wykonawcy: 1) racjonalne planowanie trasy przejazdów, tak aby minimalizować ilość przejechanych kilometrów, 2) prowadzenie odrębnej dokumentacji dla przewozów będących przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności prowadzenie odrębnej, comiesięcznej ewidencji przebiegu pojazdu dotyczącego realizacji przedmiotu niniejszej umowy, 3) odpowiednie zabezpieczenie przewożonego sprzętu rehabilitacyjnego przed uszkodzeniami podczas transportu, 4) zapewnienie ubezpieczenia OC, oraz NNW pojazdu służącego do realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania, 5) zapewnienie pojazdu sprawnego technicznie, a w szczególności posiadanie ważnego przeglądu technicznego pojazdu służącego do realizacji umowy przez cały okres jej trwania, 6) niezwłoczne zapewnienie równorzędnego pojazdu, w przypadku nieprzewidzianej awarii pojazdu służącego do realizacji przedmiotu umowy, w sposób gwarantujący nieprzerwaną realizacją usługi, 7) zapewnienie obsługi pojazdu przez osoby z niezbędnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, 8) realizowanie usługi transportu samochodem spełniającym normę emisji spalin: ......... (Zgodnie z treścią złożonej oferty), 9) realizowanie usługi transportu sprzętu rehabilitacyjnego przez osoby o doświadczeniu w wykonywaniu usługi transportu towarów wynoszącym ... miesięcy (zgodnie z treścią oferty), Ze względu na towar, który będzie przedmiotem transportowania, Zamawiający uznaje na wystarczające wykorzystanie samochodu typu bus o DMC do 3,5 t. 2. Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Usługi w zakresie transportu drogowego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ nr 2 4. Wszelkie opisy przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz ze zmianami specyfikacji będącymi konsekwencją udzielonych odpowiedzi na zapytania. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców (patrz załącznik nr 1 do specyfikacji). Jeżeli Wykonawcy nie jest znany jeszcze żaden konkretny podwykonawca to winien oświadczyć że na moment składania oferty Wykonawcy nie jest znany żaden konkretny podwykonawca, któremu zamierza powierzyć realizację części zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 12. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 13. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. 14. Obowiązek zatrudniania. 17.1. Zamawiający, wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (biorąc pod uwagę, iż Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: transportu towarów. 17.2. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu transportu towarów, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, i będą przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest podać liczbę pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy. 17.3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczenia o treści jak w ust. 2 niniejszego paragrafu, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) zwrócenia się z wnioskiem do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzanie kontroli u Wykonawcy. 17.4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, i złożyć wyjaśnienia, o których mowa w ust. 3 pkt 2 w terminie do 5 dni licząc od dnia wezwania przez Zamawiającego. 17.5. Jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z podwykonawcą zapisy odpowiadające treści ust. 2 - 4, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39837.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Małopolska Kolumna Transportu Sanitarnego Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-100 Tarnów, ul. Chyszowska 10
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: 33-100 Tarnów, ul. Chyszowska 10
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.