eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-17

Ogłoszenie nr 510275208-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.

Gmina Suszec: Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614396-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Suszec, z siedzibą: ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec tel. 32 449 30 50,; adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl; adres strony internetowej: www.suszec.pl, reprezentowana przez Wójta Gminy Suszec, wyznaczona w trybie art. 16 ust. 1 ustawy, jako Zamawiający upoważniony do reprezentowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz następujących Zamawiających (podmiotów), biorących udział we wspólnym zamówieniu:
1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu przy ul. Szkolnej 130; reprezentowanej przez: Anetę Hanak - Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu
2) Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kobielicach przy ul. Topolowej 42 reprezentowanej przez: Renatę Ławniczek - Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kobielicach
3) Zespół Szkolno- Przedszkolny w Radostowicach przy ul. Dworcowej 56 reprezentowanej przez: Małgorzatę Jakubik - Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Radostowicach
4) Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce przy ul. Woszczyckiej 20 reprezentowanego przez: Magdalenę Merkel - Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce
5) Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kryrach przy ul. Nierad 86 reprezentowanego przez: Annę Antończyk- Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kryrach
6) Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mizerowie przy ul. Nadrzecznej 31 reprezentowanego przez: Bogusławę Krutak - Gałuszka - Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mizerowie
7) Przedszkola Publicznego w Suszcu przy ul. św. Jana 70 reprezentowanego przez: Panią Różę Dubiel - Dyrektora Przedszkola Publicznego w Suszcu
8) Gminnego Ośrodka Sportu w Suszcu przy ul. Szkolnej 130a, reprezentowanego przez: Marka Kreta - Dyrektora GOS w Suszcu
9) Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu przy ul. Ogrodowej 22 reprezentowanego przez: Katarzynę Krzempek - Dyrektora
10) Gminy Suszec z siedzibą w Suszcu przy ul. Lipowej 1 reprezentowanej przez Mariana Pawlasa - Wójta Gminy Suszec


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Suszec, Krajowy numer identyfikacyjny 27625834500000, ul. ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 3 244 993 050, e-mail zam_publ.@suszec.pl, faks 324 493 051.
Adres strony internetowej (url): www.suszec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Suszec, z siedzibą: ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec reprezentowana przez Wójta Gminy Suszec, została wyznaczona w trybie art. 16 ust. 1 ustawy, jako Zamawiający upoważniony do reprezentowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz wspólnych Zamawiających (podmiotów), wymienionych w pkt. I niniejszego ogłoszenia. Każdy ze wspólnych zamawiających, wymienionych w pkt. I niniejszego ogłoszenia zawiera odrębnie umowę na dostawę paliwa gazowego z wykonawcą wyłonionym w drodze w/w postępowania przetargowego, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 3) SIWZ. Zobowiązania Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zobowiązania pozostałych wspólnych Zamawiających (podmiotów) niniejszego postępowania w stosunku do wyłonionego w przetargu wykonawcy zamówienia, nie będą miały charakteru solidarnego i będą wyłącznie zobowiązaniami poszczególnych podmiotów niniejszego postępowania.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.271.1.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: "Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.", zwana dalej zamówieniem. Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych - ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi. 3.2. PODSTAWOWE INFORMACJE: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową sprzedaż gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E o łącznym szacunkowym wolumenie 3 618 601 kWh w okresie dostaw, do obiektów wymienionych w wykazie punktów poboru gazu - Załączniku nr 1.2 do SIWZ 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w/w wymieniony zał. nr 1.2 do SIWZ, w którym zostały wykazane m.in. punkty poboru wraz z grupami taryfowymi, mocami umownymi i planowanymi ilościami poboru paliwa gazowego dla poszczególnych grup taryfowych. 3) Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo udzielone przez zamawiającego wraz z zawarciem umów sprzedaży paliwa gazowego, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego właściwemu OSD umowy kompleksowej w celu przeprowadzenia zmiany wykonawcy (sprzedawcy) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz reprezentowania zamawiającego w procesie zmiany wykonawcy (sprzedawcy). W odniesieniu do wszystkich punktów odbioru obowiązują umowy kompleksowe. Zmiana wykonawcy (sprzedawcy) nastąpi po raz kolejny w odniesieniu do wszystkich punktów poboru gazu. Umowy kompleksowe będą realizowane przez firmę ONICO do 31.12.2019 r. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu wykonawcy pełnomocnictwa do: a) zgłoszenia w imieniu zamawiającego umowy kompleksowej do OSD, b) reprezentowania zamawiającego w procesie zmiany wykonawcy (sprzedawcy). 4) Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 755 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1495 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów, jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Wykonawca winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw. 5) Ilości kWh oraz moc, podane w niniejszej SIWZ, mają charakter orientacyjny, w związku z czym: - prognozowane szacunkowe zużycie gazu służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanych ilościach, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zużycia gazu, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy, - faktyczne zużycie paliwa gazowego (mniejsze lub większe od prognozy), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii, - na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. 6) Stawki opłat dystrybucyjnych muszą być zgodne z aktualną taryfą lokalnego OSD i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie, jeżeli zmianie ulegnie taryfa lokalnego OSD. Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert Wykonawcy w kalkulacji oferty Wykonawcy przyjmą wielkość opłat dystrybucyjnych, wyliczonych przez Zamawiającego w zał. 1.1 do SIWZ. 7) Sprzedaż paliwa gazowego będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne Zamawiającego, szczegółowo opisane w pkt. 1 SIWZ oraz w Załączniku nr 1.2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy na każdy punkt oddzielnie na warunkach określonych w SIWZ - Załącznik Nr 6 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Rozliczenia będą się odbywać na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowych każdego punktu poboru i będą osobno fakturowane, a podana ilość orientacyjna zużycia gazu nie stanowi zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Umowę dla danego zakresu punktów poboru gazu będzie podpisywał ten podmiot, który nimi zarządza. Reprezentacja poszczególnych wspólnych Zamawiających (podmiotów) została wskazana w pkt. 1 SIWZ. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją w/w zamówienia publicznego, będą dokonywane w PLN. Zobowiązania Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zobowiązania pozostałych wspólnych Zamawiających (podmiotów) niniejszego postępowania w stosunku do wyłonionego w przetargu wykonawcy zamówienia, nie będą miały charakteru solidarnego i będą wyłącznie zobowiązaniami poszczególnych podmiotów niniejszego postępowania. 8) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. 9) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. 10) Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09120000-6 Paliwa gazowe 60300000-1 Usługi przesyłu rurociągami 11) Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy. 12) Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. 13) W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu gazu od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 14) Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w drodze wymiany korespondencji pocztą tradycyjną lub kurierską. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie dla przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY stanowiących zał. 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09120000-6


Dodatkowe kody CPV: 60300000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 491076.21
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fortum Marketing and Sales Polska S.A.
Email wykonawcy: dg@fortum.com
Adres pocztowy: ul. Jana Heweliusza 9
Kod pocztowy: 80-890
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 592596.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 592596.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 602966.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.