To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-17
Ogłoszenie nr 510275180-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.
Gmina Moszczenica: Rozbudowa drogi gminnej w Woli Moszczenickiej ul. Gazomska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612139-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540231393-N-2019 i 540233278-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Moszczenica, Krajowy numer identyfikacyjny 59064794800000,
ul. ul. Kosowska
1,
97-310
Moszczenica, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 169 570, e-mail
Tomasz.Mikulski@moszczenica.pl, faks
446 169 625.
Adres strony internetowej (url): www.moszczenica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej w Woli Moszczenickiej ul. Gazomska
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INW.271. 38 .2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa drogi gminnej w Woli Moszczenickiej ul. Gazomskiej 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45232310-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45232332-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe 2) roboty rozbiórkowe z wywozem gruzu 3) roboty ziemne wraz z wywozem urobku 4) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych 7) budowa wjazdów z kostki brukowej 8) budowa chodników i nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki brukowej 9) wykonanie przepustów 10) regulacja pionowa urządzeń wod-kan 11) ułożenie płyt ażurowych na skarpie rowu 12) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 13) budowa sieci kanalizacji deszczowej 14) budowa i przebudowa sieci teletechnicznych 15) obsługa geodezyjna inwestycji: roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) Długość rozbudowywanego odcinka drogi: ok 1470 mb (od km 0+000,00 do km 1+470,00) Na odcinku od km. 0+000,00 do km.0+671,19 zaprojektowano obustronne ciągi pieszo - rowerowe, na pozostałym odcinku - jednostronny ciąg pieszo- rowerowy. Parametry drogi, ul. Gazomska: - Klasa techniczna drogi - L - Kategoria ruchu -KR2 - szerokość pasa ruchu - 3 m - szerokość ciągu pieszo - rowerowego - od 2,0 do 1,50 m - spadek poprzeczny jezdni - daszkowy, jednostronny - 2% - spadek poprzeczny pobocza - do 5% w kierunku do rowów - jednospadowe - spadki poprzeczne chodnika i ścieżki rowerowej - w kierunku jezdni. Konstrukcja nawierzchni - ul. Gazomska - warstwa ścieralna z BA AC 11S - gr. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W - gr. 8 cm - podbudowa z kruszywa łamanego -stabilizowanego -dolna w-wa kruszywo łamane ( 0/63) - grub. 15 cm - górna warstwa kruszywo łamane (0/31,5 stabilizowane mechanicznie- dwuwarstwowa) - grub. 5 cm - w-wa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0MPa - grub. 30 cm Konstrukcja jezdni dróg bocznych: ul. Południowa, ul. Polna, ul. Leśna, ul. Rzeczna, ul. Łąkowa: - warstwa ścieralna z BA AC 11S - grub. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W - grub. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego -stabilizowanego mechanicznie- dwuwarstwowa - grub. 20 cm -w-wa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0MPa - grub. 22 cm Konstrukcja chodników: - kostka betonowa - grub. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech.(0/31,5) - grub. 10 cm Konstrukcja wjazdów z kostki betonowej (kostka bez fazowa): - warstwa ścieralna kostka betonowa - gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. - grub. 15 cm - w-wa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0MPa - grub. 10cm Odwodnienie Na odcinku od km. 0+000,00 do km. 0+940,00 zaprojektowano kanalizację deszczową, na pozostałych odcinkach odwodnienie zaprojektowano jako powierzchniowe - do istniejących rowów odwodnieniowych zlokalizowanych w pasie drogowym. Długości kanałów głównych budowanej sieci kanalizacji deszczowej: 687,05 m: - kolektor w-d13 o dł. 384,25 m zbierający wody deszczowe z powierzchni drogi oraz sięgaczy do posesji z wylotem do istniejącego rowu - kolektor d14-d25 o dł. 302,80 m zbierający wody deszczowe z powierzchni drogi oraz sięgaczy do posesji z wylotem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Piotrkowskiej. Skarpy pozostałych rowów otwartych zaprojektowane zostały jako umocnione płytami ażurowymi 40 x 60cm grub. 8 cm. ułożonymi na podsypce cementowo piaskowej 1:3. Przepusty pod jezdnią zostały zaprojektowane z rur żelbetowych średnicy 600 mm. W km. 0 + 983,54 w miejsce mostu o konstrukcji żelbetowej należy wykonać przepust z blachy falistej o parametrach: - światło poziome: 2,48 mb - światło pionowe: 1,79 mb - Długość całkowita: 17,20 mb. Budowa i przebudowa sieci teletechnicznych: 1) Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych Orange Polska 2) Przebudowa, zabezpieczenie i budowa doziemnej linii kablowej E-Leader 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: 1) Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 03.08.2018 r. 2) Warunki techniczne na przełożenie sieci telekomunikacyjnej Orange Polska z dnia 02.02.2018 r 3) Warunku Techniczne na przebudowę istniejącej sieci E-Leader z dnia 19.03.2019 r. 4) Protokół z posiedzenia narady koordynacyjnej PODGiK z dnia 05.07.2018 r. 5. Ważne: 1. Pomimo tego, iż dokumentacja projektowa zawiera, przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) budowy drogi na odcinku od km 1+470,00 do km 3+472,35, a także pozostałej infrastruktury na tym odcinku drogi (w tym przebudowy sieci teletechnicznych) 2. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby, badania i odbiory. 3. W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień. 4. Na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb, a także od wymagań zawartych w/w uzgodnieniach i decyzjach. 5. Roboty związane z przebudową istniejącej sieci teletechnicznej należy wykonywać zgodnie z warunkami Orange Polska z dnia 02.02.2018 r. 6. Roboty związane z przebudową istniejącej sieci E-Leader należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi z dnia 19.03.2018 r. 7. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wykonanie: a) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od km ok 1+430,00 do km ok 1+472,00 - odcinek sieci od studni istn_1 do g16. (odcinek sieci z rur o średnicy 110mm o dł. 42,61 mb i odcinek sieci z rur o średnicy 225mm o dł. 6,43 mb, studnia PE1000) - według projektu sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gazomia Stara; b) przyłączy kanalizacji sanitarnej do granic działek nr: 60, 617, 232, 629, 1816, 91, 1812, 613, 92, 82, 87/163, 599/600, 602/603, 650, 651, 745, 756, 758/3, 760/2, 760/4, 761/2, 761/3, 743 (przyłącza z rur o średnicy 160mm o łącznej dł. ok. 190 m); c) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur o średnicy 200mm o dł. ok 14 m i przyłącza wodociągowego z rur o średnicy 110mm o dł. ok. 12 m do granicy dz. nr 755; d) przyłączy wodociągowych do granic działek nr: 599/600, 602/603, 650, 651, 745, 756, 760/2, 761/2, 760/4, 761/3, 759, 648 (przyłącza z rur o średnicy 32 mm PE o łącznej długości ok 100 m). Wskazane wyżej przyłącza należy wykonać na odcinkach od rurociągu głównego do granicy działki pasa drogowego i zaślepić na ich końcach. Sposób i miejsce włączenia wraz z rzędnymi wysokościowymi należy uzgodnić każdorazowo z Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o. w Moszczenicy. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. 8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. robót w branży drogowej w zakresie wykonania nawierzchni. 10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace brukarskie, prace wykonywane przez pracowników fizycznych). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwane dalej ,,RODO". Z kolei informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1/60 minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdą osobę, za każdy dzień, w którym osoba nie była zatrudniona do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w umowie z podwykonawcą postanowień zobowiązujących do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1, oraz umożliwiających Zamawiającemu możliwość skontrolowania niniejszego obowiązku. 11. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę do realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - w liczbie: 4 osób w okresie minimum 3 miesięcy każda. 2) W ramach czynności kontrolnych, prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, zamawiający jest uprawniony w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu następujące dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie 1): - oświadczenie wykonawcy dotyczące wymagań określonych przez zamawiającego w punkcie 1, w związku z treścią art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Pzp . Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji zamówienia określonej w punkcie 1) grupy osób (zgodnie z wymaganiami zamawiającego) w liczbie wymaganej przez zamawiającego, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób wskazanych w pkt. 1 zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1/60 minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdą osobę, za każdy dzień, w którym osoba nie była zatrudniona do realizacji zadania. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia zgodnie z pkt. 1, traktowane będzie na równi z niespełnieniem przez wykonawcę ww. wymogu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233120-6, 45110000-1, 45233222-1, 45233260-9, 45233200-1, 45232000-2, 45232310-8, 45232300-5, 45232332-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5189944.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5468199.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.