eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-13

Ogłoszenie nr 510273779-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616591-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540239613-N-2019, 540240004-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60712314000000, ul. ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 47 81 625, e-mail zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl, faks 81 47 81 625.
Adres strony internetowej (url): www.lublin-zachod.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2401-9/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: Zadanie pierwsze obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych w postaci wkładów barwiących (tonerów i pojemników z tuszem) oraz bębnów światłoczułych do następujących drukarek (urządzeń): BROTHER HL-L6400DW/MFC-L6800DW (bęben światłoczuły - 70 szt.), BROTHER HL-L9310CDW (bęben światłoczuły - 2 szt.), BROTHER MFC-L6800DW (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), BROTHER FAX 2920 (bęben światłoczuły - 2 szt., kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), BROTHER HL-L6400DW (kaseta z czarnym tonerem - 150 szt.), BROTHER HL-L9310CDW (kaseta z czarnym tonerem - 2 szt., kaseta z niebieskim tonerem - 2 szt., kaseta z purpurowym tonerem - 2 szt., kaseta z żółtym tonerem - 2 szt., pojemnik na zużyty toner - 1 szt.), CANON IR 2016/2016J/2018 (kaseta z czarnym tonerem - 30 szt.), HP 7110 Officejet (tusz purpurowy - 30 szt., tusz czarny - 50 szt., tusz niebieski - 30 szt., tusz żółty - 30 szt.), HP P2055 (kaseta z czarnym tonerem - 40 szt.) , HP P3015 (kaseta z czarnym tonerem - 60 szt.) , HP P4015 (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), KONICA MINOLTA BIZHUB 363 (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), KONICA MINOLTA BIZHUB 364 E (kaseta z czarnym tonerem - 10 szt.), OKI B432 (bęben światłoczuły - 20 szt., kaseta z czarnym tonerem - 30 szt.),PANASONIC KX-FLM 653 (bęben światłoczuły - 5 szt.), RICOH 1195L (bęben światłoczuły - 2 szt., kaseta z czarnym tonerem - 10 szt.), SAMSUNG SCX-5530 FN (kaseta z czarnym tonerem - 2 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania pierwszego zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ. Zadanie drugie obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych w postaci wkładów barwiących (tonerów) oraz bębnów światłoczułych do następujących drukarek (urządzeń): LEXMARK C544DN (kaseta z czarnym tonerem - 2 szt., kaseta z niebieskim tonerem - 5 szt., kaseta z purpurowym tonerem - 5 szt., kaseta z żółtym tonerem - 5 szt.), LEXMARK M5163 (czarny zespół obrazujący - 3 szt., kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), LEXMARK MS410dn/MS510dn/MS610dn (czarny zespół obrazujący - 30 szt., kaseta z czarnym tonerem - 150 szt.) , LEXMARK MS711/MS811dtn (czarny zespół obrazujący - 70 szt., kaseta z czarnym tonerem - 180 szt.), LEXMARK MS810dn (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), LEXMARK MX510de (kaseta z czarnym tonerem - 5 szt.), LEXMARK T652 (kaseta z czarnym tonerem - 20 szt.), LEXMARK T654dn ( kaseta z czarnym tonerem - 40 szt. ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania drugiego zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30125100-2, 30192113-6, 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie pierwsze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 207195.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Golden Line Sp. z.o.o.
Email wykonawcy: zp@golden-line.eu
Adres pocztowy: ul. Krakowska 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160683.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160683.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257777.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie drugie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253927.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JM Data Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@jmdata.pl
Adres pocztowy: ul. Trakt Lubelski 233
Kod pocztowy: 04-667
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299968.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299968.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381186.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.