To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510273138-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipsku: Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Lipsku oraz dowóz posiłków do szkół podstawowych na terenie Gminy Lipsk.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626694-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipsku, Krajowy numer identyfikacyjny 79074026800000,
ul. ul. Kościelna
3,
16-315
Lipsk, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 642 36 81, e-mail
mgops_lipsk@op.pl, faks
87 642 36 81.
Adres strony internetowej (url): mgops_lipsk@op.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Lipsku oraz dowóz posiłków do szkół podstawowych na terenie Gminy Lipsk.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowanie, dowóz i wydawanie gorących posiłków uczniom w szkołach na terenie gminy Lipsk : 1.Zespół Szkół Samorządowych w Lipsku, ul. Szkolna 1,16-315 Lipsk - obiady dla 50 uczniów x 182 dni =9100 obiadów 2.Szkoła Podstawowa w Bartnikach, 16-315 Lipsk - 25 uczniów x 182 dni = 4550 obiadów 3.Szkoła Podstawowa w Rygałówce, 16-315 Lipsk-14 uczniów x 182 dni =2548 obiadów Łącznie 16198 posiłków.Wykonawca zapewni gorący posiłek który składać się będzie z zupy lub drugiego dania naprzemiennie, - zupa 400g plus wkładka mięsna 50g plus pieczywo plus owoc - wtorek, czwartek - rodzaj zup: kalafiorowa; ogórkowa; jarzynowa; koperkowa; pomidorowa z ryżem lub makaronem; pieczarkowa; krupnik; barszcz czerwony; rosół z makaronem; fasolowa; kapuśniak -wkładka mięsna -50 g (rodzaj mięsa - wieprzowe, wołowe, drobiowe ) w formie pulpetu, żeberka, szynki pieczonej, piersi kurczaka oprócz kiełbasy i skrzydełek drobiowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania zup przygotowanych na bazie proszku. -danie drugie 400g plus kompot- poniedziałek, środa, piątek. danie mięsne to -100g mięsa po przyrządzeniu plus 200g ziemniaków lub makaron, kasza, ryż plus surówka -100g plus kompot-200ml. Rodzaje drugiego dania mięsnego - gulasz z kaszą jęczmienną; pyzy z mięsem; pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami; kotlet drobiowy z ryżem; ryba z ziemniakami (oprócz filetów z pangi ); sos z mięsa mielonego z makaronem; kotlet schabowy z ziemniakami; pierogi z kapustą i grzybami, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami; kurczak pieczony z ryżem lub ziemniakami; kotlet rybny lub filet rybny z ziemniakami; kotlet mielony z ziemniakami; pierogi z mięsem; kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami; fasolka po bretońsku, dania jarskie - naleśniki ze śmietaną; makaron z serem i śmietaną; krokiety plus sos plus kompot. surówka 100g - warzywa świeże sezonowe - buraczki; surówka warzywna; marchewka z groszkiem; surówka z białej kapusty; pora; czerwonej kapusty; selera; ogórek kwaszony; surówka z kiszonej kapusty. Kompot z owoców 200ml. Owoce - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55523100-3
Dodatkowe kody CPV: 55524000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119985.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo Przemysłowy Juchniewicz Waldemar, ul.Augustowska 41
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119985.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.