eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510271652-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625458-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 81168551000000, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, e-mail sekretariat@gminawolin.pl, faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2019.HP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest " Kompleksowa dostawa gazu ziemnego ( wraz z obsługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020r. " - wykaz podmiotów objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w pkt 1 IDW . Opis przedmiotu zamówienia : 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa - obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji - gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. o łącznym prognozowanym wolumenie 1 515 227 kWh do 13 punktów odbioru. Szczegółowy wykaz punktów odbioru stanowi TOM III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,5 dla szacowanej ilości gazu 131 759 m 3 . 2) Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości gazu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorców gazu) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 3) Standardy jakościowe Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu ziemnego wysokometanowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych wraz z usługą przesyłu. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy OSD. Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne, akty wykonawcze (w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (Dz.U. 2010 nr 133 poz. 891) oraz Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 21 września 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1814) zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego oraz Polskie Normy. 4) Dostawy gazu ziemnego będą realizowane w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. 5) Okresy rozliczeniowe wynikają z Taryfy na świadczenie usług dystrybucji, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w Istotnych Dla Stron Postanowieniach Umowy - TOM II SIWZ . 6) Paliwo gazowe dostarczane będzie do punktów odbioru szczegółowo opisanych w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego - kolumna "Oznaczenie punktu odbioru". 7) Szczegóły dotyczące grupy taryfowej, szacowanego rocznego zużycia gazu, mocy umownej w odniesieniu do poszczególnych punktów odbioru opisane zostały w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego. W odniesieniu do wszystkich punktów odbioru paliwa gazowego umowy zawarte są na czas określony tj. do dnia 31.12.2019 r. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo( załącznik nr 3 do umowy) zobowiązany będzie do: 1) zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego(odbiorców) umów kompleksowych właściwemu OSD w celu przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) reprezentowania Zamawiającego (odbiorców) przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. 8) Zamawiający wraz z zawarciem umowy udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia w sprawie całkowitego/ częściowego rozwiązania obecnie obowiązujących umów . 9) Obecnie dostawy paliwa gazowego realizowane są przez PGNiG w Poznaniu jak podano w TOMIE III SIWZ - Wykaz odbiorców i punktów odbioru paliwa gazowego. 10) Prognozowane zużycie gazu ziemnego w okresie obowiązywania umowy. 11) Zamawiający nie pobiera paliwa gazowego w stosunku do którego obowiązywałoby naliczanie podatku akcyzowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7


Dodatkowe kody CPV: 65210000-8, 65200000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 255063.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z.o.o.
Email wykonawcy: przetargiod@pgnig.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 3
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252756.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252756.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252756.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.