eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa ambulansu sanitarnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269689-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa ambulansu sanitarnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609236-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540217808-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 43121995700000, ul. ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 855 66 08, e-mail przetargi@spzoz-lubartow.pl, faks 81 855 66 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz-lubartow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ambulansu sanitarnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP/27/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest dostawa jednej sztuki nowego ambulansu sanitarnego typu C z podstawowym wyposażeniem medycznym. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - parametry techniczne zamówienia zostały szczegółowo określone w Załaczniku nr 1.1 do SIWZ. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musí charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załacznik nr 4 do SIWZ. 4. Warunki serwisowania przedmiotu zamówienia: Wykonawca musí wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny pojazdu bazowego oraz sprzetu medycznego na terenie Polski. 5. Minimalny okres gwarancji na pojazd bazowy: - gwarancja mechaniczna minimum 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. - gwarancja na lakier minimum 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. - gwarancja na nieprzerdzewienie nadwozia minimum 120 miesiące liczone od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 5.1 Minimalny okres gwarancji 24 miesiące na zabudowę specjalistyczną ambulansu oraz zamontowane wyposażenie liczone od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 5.3 Minimalny okres gwarancji 24 miesiące na sprzęt medyczny licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorcego 6. Wykonawca zapewnia wymagane przeglądy serwisowe oferowanego sprzetu medycznego podczas okresu trwania gwarancji w ramach oferowanej ceny. 7. Wykonawca zobowiazany jest do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji ambulansu oraz sprzętu medycznego w terminie wyznaczonym w harmonogramie realizacji dostaw. 8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9. Kod CPV: 34 11 41 21-3 10. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji technicznej ambulansu sanitarnego (Załącznik nr 1.1 do SIWZ) Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiajacy dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych rozwiązania równoważne opisanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają okreslone przez Zamawiającego wymagania specyfikacji technicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34114121-3


Dodatkowe kody CPV: 34114121-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 332127
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W.A.S Wietmarscher Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 2
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Lubicz Górny
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 435050.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 435050.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 435050.61
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.