eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa produktów kasz i ryżu, makaronu oraz produktów sojowych dla jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269438-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Zakład Karny Czerwony Bór 2: Dostawa produktów kasz i ryżu, makaronu oraz produktów sojowych dla jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620707-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
ZAKŁAD KARNY W CZERWONYM BORZE, 18-400 Łomża, Czerwony Bór 2, NIP 723-15-12-241, tel.(86) 215-25-81, faks: (86) 215-35-81 w.510, email: zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, Katarzyna Mogielnicka
ZAKŁAD KARNY w Przytułach Starych, Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń, NIP 758-235-24-03, tel. (29) 764-89-22, faks 29 764-89-29, email: zk_przytuly_stare@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ARESZT ŚLEDCZY w Hajnówce, 7-200 Hajnówka ul. Warszawska 67, NIP 543-10-15-227, tel. (85) 683-20-07, faks: (85) 683-29-78, email: as_hajnowka@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ZAKŁAD KARNY w Grądach Woniecko; 18 - 312 Rutki Kossaki, Grądy Woniecko 34, NIP 723-14-34-133, tel. 669-420-020, faks: (086) 306-78-78, email: zk_grady_woniecko@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ZAKŁAD KARNY w BIAŁYMSTOKU, 15-727 Białystok, ul. Hetmańska 89, NIP 542-19-50-316, tel. (85) 662-85-52, faks: (85) 664-34-01, email: zk_bialystok@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ARESZT ŚLEDCZY W BIAŁYMSTOKU, 15-377 Białystok, ul.Mikołaja Kopernika 21, NIP 542-20-84-789, tel. (85) 742-70-21, faks: (85) 742-70-24, email: as_bialystok@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ARESZT ŚLEDCZY w SUWAŁKACH, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29, NIP 844-10-70-206, tel. (87) 565-12-07, faks: (87) 565-03-28, email: as_suwalki@sw.gov.pl , Kierownik DKw


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny Czerwony Bór 2, Krajowy numer identyfikacyjny 45109521500000, ul. Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 086 215 35 83, e-mail zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, faks 086 215 35 83 wew. 510.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadził Zakład Karny w Czerwonym Borze, pozostali zamawiający nie odpowiadają za przeprowadzenie postępowania. Zakład Karny w Czerwonym Borze udzielił zamówienia i zawarł umowę z wykonawcami w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa produktów kasz i ryżu, makaronu oraz produktów sojowych dla jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKW.2232.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa produktów kasz i ryżu, makaronu oraz produktów sojowych dla jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku na okres 12 miesięcy: Część 1 - Dostawa kasz i ryżu 1.Kasza manna - CPV 15613100-9, ilość 4 950 kg 2. Kasza jęczmienna - CPV 15613100-9, 22 300 kg 3. Kasza pęczak - CPV 15610000-7, ilość 13 500 kg 4. Płatki owsiane - CPV 15610000-7, ilość 4 150 kg 5. Ryż - CPV 15611000-4, ilość 34 300 kg 6. Mąka pszenna - CPV 15612100-2, ilość 23 600 kg 7. Kasza gryczana palona - CPV 15612100-2, ilość 9 900 kg 8. Płatki jęczmienne - CPV 15612100-2 , ilość 350 kg 9. Mąka ziemniaczana - CPV 15620000-0, ilość 2 500 kg Część 2 - Dostawa makaronu Makaron - świderek, muszelka , rurka, CPV 15851100-9, ilość 36 600 kg Część 3 - dostawy produktów sojowych Granulat sojowy - CPV 15610000-7, ilość 3 910 kg Kostka sojowa - CPV 15610000-7, ilość 4 120 kg Kotlet sojowy - CPV 15610000-7, ilość 1 270 kg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15610000-7


Dodatkowe kody CPV: 15851100-9, 15613100-9, 15611000-4, 15612100-2, 15612100-2, 15620000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa kasz i ryżu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48756.51
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219468.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219468.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245720.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa makaronu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14762.40
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO Grzegorz Środa
Email wykonawcy: ppuhmarg@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Lipowa 6
Kod pocztowy: 87-707
Miejscowość: Zakrzewo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63409.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63409.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81471.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa produktów sojowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13511.32
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
Email wykonawcy: doro@doro.net.pl
Adres pocztowy: ul.Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63972.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63972.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82453.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.