To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 510269017-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Przedszkole nr 1: zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Milanówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609254-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 13000346000000,
ul. ul. Fiderkiewicza
43,
05-822
Milanówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 758 35 92, e-mail
przedszkolemilanowek@op.pl, faks
22 758 35 92.
Adres strony internetowej (url): www.bip.fiderkiewicza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Milanówku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.26.P1.2019.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1) Nazwa przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia - zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Milanówku - został przez Zamawiającego podzielony na następujące części: a) część 1 - Zakup i dostawa artykułów sypkich do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu (w dniu oznaczonym przez Zamawiającego) w godzinach 07.00 - 08.00, b) część 2 - Zakup i dostawa drobiu do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu (w dniu oznaczonym przez Zamawiającego) w godzinach 07.00-08.30, c) część 3 - Zakup i dostawa mięsa wołowego i wieprzowego do przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 2 razy w tygodniu (w dniach oznaczonych przez Zamawiającego) w godzinach 07.30-08.30, d) część 4 - Zakup i dostawa mleka do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: codziennie w godzinach 06.30-07.00, e) część 5 - Zakup i dostawa jaj do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu (w dniu oznaczonym przez Zamawiającego) w godzinach 07.30-14.30, f) część 6 - Zakup i dostawa nabiału do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 3 razy w tygodniu (w dniach oznaczonych przez Zamawiającego) w godzinach 06.30-07.00, g) część 7 - Zakup i dostawa mrożonek do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu (w dniu oznaczonym przez Zamawiającego) w godzinach 08.00 -10.00, h) część 8 - Zakup i dostawa warzyw do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: codziennie z uwzględnieniem, że w poniedziałek - o godzinie 7.00, wtorek-piątek w godzinach 07.00-08.00, i) część 9 - Zakup i dostawa owoców do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: codziennie z uwzględnieniem, że w poniedziałek o godzinie 07.00, wtorek - piątek - godz. 7.00-8.00, j) część 10 - Zakup i dostawa pieczywa i drożdżówek do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: codziennie w godzinach 06.30-07.00, k) część 11 - Zakup i dostawa przetworów, przypraw, wody i słodyczy do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu (w dniu oznaczonym przez Zamawiającego) w godzinach 07.00-08.30, l) część 12 - Zakup i dostawa wędlin do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 3 razy w tygodniu (w dniach oznaczonych przez Zamawiającego) w godzinach 06.30-07.00, m) część 13 - Zakup i dostawa ryb i konserw do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu w godzinach 06.30-10.00, n) część 14 - Zakup i dostawa soków do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu (w dniu oznaczonym przez Zamawiającego) w godzinach 07.00-09.00, o) część 15 - Zakup i dostawa ziemniaków obranych do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 2 razy w tygodniu (w dniach oznaczonych przez Zamawiającego), p) część 16 - Zakup i dostawa świeżych produktów gotowych (garmażeryjnych) niemrożonych do Przedszkola nr 1 w Milanówku - przewidywana częstotliwość dostawy: 1 raz w tygodniu (w dniu oznaczonym przez Zamawiającego) w godzinach 07.30-08.30. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1-1.16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej jako ,,SIWZ´´.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15300000-1
Dodatkowe kody CPV: 15613300-1, 15112000-6, 15100000-9, 15511000-3, 03142500-3, 15500000-3, 15332100-5, 15331170-9, 15871270-4, 15872300-4, 15831600-8, 15981000-8, 15871270-4, 15810000-9, 15131130-5, 15220000-6, 15320000-7, 15300000-1, 15810000-9, 15831600-8, 15131130-5, 15220000-6, 15320000-7, 15310000-4, 15894300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów sypkich do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa drobiu do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12216.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jacek Kućmierz Handel Artykułami Ogólnospożywczymi
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14980.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa mięsa wołowego i wieprzowego do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28062.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Artykułami Ogólnospożywczymi Jacek Kućmierz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29745.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa mleka do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54277.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59464.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup i dostawa jaj do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FERMY NIOSEK Ząbkiewicz Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3675.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup i dostawa nabiału do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup i dostawa mrożonek do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10845.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Widan Polska Sp. z o.o. Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12311.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zakup i dostawa warzyw do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zakup i dostawa owoców do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77385.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Obwoźny warzywami i owocami, Adam Matysiak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75221.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zakup i dostawa pieczywa i drożdżówek do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zakup i dostawa przetworów, przypraw, wody i słodyczy do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49085.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STARLES Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53013.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: transport przedmiotu zamówienia |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zakup i dostawa wędlin do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23530.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Artykułami Ogólnospożywczymi Jacek Kućmierz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28096.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zakup i dostawa ryb i konserw do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13867.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "IMPERIAL" KOŁOBRZEG" Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17971.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zakup i dostawa soków do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zakup i dostawa ziemniaków obranych do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13916.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANEX Fresh Trade Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15876.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zakup i dostawa świeżych produktów gotowych (garmażeryjnych) niemrożonych do Przedszkola nr 1 w Milanówku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu: |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.