eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Doposażenie pracowni technologii gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości w ZSG w Łodzi w ramach projektu "Mistrzowie gastronomii""

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510268911-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Zespół Szkół Gastronomicznych: "Doposażenie pracowni technologii gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości w ZSG w Łodzi w ramach projektu "Mistrzowie gastronomii""

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Mistrzowie gastronomii" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kształcenie, Umiejętności.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612272-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540229620-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Gastronomicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 18584400000000, ul. ul. Sienkiewicza 88, 90-357 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 361 233, e-mail gastronomik@gastronomik.neostrada.pl, faks 426 361 233.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zsglodz.wikom.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna JST, szkoła

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Doposażenie pracowni technologii gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości w ZSG w Łodzi w ramach projektu "Mistrzowie gastronomii""

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSG.0010.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących zadań: 1. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń, wyposażenia - Zadanie nr 2 - "Doposażenie pracowni t. gastronomicznej "Zadanie 2 - Diety- zdrowe żywienie - dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów kształcących się w zawodzie Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych (TŻiUG) oraz Kucharz (typ projektu 1a) oraz adaptacja i wyposażenie/doposażenie pracowni technologii gastronomicznej dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych (typ projektu 1c) w ramach projektu "Mistrzowie gastronomii"" oraz 2. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń, wyposażenia - "Zadanie 3 - Tradycyjne cukiernictwo w nowej odsłonie - dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów kształcących się w zawodzie Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych (TŻiUG) oraz Kucharz (typ projektu 1a) oraz adaptacja i wyposażenie/doposażenie pracowni obsługi gości dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych (typ projektu 1c)". W ramach dostawy przewiduje się dostawę, rozmieszczenie, instalacje i uruchomienie m.in. kuchni elektrycznej, maszynek do mielenia, chłodziarko - zamrażarek, zmywarki do naczyń, stołów nierdzewnych, akcesoriów do zmywarki, pieca konwekcyjno - parowego, kuchenki mikrofalowej, podgrzewacza do talerzy, urządzenia sous vide, pakowarki próżniowej, wychładzarki szokowej, mikserów, sokowirówki - wyciskarki, wag sklepowych, robotów planetarnych, zmywarki, kostkarki, ekspresu do kawy, wózka do flambirowania, blendera, witryny chłodniczej w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W ramach w/w zadań Zamawiający wskazuje na realizację Zadania nr 2 i Zadania nr 3 Projektu, dla których szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, z podziałem na zadania z uwagi na obszerny opis, zawarte są w załączniku Nr 6 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie - zgodnie z § 9 ust. 8 SIWZ dostarczyć dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca na żądanie Zamawiającego dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania - pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Dostarczony sprzęt (komputerowy) musi spełniać następujące warunki: a) posiadać deklaracje CE, b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony dla poszczególnych urządzeń w znaczniku nr 6 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, d) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta - w razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości. Oznaczenie wg CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 39700000-9 - sprzęt gospodarstwa domowego Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2). UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo "lub równoważne", tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, o ile zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39710000-2


Dodatkowe kody CPV: 39700000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178861.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawiszy Czarnego 24
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171342.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143787.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197129.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.