eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii oraz usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510268486-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Zarząd Lokali Miejskich: roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii oraz usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613310-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540237848-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 628 70 00, e-mail zamowienia@zlm.lodz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii oraz usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.26.1.308.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: Przedmiotem zamówienia są: roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii oraz usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich 5.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 1 przy ul. Wielkopolskiej 53 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 2 przy ul. Sędziowskiej 16 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 3 przy ul. Przemysłowej 7 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SIWZ i projekcie umowy. Część 2: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 5 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 6 przy ul. Ciasna 19a w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 7 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi, Hali Targowych przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SIWZ. i projekcie umowy. Część 3: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 8 przy pl. Barlickiego 11 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 9 przy ul. Wapiennej 15 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 10 przy ul. Radwańskiej 31 w Łodzi, Hali Targowych przy ul. Małej 2 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SIWZ. i projekcie umowy. Część 4: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 11 przy ul. Piotrkowskiej 86 w Łodzi., Rejonu Obsługi Najemców nr 12 przy ul. Piotrkowskiej 238 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 13 przy ul. Pomorskiej 115b w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SIWZ. i projekcie umowy. Część 5: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 14 przy ul. Wilczej 7 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 15 przy ul. Dębowskiego 8 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SIWZ. i projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421147-6, 45432114-6, 45440000-3, 45450000-6, 45454100-5, 90620000-9, 90630000-2, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii, usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w obszarze działania RON 1, RON 2, RON 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1457318.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Desdim s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legionów 53
Kod pocztowy: 91-069
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1133474.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1007553.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1325268.26
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii, usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w obszarze działania RON 4, 5, 6, 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części nr 2 i Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zroboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii oraz usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich o obszarze działania RON 8, 9, 10

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części nr 3 i Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii oraz usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w obszarze działania RON 11, 12, 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 835614.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Desdim s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legionów 53
Kod pocztowy: 91-069
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 650969.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 650969.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 786973.14
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje, usuwanie awarii oraz usuwanie skutków zimy oraz inne roboty nie wymienione w cenniku robót związane z przedmiotem zamówienia w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w obszarze działania RON 14 i 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 792202.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Murarsko-Dekarski Tadeusz Kulik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kossaka 5 m. 74
Kod pocztowy: 93-213
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 621640.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 621640.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 621640.61
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.