eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Termomodernizacja budynku przychodni SP ZOZ w Łapach przy ul. Piaskowej 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510267822-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach: Termomodernizacja budynku przychodni SP ZOZ w Łapach przy ul. Piaskowej 9

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Tytuł projektu: ,,Termomodernizacja budynku Przychodni SP ZOZ w Łapach przy ul. Piaskowej", projekt nr RPO.05.03.01-20-0158/18 Oś priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602758-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach, Krajowy numer identyfikacyjny 50644804000000, ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 814 24 38, e-mail przetargi@szpitallapy.pl, faks 085 814 24 82.
Adres strony internetowej (url): http://szpitallapy.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku przychodni SP ZOZ w Łapach przy ul. Piaskowej 9

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/22/2019/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-termomodernizacyjnych budynku Przychodni przy ul. Piaskowej 9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przebudowę pomieszczeń przychodni SP ZOZ oraz poradni specjalistycznych przy ul. Piaskowej 9 w Łapach. W zakres prac wchodzi docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji c.o. oraz remont instalacji elektrycznej wg projektu: 1) Budowlanego, 2) Remontu instalacji c.o. 3) Instalacji elektrycznej (oświetleniowej) Termin wykonania prac - 31.10.2020 r. Zamawiający po wykonaniu dokumentacji projektowej wprowadził nieistotne zmiany, których nie obejmuje dokumentacja budowlana, a które należy uwzględnić przy wycenie i wykonaniu robót w ramach niniejszego postępowania. Zamawiający zrezygnował z wykonania prac remontowych wiatrołapu - roboty opisane na stronie 7 w punkcie 23 projektu budowlanego. Wiatrołap zostanie zdemontowany przez Zamawiającego. Zmniejszeniu uległa również ilość drzwi zewnętrznych do wymiany z 4 sztuk do 2 (opis na stronie 7 punk 22 projektu budowlanego). Jednocześnie w ramach termomodernizacji budynku należy wycenić i wykonać remont naświetla znajdującego się na dachu w parterowej części budynku (naświetle na podstawie ośmiokąta), który nie został ujęty w dokumentacji projektowej. W ramach prac remontowych naświetla należy wymienić istniejące szklenia świetlika z pojedynczych szyb na szyby podwójne zespolone, wymienić metalową konstrukcję na konstrukcję PCV oraz wykonać remont daszka świetlika. 4.2. Zaleca się żeby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów, których dotyczy przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej. Odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. 4.3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 1a, 1b i 1c oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45262100-2, 45421000-4, 45320000-6, 45262900-0, 45262330-3, 45261320-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1307377.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRUDER BUDOWNICTWO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. POZIOMA 4, 15-558 BIAŁYSTOK
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1235904.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1235904.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1691250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.