eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi diagnostyki chromatografu gazowego Agilent 7820A (CN13102025) z detektorem MS Agilent 5975C (US12158804) wraz z naprawą.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510267797-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Wykonanie usługi diagnostyki chromatografu gazowego Agilent 7820A (CN13102025) z detektorem MS Agilent 5975C (US12158804) wraz z naprawą.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627205-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000, ul. ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 620 90 01 wew. 668, 669, e-mail zp@wsse.waw.pl, faks 22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi diagnostyki chromatografu gazowego Agilent 7820A (CN13102025) z detektorem MS Agilent 5975C (US12158804) wraz z naprawą.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-27/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zdiagnozowania usterki chromatografu gazowego Agilent 7820A (CN13102025) z detektorem MS Agilent 5975C (US12158804) wraz z jego naprawą. 1. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym koszt transportu, koszt materiałów wykorzystanych do naprawy Urządzenia leżą po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawca za wykonanie usługi otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe za faktycznie wymienione części i usługę naprawy, po podpisaniu protokołu odbioru, bez uwag. 3. Płatność przelewem na konto Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni. 4. Protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego będzie podstawą do wystawienia Faktury przez Wykonawcę. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: WSSE w Warszawie, ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa, 6. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do wykonania usługi w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przesłania zlecenia na adres e-mail Wykonawcy. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 - do 14:55 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku przekroczenia terminu przystąpienia do wykonania przeglądu Urządzenia Zamawiający naliczy karę umowną, 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia, w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy licząc od dnia przystąpienia do wykonania usługi. 8. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ/Załącznik nr 2 do umowy, oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy, oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 9. Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 10. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały eksploatacyjne i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz realizacji został zawarty w Załączniku nr 2a do SIWZ/Załącznik nr 2 do Umowy. Warunki realizacji przedmiotu umowy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy Załącznik nr 8 do SIWZ . 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę Urządzeń w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłuższym niż 10 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia na adres e-mail Wykonawcy w dni robocze od godz. 7:30 - do 14:55 (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku przekroczenia terminu realizacji usługi zamawiający naliczy kary umowne . 14. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2a do SIWZ/ Załącznik nr 2 do umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, wymaganą przy usługach tego rodzaju. 16. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 17. Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 18. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 19. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie podpisany przez Strony umowy, bez zastrzeżeń, protokół wykonania usługi naprawy Urządzeń (Załącznik nr 3 do umowy). 20. Wykonawca udzieli gwarancji na części, i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 21. Wykonawca zobowiązuje się po wykonaniu usługi pozostawić Urządzeń nieuszkodzone mechanicznie i w stanie niepogorszonym niż przed przystąpieniem do wykonania ww. usługi. Zamawiający informuje, że w przypadku uszkodzenia Urządzeń z winy Wykonawcy może dochodzić roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych. 22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ/ Załącznik nr 2 do Umowy warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy, Załącznik nr 7 do SIWZ , 23. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia. 24. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 25. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 38432200-4 chromatografy, 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe chromatografy gazowe 26. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38432210-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68274.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 303
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83977.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83977.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83977.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.