eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-08

Ogłoszenie nr 510267600-N-2019 z dnia 08-12-2019 r.

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im.Jana Łangowskiego: Dostawa i montaż mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611033-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im.Jana Łangowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 69770000000000, ul. ul. Cmentarna 7, 45-834 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 457 41 89, e-mail psp9opole@idsl.pl, faks (077) 457 41 89.
Adres strony internetowej (url): https://psp9opole.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu. Zakres asortymentu przedmiotu zamówienia: a) Meblościanka "pełna" - 2 kpl. b) Meblościanka z wykończeniem "Fala" - 2 kpl. c) Meblościanka z wykończeniem "Ołówki" - 2 kpl. d) Komoda - 6 szt. e) Biurko nauczycielskie - 8 szt. f) Stolik szkolny (ławka szkolna) 2 osobowy g) Krzesło uczniowskie 168 szt. h) Stolik świetlicowy 6 osobowy - 12 szt. i) Krzesło uczniowskie świetlicowe - 72 szt. j) Meble do świetlicy szkolnej - 1 kpl. k) Meble do świetlicy szkolnej - 1 kpl. l) Meble do gabinetu dyrektora - 1 kpl. m) Krzesło obrotowe (fotel) dyrektor - 1 szt. n) Krzesło obrotowe dla nauczyciela - 8 szt. o) Tablica szkolna - magnetyczna - 8 szt. p) Tablica informacyjna - gazetkowa - 20 szt. q) Odbojnice - 8 kpl. r) Szafka 4-skrytkowa metalowa - 37 szt. s) Szafka 2-skrytkowa metalowa - 1 szt. t) Ławeczka korytarzowa - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Wymagania dotyczące zamówienia: 1. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do PSP nr 9 i montażu (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu mebli w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu, ul. Cmentarna 7, 45-834 Opole. 3. Oferowane meble muszą spełniać polskie oraz europejskie normy wymagane dla mebli będących przedmiotem zamówienia (Atesty i Certyfikaty). Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: https://psp9opole.bip.gov.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 (formularz rzeczowo-cenowy), załącznik nr 2 (opis przedmiotu zamówienia) załącznik nr 3 do siwz - "meble-szkice" oraz wzór umowy. Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 10 mm za wyjątkiem elementów, przy których w opisie została już umieszczona dopuszczalna tolerancja wymiarów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39112000-0, 39110000-6, 39113000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106785.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kall Carrion Trading sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Solidarności 75/26
Kod pocztowy: 00-090
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131345.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131345.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259161.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.