eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa druków dla Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie z podziałem na 2 częściCzęść 1Wykonanie i dostawa albumu "A wojna nad Polską szalała..."; Część 2Wykonanie i dostawa ulotek promocyjnych oraz kalendarza biurkowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510266641-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza: Wykonanie i dostawa druków dla Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie z podziałem na 2 części: Część 1: Wykonanie i dostawa albumu "A wojna nad Polską szalała..."; Część 2: Wykonanie i dostawa ulotek promocyjnych oraz kalendarza biurkowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621617-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 16294058000140, ul. ul. Rynek Starego Miasta 20 , 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 8314061, 6359652, e-mail administracja@muzeumliteratury.pl, faks 0-22 8317692.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumliteratury.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostawa druków dla Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie z podziałem na 2 części: Część 1: Wykonanie i dostawa albumu "A wojna nad Polską szalała..."; Część 2: Wykonanie i dostawa ulotek promocyjnych oraz kalendarza biurkowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/6/Dz. R./2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia było wykonanie i dostawa druków dla Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie z podziałem na 2 części: Część 1: Wykonanie i dostawa albumu "A wojna nad Polską szalała..."; Część 2: Wykonanie i dostawa ulotek promocyjnych oraz kalendarza biurkowego. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na dwie części: Cześć 1 - wykonanie i dostawa albumu; Cześć 2 - wykonanie i dostawa pięciu rodzajów ulotek promocyjnych oraz kalendarza biurkowego. Zamawiający wymagał wykonania przez Wykonawcę druków próbnych dla Części 1. Zamawiający wymagał wykonania przez Wykonawcę druków próbnych dla Części 2 - tylko dla kalendarza biurkowego. Druk wszystkich publikacji ma być realizowany z i na materiałach własnych Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdej części, zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ oraz Załącznik Nr 1b do SIWZ (odpowiednio do CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 2). Wykonanie zamówienia obejmowało również pakowanie w kartony, dostarczenie i fizyczne wniesienie wszystkich egzemplarzy druków (transport na ryzyko i koszt Wykonawcy) do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, tj. - do siedziby Muzeum Literatury (wejście od ul. Brzozowej 17, parter), do Muzeum Witolda Gombrowicza, Wsola, ul. Witolda Gombrowicza 1, 26-660 Jedlińsk (oddział Muzeum Literatury), do Instytut Dokumentacji i Studiów nad Literaturą Polską, ul. Krakowskie Przedmieście 87/89, 00-079 Warszawa, (oddział Muzeum Literatury). Koszty związane z dostawą (opakowanie, transport + wniesienie, ubezpieczenie na czas transportu) gotowego przedmiotu zamówienia winny były zostać wliczone do ceny usług poligraficznych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5


Dodatkowe kody CPV: 79823000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie i dostawa albumu "A wojna nad Polską szalała..."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30035.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: System-Graf Drukarnia Agencja Reklamowo-Wydawnicza Janusz Laskowski
Email wykonawcy: biuro@systemgraf.pl
Adres pocztowy: Zemborzyce Tereszyńskie 73 B
Kod pocztowy: 20-515
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26985.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26985.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41475.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie i dostawa ulotek promocyjnych oraz kalendarza biurkowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10586.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Janusz Pawelak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PAWELAK Janusz
Email wykonawcy: biuro@svd.pl
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Dariusz Pełka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PEŁKA Dariusz SIL-VEG-DRUK
Email wykonawcy: biuro@svd.pl
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Dariusz Śmich prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ŚMICH Dariusz SIL-VEG-DRUK
Email wykonawcy: biuro@svd.pl
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: prowadzącymi wspólnie działalność gospodarczą pod firmą: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Janusz Pawelak, Dariusz Pełka, Dariusz Śmich
Email wykonawcy: biuro@svd.pl
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9963.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9963.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20694.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.