eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceków › Kredyt długoterminowy w łącznej wysokości 1 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510266391-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Gmina Ceków-Kolonia: Kredyt długoterminowy w łącznej wysokości 1 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617158-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ceków-Kolonia, Krajowy numer identyfikacyjny 54116700000000, ul. Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 631 002, e-mail ugcekow1@go2.pl, faks 627 631 151.
Adres strony internetowej (url): http://ug.cekow.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy w łącznej wysokości 1 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPRiOŚ271.2.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów 1. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Kwota kredytu pozostawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy w wysokości 1 900 000,00 zł Termin pobrania kredytu do 20.12.2019 r. Dla wyliczenia ceny oferty należy przyjąć datę pobrania kredytu 20 grudnia 2019r., odsetki naliczane według kalendarza naturalnego tj. 365 i 366 dni w roku przestępnym Okres kredytowania: 7 lat . 2) Spłata kapitału nastąpi w latach 2022 - 2026, w 20 ratach kwartalnych, płatnych w następujących wysokościach i terminach: 2022 r - 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2023 r.- 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2024 r.- 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2025 r.- 380 000,00 zł (4 raty 95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2026 r.- 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2. Zabezpieczenie: Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy i oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 k.p.c. w formie aktu notarialnego; Zamawiający poniesie koszty jego ustanowienia. 3. Wykonawca wraz z ofertą złoży symulację kosztów kredytu w całym okresie kredytowania. 4. Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych dodatkowych kosztów finansowych dla Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga udzielenia kredytu bez żadnych prowizji tj. za uruchomienie kredytu czy wcześniejszą jego spłatę. Wszystkie koszty kredytu powinny zostać uwzględnione w jego oprocentowaniu. 6. Na koszt kredytu składać się ma wyłącznie stawka referencyjna WIBOR 3M z 15 listopada 2019 r. (na potrzeby badania ofert) oraz marża banku. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 8. Sposób ustalenia stawki WIBOR 3M w okresie obowiązywania umowy należeć będzie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. 9. Marża banku jest stała przez cały okres kredytowania. 10. Odsetki będą naliczane od wykorzystanego kredytu miesięcznie. 11. Odsetki będą płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca począwszy od dnia, w którym kredyt zostanie postawiona do dyspozycji zamawiającego przyjmując faktyczną ilość dni w miesiącu. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni lub 366 w roku przestępnym 12. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji e-mail w ciągu maksymalnie 10 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 13. Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego określone zostanie w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 14. Zamawiający przed udzieleniem kredytu przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana aktualne zaświadczenie z ZUS i US o braku zaległości. 15. Sprawozdania finansowe zamawiającego oraz Uchwały Rady Gminy są dostępne na stronach BIP Gmina Ceków-Kolonia w zakładce sprawozdania z wykonania budżetu i w zakładce rada gminy - uchwały rady gminy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów 1. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Kwota kredytu pozostawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy w wysokości 1 900 000,00 zł Termin pobrania kredytu do 20.12.2019 r. Dla wyliczenia ceny oferty należy przyjąć datę pobrania kredytu 20 grudnia 2019r., odsetki naliczane według kalendarza naturalnego tj. 365 i 366 dni w roku przestępnym Okres kredytowania: 7 lat . 2) Spłata kapitału nastąpi w latach 2022 - 2026, w 20 ratach kwartalnych, płatnych w następujących wysokościach i terminach: 2022 r - 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2023 r.- 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2024 r.- 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2025 r.- 380 000,00 zł (4 raty 95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2026 r.- 380 000,00 zł (4 raty /95 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2. Zabezpieczenie: Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy i oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 k.p.c. w formie aktu notarialnego; Zamawiający poniesie koszty jego ustanowienia. 3. Wykonawca wraz z ofertą złoży symulację kosztów kredytu w całym okresie kredytowania. 4. Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych dodatkowych kosztów finansowych dla Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga udzielenia kredytu bez żadnych prowizji tj. za uruchomienie kredytu czy wcześniejszą jego spłatę. Wszystkie koszty kredytu powinny zostać uwzględnione w jego oprocentowaniu. 6. Na koszt kredytu składać się ma wyłącznie stawka referencyjna WIBOR 3M z 15 listopada 2019 r. (na potrzeby badania ofert) oraz marża banku. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 8. Sposób ustalenia stawki WIBOR 3M w okresie obowiązywania umowy należeć będzie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. 9. Marża banku jest stała przez cały okres kredytowania. 10. Odsetki będą naliczane od wykorzystanego kredytu miesięcznie. 11. Odsetki będą płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca począwszy od dnia, w którym kredyt zostanie postawiona do dyspozycji zamawiającego przyjmując faktyczną ilość dni w miesiącu. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni lub 366 w roku przestępnym 12. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji e-mail w ciągu maksymalnie 10 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 13. Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego określone zostanie w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 14. Zamawiający przed udzieleniem kredytu przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana aktualne zaświadczenie z ZUS i US o braku zaległości. 15. Sprawozdania finansowe zamawiającego oraz Uchwały Rady Gminy są dostępne na stronach BIP Gmina Ceków-Kolonia w zakładce sprawozdania z wykonania budżetu i w zakładce rada gminy - uchwały rady gminy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 221206.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy: sekretariat@rbsmalanow.sgb.pl
Adres pocztowy: ul. Turecka 10, Malanów
Kod pocztowy: 62-709
Miejscowość: Malanów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198563.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198563.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198563.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.