eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Rozbudowa ulicy Nałkowskiej i ulicy Hirszfelda w Wałbrzychu - etap II" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Hirszfelda w Wałbrzychu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 510266141-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Rozbudowa ulicy Nałkowskiej i ulicy Hirszfelda w Wałbrzychu - etap II" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Hirszfelda w Wałbrzychu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611312-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6414400, 6414408, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks 746 414 404.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Rozbudowa ulicy Nałkowskiej i ulicy Hirszfelda w Wałbrzychu - etap II" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Hirszfelda w Wałbrzychu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DU.65.38.2019. RZP/65/PN/38/2019/DR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Rozbudowa ulicy Nałkowskiej i ulicy Hirszfelda w Wałbrzychu - etap II" realizowanym w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Hirszfelda w Wałbrzychu". Zamówieniem objęte jest sprawowanie nadzoru inwestycyjnego nad realizacją zadania na wykonanie robót budowlanych o zakresie: - opracowanie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, - roboty rozbiórkowe, - wymiana pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni, - remont nawierzchni dróg wewnętrznych, - budowa, przebudowa i remont nawierzchni chodników i ciągów pieszo-rowerowych, - budowa, przebudowa i remont zjazdów, - budowa, przebudowa zatok postojowych, - budowa parkingów dla samochodów osobowych, - wymiana betonowych elementów prefabrykowanych takich jak: krawężniki, obrzeża, itp., - budowa, przebudowa oraz remont schodów terenowych, podjazdów oraz ogrodzeń, - budowa murów oporowych z elementów prefabrykowanych, - budowa palisad z betonowych elementów prefabrykowanych, - regulacja lub wymiana istniejących włazów i pokryw studni teletechnicznych, - wymiana istniejącego oznakowania pionowego i poziomego, - wycinka drzew i krzewów, - nasadzenie drzew, - rekultywacja istniejących terenów zielonych, - przeniesienie istniejących osłon śmietnikowych, - montaż barier, - wykonanie ogrodzeń, bram i furtek, - wykonanie wszystkich niezbędnych robot budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robot niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego. Do wykonawcy robót budowlanych będzie należało wykonanie wszelkich uzupełnień, napraw lub wykończeń elementów (tynki, okładziny elewacyjne, malatury, itp.) obiektów budowlanych graniczących i bezpośrednio stykają¬cych się z zakresem przedmiotu umowy na roboty budowlane. W zakresie obowiązków Wykonawcy usługi objętej niniejszym postępowaniem znajduje się: 1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, 2) współpracę z nadzorem autorskim, 3) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej (rzeczowo-finansowej), 4) przekazanie wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, 5) wydawanie wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 6) protokolarne przekazanie wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, współudział w przejmowaniu przez wykonawcę robót budowlanych obiektów podlegających rozbiórce oraz terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 7) współpraca z innymi wykonawcami oraz osobami sprawującymi nadzór nad pozostałymi robotami branżowymi zadań realizowanych przez inwestorów obcych w rejonie objętym projektem budowlanym w okresie związania umową. Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do koordynacji, kontroli i odbioru, elementów prac realizowanych przez inwestorów obcych mających wpływ na prawidłowość prac realizowanych w ramach przedmiotowego zadania np. poprawności zasypki uzbrojenia układanego w wykopach, sprawdzenia właściwego zagęszczenia gruntu, odbudowy nawierzchni itp. Inwestor Zastępczy nie jest zobowiązany do nadzorowania i odbioru poprawności technicznego wykonania prac realizowanych przez inwestorów obcych, 8) protokolarne przekazanie, po zakończeniu robót, użytkownikom terenów przejętych na okres czasowy, 9) protokolarne przejęcie, sprawdzenie i przekazanie wykonawcy robót budowlanych głównych punktów geodezyjnych, a po zakończeniu robót protokolarne przekazanie tych punktów przedstawicielowi służb geodezyjnych, 10) w okresie realizacji robót budowlanych, w godzinach prowadzenia robót budowlanych przez ich wykonawcę stała obecność na terenie budowy Koordynatora Zespołu Inspektorów - Inspektora Nadzoru robót drogowych, 11) obecność inspektorów nadzoru na terenie budowy, w czasie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru, ponadto na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji rozwiązań problemów technicznych wraz z analizą finansową, 13) akceptacja ubezpieczeń, 14) opiniowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzania szczegółowych harmonogramów robót, 15) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zatwierdzonym harmonogramem robót, 16) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy osób i pojazdów) oraz, że roboty budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 17) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 18) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 19) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót budowlanych i dokonanie niezbędnych korekt tych rysunków, 20) sprawdzenie i zaopiniowanie przygotowanego przez wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 21) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 22) opracowanie wniosków na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające łącznie z dokumentacją umożliwiającą dokonanie zapłaty za nie przez Zamawiającego, oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 23) kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających kwalifikacje personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 24) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych, 25) sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, 26) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 27) wydawanie poleceń usuwania skutków robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej obowiązujących standardów, 28) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 29) dokonywanie potwierdzenia prawidłowości i ilości wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 30) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 31) sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 32) zorganizowanie, minimum dwa razy w miesiącu, rady budowy dotyczącej postępu robót z udziałem Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i całego Zespołu Inwestora Zastępczego oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 33) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 34) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych, 35) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 36) weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, zgodnie z decyzją ZRID (pozwolenie na użytkowanie), 37) zorganizowanie oraz przeprowadzenie odbiorów: częściowych i końcowego, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia tych odbiorów wraz ze sporządzeniem protokołów odbioru, 38) w okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku, a w przypadku ujawnienia się wad, na każde wezwanie Zamawiającego dokonanie komisyjnego przeglądu technicznego, przy udziale wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego. Po wykryciu wad i usterek Inwestor Zastępczy będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokona odbioru po ich usunięciu, 39) rozliczenie wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 40) przygotowanie dokumentów potwierdzających całkowite wykonanie robót (świadectwo wykonania i przejęcia), 41) uzyskanie od Zamawiającego wszelkich upoważnień i pełnomocnictw niezbędnych dla prawidłowej i terminowej realizacji i rozliczenia kontraktu, 42) po zakończeniu robót dokonanie zgłoszenia ich zakończenia, przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) zgodnie z decyzjami ZRID i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń na użytkowanie obiektu budowlanego. W przypadku niekompletności wniosku niezwłoczne uzupełnienie brakujących dokumentów, 43) sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych wykonawcy robót budowlanych, 44) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 45) po zakończeniu przedmiotu umowy przygotowanie scalonego, odrębnego wykazu finansowo-rzeczowego wykonanych głównych elementów robót (niezbędnego dla sporządzenia dokumentów przyjęcia środka trwałego OT), 46) wypełnianie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, 47) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 48) prowadzenie bieżącej analizy rozliczeń rzeczowo-finansowych zadania głównego i ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających niezbędnych dla prawidłowego postępu prac. W terminie 3 dni roboczych od powzięcia wiadomości powiadamianie Zamawiającego o możliwej zmianie kosztów inwestycji i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego na taką zmianę, 49) po likwidacji kolizji z sieciami uzbrojenia, uzyskanie protokołów odbioru od gestorów sieci obcych, w szczególności przekazania na majątek TAURON DYSTRYBUCJA S.A urządzeń przebudowanej sieci elektroenergetycznej, 50) sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, 51) zaopiniowania wniosków wykonawcy robót budowlanych dot. podwykonawców robót, w szczególności stwierdzenie zgodności projektów umów i umów podwykonawczych z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, 52) zatwierdzenie harmonogramu robót, planu BiOZ, Programu Zapewnienia Jakości, 53)przeprowadzenie koniecznych pomiarów sprawdzających łącznie z pomiarami geodezyjnymi oraz sprawdzających badań laboratoryjnych wykonanych przez zaakceptowane przez Zamawiającego, niezależne od wykonawcy robót budowlanych laboratorium drogowe obejmujące badania wymienione w STWWiORB. Liczba i metody wykonanych pomiarów i pobranych próbek winny umożliwić jednoznaczną ocenę prawidłowości wykonania robót, 54) Znajomość treść umowy zawartej przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych, w szczególności w zakresie terminów przeprowadzania odbiorów robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, które są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.zdkium.walbrzych.pl - przetargi pod numerem Ogłoszenie nr 609248-N-2019 z dnia 2019-10-11 r. (DU.65.37.2019. RZP/65/PN/37/2019/DR). Od Wykonawcy wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających z Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego. Na odcinkach objętych zamówieniem wykonywane będą równolegle prace przy modernizacji sieci uzbrojenia urządzeń nie związanych z funkcją drogi. Przebudowywana będzie sieć wodno-kanalizacyjna. Inwestorem tych robót będzie WPWiK w Wałbrzychu. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest zapewnić skoordynowanie działań na etapie prowadzonych przez siebie robót z wykonawcami obcymi. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71700000-5, 71300000-1, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 164186.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "Inwest - Projekt" sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 15a
Kod pocztowy: 58-306
Miejscowość: Wałbrzych
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 405899.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.