To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-05
Ogłoszenie nr 510266031-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.
Katowickie Centrum Onkologii: zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego,
montażem i uruchomieniem) wózka do transportu pacjentów oraz dwóch wózkonoszy
na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa warunków pracy pracowników Katowickiego Centrum Onkologii poprzez doposażenie miejsc pracy oraz organizację szkoleń
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587450-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540185408- N - 2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Katowickie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny 276201240,
ul. Raciborska
26,
40-074
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 514 533, e-mail
szpital@kco.katowice.pl, faks
322 514 533.
Adres strony internetowej (url): www.kco.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego, montażem i uruchomieniem) wózka do transportu pacjentów oraz dwóch wózkonoszy na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):K.C.O./PN/62/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego, montażem i uruchomieniem) wózka do transportu pacjentów oraz dwóch wózkonoszy - na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego, w podziale na następujące części - pakiety (wykonawca może złożyć ofertę na oba pakiety): 1) Pakiet nr 1 - dostawa wózka do transportu pacjentów - wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (stan gotowości do użytku) - 1 szt., fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r., zapewniającego bezpieczeństwo i właściwą ergonomię pracy pracowników podczas transportu pacjentów odciążenie personelu medycznego w przenoszeniu i transporcie chorych, bez nadmiernego obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego, spełniającego następujące wymagania: a) stalowa konstrukcja, b) odporność na promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne i środki myjące, c) odchylane i ściągane podnóżki, d) wyciągane podłokietniki, e) wytrzymałość ramy minimum 150 kg. 2) Pakiet nr 2 - dostawa wózkonoszy, wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (stan gotowości do użytku) - 2 szt., fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2019 r., zapewniających bezpieczeństwo i właściwą ergonomię pracy pracowników podczas transportu pacjentów (odciążenie personelu medycznego w przenoszeniu i transporcie chorych, bez nadmiernego obciążania układu mięśniowo-szkieletowego), spełniających następujące wymagania: a) wykonany z profili stalowych, b) odporny na promieniowanie UV oraz wszystkie środki myjące i dezynfekujące, c) wyposażony w regulację leża za pomocą pompy nożnej lub hydraulicznej sterowanej dźwignią nożną, d) regulacja pleców, e) duże koła z funkcją koła kierunkowego, f) blokowanie kół za pomocą blokady centralnej, g) odbojowe ochraniacze podczas transportu chorych, h) barierki ochronne boczne z możliwością regulacji, i) materac z pianki poliuretanowej pokryty materiałem odpornym na promienie UV oraz środki myjące i dezynfekujące. Termin realizacji dostawy dla obu pakietów: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (w zakresie pełnej realizacji zamówienia, tj. transportu sprzętu do miejsca przeznaczenia, montażu, instalacji, uruchomienia i instruktażu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu - całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu"). Zamówienie obejmuje (dla obu pakietów): 1) transport sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) montaż, instalację, uruchomienie, 3) przekazanie sprzętu wraz z wymaganymi atestami, certyfikatami, 4) instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończone podpisaniem "Protokołu instruktażu", 5) co najmniej 24-miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu", 6) serwis gwarancyjny, co najmniej 24-miesięczny, w ramach którego Wykonawca, zgodnie z ofertą, zapewnia sprawność sprzętu, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) zapewnienie, że łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, przy czym niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu doby, f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem lub drogą elektroniczną (dotyczy dni roboczych rozumianych jako dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 7) dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2019, 8) zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 5 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV: 50421000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa wózka do transportu pacjentów - wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (stan gotowości do użytku) - 1 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1841.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " ROMAR" Roman Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1988.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa wózkonoszy, wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (stan gotowości do użytku) - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10720.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " ROMAR" Roman Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11577.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- RZP-21/KS/2024 - Drobne wyroby i preparaty medyczne.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa czujników SpO2, do oksymetrii mózgowej i do nieinwazyjnego pomiaru hemoglobiny oraz czujników temperatury i rektalno-przełykowych wraz z oprzyrządowaniem
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.