eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami, w tym odbierania z jednostek, transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz zużytych urządzeń zawierających wolny azbest wytworzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 510264964-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami, w tym odbierania z jednostek, transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz zużytych urządzeń zawierających wolny azbest wytworzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608002-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 18150000000000, ul. al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 624 413, e-mail dzp@ar.krakow.pl, faks 126 624 410.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.urk.edu.pl/
Adres profilu nabywcy: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami, w tym odbierania z jednostek, transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz zużytych urządzeń zawierających wolny azbest wytworzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP-291-3589/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie na rzecz zamawiającego usług w zakresie gospodarowania odpadami, w tym odbierania z jednostek transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz zużytych urządzeń zawierających wolny azbest wytworzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, w zakresie: 1) Zadania częściowego nr 1 (kody: 02 01 04, 02 01 09, 06 04 04*, 07 02 13, 07 02 99, 13 01 13*, 13 02 06*, 13 02 08*, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 13*, 16 01 20, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 09 01*, 16 09 02*, 16 09 03*, 17 05 03*, 17 05 04, 18 02 05*, 18 02 06) 2) Zadania częściowego nr 2 (kody: 16 02 12*) 3) Zadania częściowego nr 3 (kody: 02 01 09), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), umową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożoną ofertą wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia, realizowany będzie zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ. 3. Miejscem wytworzenia odpadów są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zlokalizowane pod następującymi adresami: 1) al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, 2) al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków, 3) al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków, 4) al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków, 5) ul. Balicka 116B, 30-149 Kraków, 6) ul. Balicka 122, 30-149 Kraków, 7) ul. Balicka 253A, 30-198 Kraków, 8) ul. Balicka 253B, 30-198 Kraków, 9) ul. Balicka 253C, 30-198 Kraków 10) ul. Jodłowa 12, 30-250 Kraków (Przegorzały), 11) ul. Krakowska 2, 30-199 Rząska, 12) ul. Krakowska 2B, 30-199 Rząska, 13) ul. Krakowska 4-6, 30-199 Rząska, 14) ul. Krakowska 11, 30-199 Rząska, 15) ul. Łobzowska 24, 31-140 Kraków, 16) ul. Majora Łupaszki 4, 30-198 Kraków, 17) ul. Majora Łupaszki 6, 30-198 Kraków, 18) ul. Podłużna 3, 30-239 Kraków, 19) ul. Rędzina 1B, 30-149 Kraków (Bielany), 20) ul. Rędzina 1C, 30-149 Kraków (Bielany), 21) ul. Prof. Teodora Spiczakowa 6, 30-198 Kraków, 22) Garlica Murowana 1, 32-087 Zielonki, 23) Prusy - ul. Uniwersytecka 7, 32-010 Kocmyrzów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia i przekazania do utylizacji mniejszej ilości odpadów, w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2.1 do SIWZ, które mogą wyniknąć ze zmian bieżących potrzeb zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez wykonawcę w załączniku nr 2.1 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały okres jej obowiązywania. 5. Ilości poszczególnych rodzajów odpadów podane w załączniku nr 2.1 do SIWZ, określają szacunkową wielkość zamówienia i nie stanowią zobowiązania zamawiającego do jego pełnej realizacji w okresie obowiązywania niniejszej umowy, ani też podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia. Realizacja usługi odbioru poszczególnych odpadów uzależniona będzie od faktycznego zapotrzebowania jednostek organizacyjnych zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) zwanej dalej "ustawą o odpadach". 7. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczania pojemników na odpady, których zbieranie i transport stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane pojemniki będą nowe lub czyste, w dobrym stanie technicznym oraz przystosowane do zbierania i transportu odpadów stanowiących przedmiot niniejszej umowy, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Wykonawca, na własny koszt, odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników. Na każdorazowe wezwanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do naprawy, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekacji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 10. Wykonawca dostarczy pojemniki w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia, po wcześniejszym, pisemnym zgłoszeniu (fax lub e-mail) przez jednostkę organizacyjną zamawiającego. Zamawiający wskaże w zamówieniu: rodzaj, ilość i pojemność potrzebnych pojemników. 11. Zamawiający przewiduje następujące formy zgłoszenia odbioru, ważenia oraz załadunku odpadów: 1) faxem, 2) drogą elektroniczną (e-mail), przy czym przy tej formie zamówień, wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, tą samą drogą, otrzymanie zamówienia. 12. Termin odbioru, ważenia oraz załadunku odpadów wynosi maksymalnie 4 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, ważenia i załadunku odpadów w miejscu ich odbioru, wskazanym przez jednostkę organizacyjną zamawiającego, dla której wykonywana jest usługa. 14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wagi samochodowej. 15. Wykonawca zgodnie z art. 69 ust. 3 ustawy o odpadach zobowiązany będzie potwierdzić przejęcie odpadu w "Karcie przekazania odpadu" zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2019, poz. 819) wypełnionej przez jednostkę organizacyjną zamawiającego, która przekazuje ten odpad. 16. "Karta przekazania odpadu", o której mowa w pkt 15 stanowi podstawę do wystawienia faktury. 17. Miejscem odbioru odpadów są jednostki zamawiającego określone w pkt 3 niniejszego rozdziału. 18. W przypadku wyczerpania środków przeznaczonych na realizację danego zadania jednostka organizacyjna zamawiającego traci upoważnienie do zlecenia usługi, a wykonawca nie jest uprawniony do przyjęcia takiego zlecenia. 19. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami . 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do niniejszej SIWZ, a w szczególności we wzorze umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 (kody: 02 01 04, 02 01 09, 06 04 04*, 07 02 13, 07 02 99, 13 01 13*, 13 02 06*, 13 02 08*, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 13*, 16 01 20, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 09 01*, 16 09 02*, 16 09 03*, 17 05 03*, 17 05 04, 18 02 05*, 18 02 06)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65189.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "GEOMAR RECYKLING" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drożdżowa 5
Kod pocztowy: 30-898
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65004.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65004.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186403.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 (kody: 16 02 12*)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do terminu złożenia ofert w niniejszym postępowaniu tj. do dnia 28.10.2019 r. do godz. 09:30, na zadanie częściowe nr 2 (kody: 16 02 12*) złożono tylko jedną ofertę wykonawcy P.P.H.U. "ABBA EKOMED" Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, która opiewała na kwotę 90.000,00 złotych. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania kwotę 2.000,00 złotych. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zamawiający unieważnił zadanie częściowe numer 2 (kody: 16 02 12*), gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 (kody: 02 01 09)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4390.24
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "GEOMAR RECYKLING" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drożdżowa 5
Kod pocztowy: 30-898
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zadanie częściowe nr 3 (kody: 02 01 09) realizowane jest z projektu BioHerOd*"Strategia przeciwdziałania uodparnianiu się chwastów na herbicydy jako istotny czynnik zapewnienia zrównoważonego rozwoju agroekosystemu", finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, w ramach programu "Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo" BIOSTRATEG na podstawie umowy nr BIOSTRATEG3/347445/1/NCBR/2017


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.