To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-05
Ogłoszenie nr 510264964-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami, w tym odbierania z jednostek, transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz zużytych urządzeń zawierających wolny azbest wytworzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608002-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 18150000000000,
ul. al. Mickiewicza
21,
31-120
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 624 413, e-mail
dzp@ar.krakow.pl, faks
126 624 410.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.urk.edu.pl/
Adres profilu nabywcy: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami, w tym odbierania z jednostek, transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz zużytych urządzeń zawierających wolny azbest wytworzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP-291-3589/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie na rzecz zamawiającego usług w zakresie gospodarowania odpadami, w tym odbierania z jednostek transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz zużytych urządzeń zawierających wolny azbest wytworzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, w zakresie: 1) Zadania częściowego nr 1 (kody: 02 01 04, 02 01 09, 06 04 04*, 07 02 13, 07 02 99, 13 01 13*, 13 02 06*, 13 02 08*, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 13*, 16 01 20, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 09 01*, 16 09 02*, 16 09 03*, 17 05 03*, 17 05 04, 18 02 05*, 18 02 06) 2) Zadania częściowego nr 2 (kody: 16 02 12*) 3) Zadania częściowego nr 3 (kody: 02 01 09), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), umową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożoną ofertą wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia, realizowany będzie zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ. 3. Miejscem wytworzenia odpadów są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zlokalizowane pod następującymi adresami: 1) al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, 2) al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków, 3) al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków, 4) al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków, 5) ul. Balicka 116B, 30-149 Kraków, 6) ul. Balicka 122, 30-149 Kraków, 7) ul. Balicka 253A, 30-198 Kraków, 8) ul. Balicka 253B, 30-198 Kraków, 9) ul. Balicka 253C, 30-198 Kraków 10) ul. Jodłowa 12, 30-250 Kraków (Przegorzały), 11) ul. Krakowska 2, 30-199 Rząska, 12) ul. Krakowska 2B, 30-199 Rząska, 13) ul. Krakowska 4-6, 30-199 Rząska, 14) ul. Krakowska 11, 30-199 Rząska, 15) ul. Łobzowska 24, 31-140 Kraków, 16) ul. Majora Łupaszki 4, 30-198 Kraków, 17) ul. Majora Łupaszki 6, 30-198 Kraków, 18) ul. Podłużna 3, 30-239 Kraków, 19) ul. Rędzina 1B, 30-149 Kraków (Bielany), 20) ul. Rędzina 1C, 30-149 Kraków (Bielany), 21) ul. Prof. Teodora Spiczakowa 6, 30-198 Kraków, 22) Garlica Murowana 1, 32-087 Zielonki, 23) Prusy - ul. Uniwersytecka 7, 32-010 Kocmyrzów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia i przekazania do utylizacji mniejszej ilości odpadów, w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2.1 do SIWZ, które mogą wyniknąć ze zmian bieżących potrzeb zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez wykonawcę w załączniku nr 2.1 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały okres jej obowiązywania. 5. Ilości poszczególnych rodzajów odpadów podane w załączniku nr 2.1 do SIWZ, określają szacunkową wielkość zamówienia i nie stanowią zobowiązania zamawiającego do jego pełnej realizacji w okresie obowiązywania niniejszej umowy, ani też podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia. Realizacja usługi odbioru poszczególnych odpadów uzależniona będzie od faktycznego zapotrzebowania jednostek organizacyjnych zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) zwanej dalej "ustawą o odpadach". 7. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczania pojemników na odpady, których zbieranie i transport stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane pojemniki będą nowe lub czyste, w dobrym stanie technicznym oraz przystosowane do zbierania i transportu odpadów stanowiących przedmiot niniejszej umowy, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Wykonawca, na własny koszt, odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników. Na każdorazowe wezwanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do naprawy, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekacji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 10. Wykonawca dostarczy pojemniki w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia, po wcześniejszym, pisemnym zgłoszeniu (fax lub e-mail) przez jednostkę organizacyjną zamawiającego. Zamawiający wskaże w zamówieniu: rodzaj, ilość i pojemność potrzebnych pojemników. 11. Zamawiający przewiduje następujące formy zgłoszenia odbioru, ważenia oraz załadunku odpadów: 1) faxem, 2) drogą elektroniczną (e-mail), przy czym przy tej formie zamówień, wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, tą samą drogą, otrzymanie zamówienia. 12. Termin odbioru, ważenia oraz załadunku odpadów wynosi maksymalnie 4 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, ważenia i załadunku odpadów w miejscu ich odbioru, wskazanym przez jednostkę organizacyjną zamawiającego, dla której wykonywana jest usługa. 14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wagi samochodowej. 15. Wykonawca zgodnie z art. 69 ust. 3 ustawy o odpadach zobowiązany będzie potwierdzić przejęcie odpadu w "Karcie przekazania odpadu" zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2019, poz. 819) wypełnionej przez jednostkę organizacyjną zamawiającego, która przekazuje ten odpad. 16. "Karta przekazania odpadu", o której mowa w pkt 15 stanowi podstawę do wystawienia faktury. 17. Miejscem odbioru odpadów są jednostki zamawiającego określone w pkt 3 niniejszego rozdziału. 18. W przypadku wyczerpania środków przeznaczonych na realizację danego zadania jednostka organizacyjna zamawiającego traci upoważnienie do zlecenia usługi, a wykonawca nie jest uprawniony do przyjęcia takiego zlecenia. 19. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami . 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do niniejszej SIWZ, a w szczególności we wzorze umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 (kody: 02 01 04, 02 01 09, 06 04 04*, 07 02 13, 07 02 99, 13 01 13*, 13 02 06*, 13 02 08*, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 01 13*, 16 01 20, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 09 01*, 16 09 02*, 16 09 03*, 17 05 03*, 17 05 04, 18 02 05*, 18 02 06) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65189.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "GEOMAR RECYKLING" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65004.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 (kody: 16 02 12*) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do terminu złożenia ofert w niniejszym postępowaniu tj. do dnia 28.10.2019 r. do godz. 09:30, na zadanie częściowe nr 2 (kody: 16 02 12*) złożono tylko jedną ofertę wykonawcy P.P.H.U. "ABBA EKOMED" Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, która opiewała na kwotę 90.000,00 złotych. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania kwotę 2.000,00 złotych. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zamawiający unieważnił zadanie częściowe numer 2 (kody: 16 02 12*), gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 (kody: 02 01 09) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4390.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "GEOMAR RECYKLING" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zadanie częściowe nr 3 (kody: 02 01 09) realizowane jest z projektu BioHerOd*"Strategia przeciwdziałania uodparnianiu się chwastów na herbicydy jako istotny czynnik zapewnienia zrównoważonego rozwoju agroekosystemu", finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, w ramach programu "Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo" BIOSTRATEG na podstawie umowy nr BIOSTRATEG3/347445/1/NCBR/2017 |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Usługi szkoleń informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach.
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.