eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › DOSTAWA MOBILNEGO PRZESIEWACZA BĘBNOWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-04

Ogłoszenie nr 510264758-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.

Zakład Gospodarowania Odpadami Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością: DOSTAWA MOBILNEGO PRZESIEWACZA BĘBNOWEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja istniejącej instalacji sortowania odpadów na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czartorii gm. Miastkowo woj. podlaskie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619064-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Odpadami Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36110292700000, ul. Akademicka 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 513 026 847, e-mail kontakt@zgo.lomza.eu, faks 86 218 56 22.
Adres strony internetowej (url): www.zgo.lomza.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spólka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA MOBILNEGO PRZESIEWACZA BĘBNOWEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/ZGO.LOMZA/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów, rok produkcji 2019, na potrzeby Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK) z siedzibą w Czartorii 1, gm. Miastkowo, zgodnego ze szczegółowym opis przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia próby eksploatacyjnej dostarczonego przesiewacza, b) przeprowadzenia podstawowego instruktażu wyznaczonego personelu Zamawiającego (w ilości 4 osób) w zakresie obsługi i konserwacji przesiewacza, c) dostarczenia w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu następujących dokumentów: - certyfikat zgodności CE, atesty i inne niezbędne dokumenty dopuszczające do uruchomienia i użytkowania, - instrukcję obsługi w języku polskim przesiewacza - DTR (dokumentacja techniczno- ruchowa); - dokument gwarancyjny (karta lub książka gwarancyjna). 2. Warunki organizacyjno-techniczne wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego przesiewacza, b) nie dopuszcza się dostawy maszyny wykonanej jako prototyp lub jako seria próbna. Dane techniczne o Podwozie 2-osiowe, centralno-osiowe o Napęd zasilacza hydraulicznego: silnik spalinowy diesel minimum70,0 kW o Wymiary bębna minimum (długość x średnica) 5,50 x 2,00 m o Prędkość obrotowa bębna do 19 obr./min (lub więcej) o Wymiary kosza zasypowego minimum (długość x szerokość) 3,90 x 2,23 m o Wysokość załadunku maksimum 2,85 m o Pojemność kosza zasypowego minimum 5 m3 o Napięcie oświetlenia 12 i 24 V o Napięcie sterowania 12 V o Instalacja hamulcowa pneumatyczna z systemem EBS Wyposażenie dodatkowe o stalowe bariery przeciwnajazdowe o układ automatycznego oczyszczania chłodnicy o wysokie osłony podajnika nadsitówki o układ automatycznego oczyszczania chłodnicy oleju hydraulicznego o separator magnetyczny taśmy zewnętrznej o separator pneumatyczny lekkich frakcji o separator dużej frakcji nad koszem zasypowym wraz z pilotem o przednie podpory hydrauliczne o oświetlenie stref roboczych o komplet dokumentów do rejestracji jako przyczepa specjalna lub przyczepa ciężarowa i posiada możliwości poruszania się z prędkością do 100 km/h.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43.41.10.00 - Maszyny sortujące i przesiewające


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRONAR SP. Z O.O.
Email wykonawcy: komunalny@pronar.pl
Adres pocztowy: Mickiewicza 101A
Kod pocztowy: 17-210
Miejscowość: NAREW
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 922500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 922500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 922500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.