eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa urządzeń komputerowych, urządzeń sieciowych i serwera dla PWSZ w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-04

Ogłoszenie nr 510264673-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie: Dostawa urządzeń komputerowych, urządzeń sieciowych i serwera dla PWSZ w Tarnowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602818-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540209095-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 6316601, 6316612, e-mail j_ligeza@pwsztar.edu.pl, faks 146 316 600.
Adres strony internetowej (url): https://pwsztar.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń komputerowych, urządzeń sieciowych i serwera dla PWSZ w Tarnowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

L.Dz./PRO-dzpz/382-5/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Cześć 1 - Urządzenia komputerowe I 1. Zestaw komputerowy nr 1 - 38 szt. 2. Zestaw komputerowy nr 2 - 50 szt. 3. Laptop nr 1 - 21 szt. 4. Laptop nr 2 - 6 szt. 5. Laptop nr 3 - 8 szt. 6. Laptop nr 4 - 5 szt. 7. Laptop nr 5 - 3 szt. 8. Laptop nr 6 - 2 szt. 9. Laptop nr 7 - 1 szt. 10. Tablet nr 1 - 2 szt. 11. Tablet nr 2 - 4 szt. 12. Tablet graficzny - 15 szt. 13. Napęd optyczny - 10 szt. 14. Dysk przenośny - 5 szt. 15. Dysk twardy - 10 szt. 16. Dysk SSD 1 - 5 szt. 17. Dysk SSD 2 - 20 szt. 18. Głośniki przenośne - 2 szt. 19. HUB USB - 5 szt. 20. Karta graficzna - 5 szt. 21. Karta sieciowa - 10 szt. 22. Klawiatura - 10 szt. 23. Mysz - 10 szt. 24. Pendrive 1 - 10 szt. 25. Pendrive 2 - 20 szt. 26. Zasilacz - 20 szt. 27. Monitor LCD - 47 szt. 28. Switch - 10 szt. 29. Router wifi - 5 szt. Przedmiot zamówienia według kodów CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 32420000-3 Urządzenia sieciowe Część 2 - Urządzenia komputerowe II 1. Zestaw komputerowy - 17 szt. 2. Tablet nr 1 - 16 szt. 3. Tablet nr 2 - 1 szt. 4. Laptop nr 1 - 1 szt. 5. Laptop nr 2 - 1 szt. 6. Rysik - 1 szt. Przedmiot zamówienia według kodów CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe Część 3 - Urządzenia sieciowe i serwer 1. Switch nr 1 - 15 szt. 2. Switch nr 2 - 15 szt. 3. Switch nr 3 - 3 szt. 4. Serwer - 1 szt. 5. UPS - 1 szt. 6. Karta FC - 1 szt. 7. Wkładka światłowodowa - 2 szt. Przedmiot zamówienia według kodów CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 32420000-3 Urządzenia sieciowe 48820000-2 Serwery

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 48820000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Cześć 1 - Urządzenia komputerowe I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 464594.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SUNTAR Sp.z o.o.
Email wykonawcy: suntar@suntar.com.pl
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 5B
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 483910.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 483910.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 483910.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Urządzenia komputerowe II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188558.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CORTLAND Sp.z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@cortland.pl
Adres pocztowy: ul. Zgoda 38
Kod pocztowy: 60-122
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197870.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197870.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235868.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - Urządzenia sieciowe i serwer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 207767.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AB Systems Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargo@absystems.pl
Adres pocztowy: ul. Pułkownika Dąbka 8
Kod pocztowy: 30-732
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 212529.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205803.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212529.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.