eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Przebudowa drogi gminnej nr 110410C w miejscowości Miliszewy, Gmina Ciechocin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-04

Ogłoszenie nr 510264201-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.

Urząd Gminy Ciechocin: Przebudowa drogi gminnej nr 110410C w miejscowości Miliszewy, Gmina Ciechocin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611528-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Ciechocin, Krajowy numer identyfikacyjny 53147600000000, ul. Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 683 77 81, e-mail monika.pujer@ciechocin.pl, faks 56 683 77 08.
Adres strony internetowej (url): www.ciechocin.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.ciechocin.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 110410C w miejscowości Miliszewy, Gmina Ciechocin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KIR.271.1.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 110410 C w miejscowości Miliszewy, o długości 803 m., zlokalizowanej na działce 382 w miejscowości Miliszewy na terenie jednostki ewidencyjnej Ciechocin. Droga przebiega przez miejscowości Miliszewy. Teren niezabudowany charakteryzuje się zabudową rodzinną i siedliskową. Miejscowości cechują się wiejskim typem zagospodarowania, przeważa w nich zabudowa mieszkaniowa z udziałem gospodarstw rolnych. Droga w terenie niezabudowanym przebiega przez tereny rolne - uprawowe. Na przebudowywanym odcinku drogi na obszarze niezabudowanym występuje przekrój drogowy. Droga posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną, szlaką gruzem i tłuczniem kamiennym. Szerokość istniejącej nawierzchni na odcinku objętym projektem wynosi od 3,0 do 4,0 m. Na większości odcinka drogi objętego projektem przebudowy nie występują rowy drogowe. Brak kanalizacji deszczowej. Występuje odwodnienie powierzchniowe na pobocze drogi. Przyjęte rozwiązania projektowe: -Szerokość pasa ruchu: 3,5 m (przekrój drogowy), -Szerokość pobocza gruntowego zmienna - 0,75 m, -Pobocza wyprofilowane ze spadkiem do 4%, -Kategoria ruchu - KR1, -Przekrój poprzeczny - jednojezdniowy o dwóch pasach ruchu (po jednym dla każdego kierunku ruchu), -Obciążenie - 80 kN/oś, -Prędkość projektowa - 30/40 km/h, -Prędkość miarodajna - 50/80 km/h, -Klasa drogi - D-dojazdowa. Zakres robót składających się na przedmiot Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -Roboty pomiarowe, -Roboty ziemne związane z wyrównaniem niwelety, korytowaniem w celu uzyskania jednakowego parametru szerokości, -Wykonanie podbudowy pomocniczej i zasadniczej, -Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej lub powierzchniowo utrwalonej, Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego niesortowanego, -Wykonanie zjazdów do posesji, -Oznakowanie pionowe. Przedmiot zamówienia obejmuje również: -Organizacje placu budowy, -opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlanych, -zabezpieczenie terenu budowy, -wykonanie niezbędnych badań i prób, -wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, -uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: -dokumentacja projektowa, -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, -wzór umowy, -przedmiar robót - dokument pomocniczy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, a maksymalny na 84 miesiące zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Okres gwarancji". Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 60 miesięcy, a maksymalny okres wynosi 84 miesiące. Gwarancja obejmuje wykonane prace budowlane oraz zastosowane materiały, urządzenia i wyposażenie. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne z tym, że oferowane produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji przetargowej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innych niż określone w SST, zaproponowanych w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych - Załącznik nr 9 do SIWZ, w którym poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w SST wykaże, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym, a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji w uzgodnieniu z projektantem oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu materiałów i urządzeń przyjętych w dokumentacji technicznej. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -wykonanie podbudowy drogi, -układanie i zagęszczanie nawierzchni bitumicznej, -wykonanie rowów, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, -wykonanie poboczy, tj. osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania robót budowlanych. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli wykonywania tego obowiązku oraz sankcje z tytułu jego niewykonania określone zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Płatność za zrealizowane roboty odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45112100-6, 45233220-7, 45233222-1, 45233222-1, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267959.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstqwo Handlowo Usługowe "Mar-Dar" Marian Tomplaski
Email wykonawcy: mar-dar.drogi@wp.pl
Adres pocztowy: Makówiec 53, 87-602 Chrostkowo
Kod pocztowy: 87-602
Miejscowość: Chrostkowo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 342596.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 342596.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 476904.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.