eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Demontaż starego dźwigu, zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, zainstalowanego w Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2019-12-04

Ogłoszenie nr 510263895-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego: Demontaż starego dźwigu, zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, zainstalowanego w Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, Krajowy numer identyfikacyjny 27279704500000, ul. ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 684 876, e-mail wbanasik@zla.sosnowiec.pl, faks 322 936 764.
Adres strony internetowej (url): www.zla.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Demontaż starego dźwigu, zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, zainstalowanego w Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W dniu 04.11.2019 r. Decyzją Dozoru Technicznego został wyłączony z eksploatacji dźwig osobowy w Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu. Ze względu na fakt, iż jest to jedyny środek transportu pionowego w w/w Przychodni, a świadczone statutowo usługi polegają na świadczeniu usług zdrowotnych, niezbędne jest posiadanie sprawnego dźwigu osobowego. Informuje się, że na wyższych piętrach usytuowane są m.in. poradnie takie jak: Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Chirurgiczna, Geriatryczna do których najczęściej uczęszczają osoby z trudnościami w poruszaniu się. Na piętrach znajdują się również m.in. pracownie RTG, EEG oraz gabinet zabiegowy i centrum rehabilitacji. Przychodnia nie posiada zastępczego środka transportu pionowego. Pacjenci potrzebujący pomocy w dostaniu się na wyższe piętra są przenoszeni ręcznie przez pracowników warsztatów Działu Technicznego. Osoby na wózkach inwalidzkich są transportowane za pomocą wynajętego schodołazu. Zaszła konieczność wymiany dźwigu na nowy w trybie niezwłocznym. Zgodnie z zapisami art. 67 ust 1 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający ma możliwość skorzystania z trybu udzielenia zamówienia publicznego w następującej okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2


Dodatkowe kody CPV: 42416100-6, 45213316-1, 45310000-3, 45313100-5, 45400000-1, 50700000-2, 50700000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 215000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "LIFTBUD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 40-389 Katowice ul. Ks. mjr Karola Woźniaka 11
Kod pocztowy: 40-389
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 264450.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru Wykonawcy dokonano w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) - wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia "zamówienie z wolnej ręki".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.